MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera
Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministroaren Kabineteko zuzendaria
Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza
Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaria
Funtzio Publikoko Estatu Idazkaritza
Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordea
Lege Erregulazioa
Datuen babesa
Desgaitasuna duten pertsonen enplegu publikorako sarbidea eta lanpostuen hornikuntza arautzen dituen Errege Dekretu Proiektuari buruzko aldez aurreko kontsulta publikoa. Aldez aurreko kontsulta publikoa, Estatuko organismo publikoak Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legera egokitzeko Errege Dekretuaren proiektuari buruzkoa. Desgaitasuna duten pertsonak enplegu publikora sartzeko hautaketa-prozesuetan baliabideak eta denborak egokitzeko eta arrazoizko egokitzapenak egiteko irizpide orokorrak ezartzen dituen Agindu Proiektua
Entzunaldi publikoa, Estatuko organismo publikoak Sektore Publikoaren Araubide Juridikoaren urriaren 1eko 40/2015 Legera egokitzeko Errege Dekretuaren proiektuari buruzkoa. Desgaitasuna duten pertsonak enplegu publikora sartzeko hautaketa-prozesuetan baliabideak eta denborak egokitzeko eta arrazoizko egokitzapenak egiteko irizpide orokorrak ezartzen dituen Aginduaren proiektuari buruzko Entzunaldi Publikoa
Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala
1FC (SEDIA) - Datu sektorialen espazioetako goi-mailako teknikaria 3FC (SEDIA) - Proiektuen kontroleko goi-mailako teknikaria 4FC (SETELECO) Azpiegitura digitaletako aholkularia 5FC (SETELECO) Telekomunikazio Sare eta Sistemetako Goi Mailako Aholkularia 6FC (SETELECO) Teknikari juridiko eta ekonomikoa, erakunde publikoetan aditua 7FC gaia OEPL 2020 ezabatua Ekonomia gaietarako ministerioa 1CU (SEDIA) – M2 IKERKETA Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez aukeratutako hautagaien artean 2CU (SETELECO) – M2 IKERKETA Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean (ez da kanpoko eskaerarik onartzen). 3CU (SETELECO) – M2 INFORMAZIOAREN ZIENTZIAK (KAZETARITZA) 2FC (SEDIA) - Hitzarmenetik kanpoko goi-mailako teknikaria adimen artifizialean 4CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 5CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 6CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 7CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 8CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 9CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 10CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean 11CU (AEAD) – M2 IKERKETA, Enplegu Zerbitzu Publikoak aurrez hautatutako hautagaien artean
2025eko lehiaketa orokorra Lehiaketa berezia 2025
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioa eta Azpiegitura Digitalak
Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina
Administrazioan lan egiteko 6 arrazoi
Gaurkotasuna
Funtzio Publikoko zuzendari nagusia Giza Baliabideen eta Ordainsarien Plangintzako zuzendariorde nagusia Giza Baliabideak Antolatzeko zuzendariorde nagusia Lan Harremanen zuzendariorde nagusia Beste Administrazio batzuekiko Harremanetarako zuzendariorde nagusia Araubide Juridikoko zuzendariorde nagusia
Nor gara Historia pixka bat
Sektore Publiko Instituzionaleko zuzendariorde nagusia Laguntza Teknikoko Unitateko burua
Zer da enplegu publikoa, eta zer motatako enplegatu publikoak daude? Zergatik da niretzat erakargarria enplegu publikoa? Nola lor dezaket enplegu publikoa eta zein dira bete beharreko baldintzak? Zer aukera daude gaur egun eta nola sar naiteke haietara?
2006a baino lehenagoko aldizkariak Albisteen historikoa
Administrazio publikoetako langileen bilakaera Autonomia-erkidegoetako kideen bilakaera, jarduera-eremuaren arabera Administrazio publikoetako plantillen zahartzeari buruzko azterketak
Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2023 Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2022 Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2021 Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2020 Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2019 Talentua Erakartzeko Jardunaldiak 2024
IV. Hitzarmen Bakarreko lan-kontratudun langileentzako deialdiei buruzko informazioa IV. Hitzarmen Bakarretik kanpoko lan-kontratuko langileen deialdiak
Plazen banaketa interes-eremuen arabera Desgaitasuna duten pertsonentzako plaza-erreserba
Sarrera libreko plazen banaketa, funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen taldeen arabera Plazen banaketa interes-eremuen arabera Desgaitasuna duten pertsonentzako plaza-erreserba
Sarrera libreko plazen banaketa, funtzionarioen eta lan-kontratuko langileen taldeen arabera Elbarritasunen bat duten langileentzako plaza-erreserba Plazen banaketa interes-eremuen arabera
Funtzionarioen Kidego eta Eskala Orokorrak Funtzionarioen Kidego eta Eskala Bereziak
Langile-prozesuak
III. Amaitutako prozesua de los trabajadores del marco de trabajo de un Hitzarmen Bakarraren (Administrazio Zentrala) PRE/2748/2010 Agindua, urriaren 5ekoa, III. Hitzarmen Bakarraren (Administrazio Periferikoa) eremuan lan-kontratuko langileen lanpostuak betetzeko lekualdatze-lehiaketarako deialdia egiten duena. Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Hitzarmen Bakarraren indarrez lan egin dezaten langileek. 2015eko kontzertu-lehiaketa (III. Hitzarmen Bakarra) Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Por lo tanto, el Acuerdo Unilateral que lan egiten duten los trabajadores para el objetivo (2016) Kontzertu-lehiaketa, Estatuko Administrazio Orokorra III. Por lo tanto, los trabajadores que van a hacer un Solo Acuerdo (2017) 2018ko lan-kontratudunen lehiaketa
Zerbitzu-zereginak Permutak Zerga-biltzaileen oinarria baimendu Enplegua, ezintasuna, osasun-arrazoia eta pentsioen aukerak aldatu behar direla. Mugikortasuna eragiten duten genero-indarkeriak
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO JARRAIBIDEAK
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2023KO BIGARREN DEIALDIA
2024 URTE
ESKAERAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
IV.- II. ERABAKIA. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2025EKO LEHEN DEIALDIA
ESKABIDEAK AURKEZTEKO ETA ATZERA EGITEKO JARRAIBIDEAK
OHIZ KANPOKO LEHIAKETA-E0-IV-NICO-CE0-2025 HITZARMENA
Eragiketako langileen kudeaketa
Lan-berreraikuntzak
Zerbitzu aktiboa Zerbitzu bereziak Beste administrazio publiko bateko zerbitzuak Eskatutako eszedentzia eskatu dutenak Eszedentzia familia elkartzeagatik Seme-alabak zaintzeko eszedentzia edo senidea Genero-indarkeriazko eszedentzia Respuesta a la paz de la paz Desugertzea Eskerrik asko sektore publikoko zerbitzuengatiko eszedentziari. Destinoaren zain Nahitaezko eszedentzia Eszedentzia sustatua
SEFPri dagokionez, kidegoen eta eskalen arabera SEFPri atxiki gabeko kidego eta eskaletan Erretikuluak Ukatu
Legeria eta dokumentazio interesgarria
Zer da Langileen Batzorde Nagusia? Langileen Batzorde Nagusiaren erabakiak
Zer da Bodeco?
A2 azpitaldean sartzeko aukera, graduko titulu ofizialeko 180 kreditu gaindituta. 70 urtetik gorako behin-behineko langileen izendapena. Titulazio ofizialak eta administrazio publikoetan, organismo publikoetan eta zuzenbide publikoko erakundeetan sartzeko ondorioak. Hautaketa-ikastaroa eta jaiotza-baimena bateragarri egiteko aukera. Bitarteko funtzionarioak jarduneko zerbitzuan luzatzeko aukera mahaigaineratu da. Ezinezkoa da oposizio-prestatzaile bat hautaketa-organo bateko kide izatea. Lanpostuaz jabetzeko aukera, egoera hauetan: aldi baterako ezintasuna, haurdunaldiaren ondorioa edo ez, haurdunaldiko arrisku-egoera edo amatasun-baja. Titulu hau beharrezkoa da lanbide arautuak dituzten A1 Azpitaldeko kidegoetan sartzeko. Zerbitzu aktiboan luzapena ukatzeko aukera. Desgaitasuna berrikustea hautaketa-prozesu batean. Beste administrazio publiko batzuetan zerbitzuan dagoen funtzionario bat erretiratzeko eskumena duen organoa. Funtzionario publiko batek bere borondatez ezintasunagatik edo erretiroagatik erretiroa hartzeko aukera, eginkizun-etenaldiko egoeran dagoenean. Diziplina-espediente bidez kaleratua izan ondoren enplegu publikora sartzeko aukera, lan-kontratudun irakaslea izanik. BBBn bitarteko funtzionario baten izendapena jasotzeko aukera, kidego horretako karrerako funtzionarioa izanez gero. Zerbitzu aktiboan jarraitzeko luzapen baten emakida errebokatzeko aukera. Goi-zuzendaritzako lan-kontratu berezia duten langileak lan-kontratudun langile finkoak hautatzeko organoko kide izateko aukera. Estatuko Administrazioan karrerako funtzionario gisa lanpostuaz jabetzeko epeak. Egonkortze-prozesuen epeak.
Lanpostuaz jabetzeko egunak behin-behineko atxikipenean eta lehiaketa bidez lortutako lanpostuaz baliatzeko aukera Gradu pertsonala aitortzeko zerbitzu berezietan emandako denbora zenbatzea. Aipamen berezia behin-behineko langileen lanpostuei Diziplina-espedientea izapidetzen zaion funtzionarioaren jarduneko zerbitzuan luzapena amaitzeko aukera Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko Kidego batean emandako denbora gerora sartzen den kidego berri baten maila pertsonala finkatzeko zenbatzeko aukera C1 azpitaldetik A1 azpitaldera barne-sustapena egiteko aukera Kontsulta egin da gradua aitortzeko aukerari buruz, dagokion mailako lanpostuak hiru urtez etenda betetzeagatik. Irakasle funtzionario batek gradu pertsonala finkatzeko aukerari buruzko kontsulta egin da. Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei.
Enplegatu publikoek letraduaren laguntza izateko eskubidea Erakunde sindikal adierazgarrienetan (LOLS) hautapenezko karguak dituztenen administrazio-egoera Funtzionario publikoak elkargoko kide egiteko derrigortasuna
Unibertsitateko irakasle funtzionarioaren bateraezintasunerako aukera, Norvegiako unibertsitate batek kontratatuz gero. Etenaldi irmoaren egoerako bateragarritasuna.
Seme-alabak zaintzeko ordutegi-malgutasunari aplikatu beharreko irizpideak Norberaren gauzetarako baimen-egunak kentzea, ezinbesteko arrazoiak argudiatuta lanera joan ez delako Seme-alabak zaintzeko lanaldi-murrizketa baliatzeko modua Norberaren interesagatik lanaldi murriztua egin ohi duten funtzionarioek oporraldietan edo jaiegunetan ohiko lanaldia egiteko aukera. Seme-alaben zaintzagatik lanaldi murriztua emateko aukera, jendaurreko arreta jarraitua eskaintzen duen lanpostu bat betetzen duen funtzionario bati (APC) Lanaldi berezia duten funtzionarioek uztartze-neurriez baliatzeko aukera dute. Udako lanaldia 12 urte arteko seme-alabentzat. Ordu-poltsa aplikatzea eta ezinbesteko betebeharra.
Trukaketa eskaera eta beste mugikortasun kasu batzuk. Baja mediko batean, funtzionario bat zerbitzu-eginkizunetan betetako lanpostu batetik kentzeko aukera. Lehiaketa bidez lortutako lanpostuan funtzionario izendatzeko aukera, lanpostu horrek, kargu-uztea geroratu izanagatik, okupatuta jarraitzen duenean. Aldaketak lanpostuak betetzeko sisteman izango dituen ondorioak. Senide baten gaixotasun larriagatiko baimena dela-eta, luzapenean dagoen funtzionario baten kargu-uztea atzeratzea. Funtzionarioen osasun-arrazoiengatiko mugikortasunaren eremu subjektiboaren barruan, haien legezko tutoretzapean dauden pertsonak sartzeko aukera. Kidego bereko edo ezberdineko bi lanpostu esleitzea, jabetza aldia bat ez datorrenean. Funtzionario bat behin-behineko atxikipenean betetzen duen plazaren merezimendu-lehiaketara ez aurkeztearen ondorioak.
Lanaldi partzialean aurretik emandako zerbitzuak aintzat hartzea. Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala. Aurretiazko zerbitzuak aitortzea – Atzerrian emandako zerbitzuak. Aurretiko zerbitzuak onartzea – Langile lan-kontratudunak. Aurretiko zerbitzuak ezagutzea – Lotura mota.
12. Lan-araubidea. 15. Etapa: Ordainsariak. 16. Gizarte Segurantza Funtzionarioak. 17. Administrazio-egoerak. 14. Erantzukizuna
BODECO BATERATUAREN INDIZEA, 23-28 ZENBAKIAK
19. Oporrak, baimenak eta lizentziak.
BODECO ren historikoa
A2 azpitaldera sartzeko aukera, graduko titulu ofizialeko 180 kreditu gaindituta 70 urtetik gorako behin-behineko langileen izendapena Titulazio ofizialak eta administrazio publikoetan, organismo publikoetan eta zuzenbide publikoko erakundeetan sartzeko ondorioak. Hautaketa-ikastaroa eta jaiotza-baimena bateragarri egiteko aukera. Bitarteko funtzionarioak jarduneko zerbitzuan luzatzeko aukera mahaigaineratu da. Ezinezkoa da oposizio-prestatzaile bat hautaketa-organo bateko kide izatea. Lanpostuaz jabetzeko aukera, egoera hauetan: aldi baterako ezintasuna, haurdunaldiaren ondorioa edo ez, haurdunaldiko arrisku-egoera edo amatasun-baja. Titulu hau beharrezkoa da lanbide arautuak dituzten A1 Azpitaldeko kidegoetan sartzeko. Zerbitzu aktiboan luzapena ukatzeko aukera. Desgaitasuna berrikustea hautaketa-prozesu batean. Beste administrazio publiko batzuetan zerbitzuan dagoen funtzionario bat erretiratzeko eskumena duen organoa. Funtzionario publiko batek bere borondatez ezintasunagatik edo erretiroagatik erretiroa hartzeko aukera, eginkizun-etenaldiko egoeran dagoenean. Diziplina-espediente bidez kaleratua izan ondoren enplegu publikora sartzeko aukera, lan-kontratudun irakaslea izanik. BBBn bitarteko funtzionario baten izendapena jasotzeko aukera, kidego horretako karrerako funtzionarioa izanez gero. Zerbitzu aktiboan jarraitzeko luzapen baten emakida errebokatzeko aukera. Goi-zuzendaritzako lan-kontratu berezia duten langileak lan-kontratudun langile finkoak hautatzeko organoko kide izateko aukera. Estatuko Administrazioan karrerako funtzionario gisa lanpostuaz jabetzeko epeak. Egonkortze-prozesuen epeak.
Lanpostuaz jabetzeko egunak behin-behineko atxikipenean eta lehiaketa bidez lortutako lanpostuaz baliatzeko aukera Gradu pertsonala aitortzeko zerbitzu berezietan emandako denbora zenbatzea. Aipamen berezia behin-behineko langileen lanpostuei Diziplina-espedientea izapidetzen zaion funtzionarioaren jarduneko zerbitzuan luzapena amaitzeko aukera Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko Kidego batean emandako denbora gerora sartzen den kidego berri baten maila pertsonala finkatzeko zenbatzeko aukera C1 azpitaldetik A1 azpitaldera barne-sustapena egiteko aukera Gradua aitortzeko aukera, dagokion mailako lanpostuak hiru urtez etenez betetzeagatik Irakasle funtzionario batek gradu pertsonala finkatzeko aukera Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei
Enplegatu publikoek letraduaren laguntza izateko eskubidea Erakunde sindikal adierazgarrienetan (LOLS) hautapenezko karguak dituztenen administrazio-egoera Funtzionario publikoak elkargoko kide egiteko derrigortasuna
Unibertsitateko irakasle funtzionarioaren bateraezintasunerako aukera, Norvegiako unibertsitate batek kontratatuz gero Bateragarritasuna etenaldi irmoan zehar
Seme-alabak zaintzeko ordutegi-malgutasunari aplikatu beharreko irizpideak Norberaren gauzetarako baimen-egunak kentzea, ezinbesteko arrazoiak argudiatuta lanera joan ez delako Seme-alabak zaintzeko lanaldi-murrizketa baliatzeko modua Norberaren interesagatik lanaldi murriztua egin ohi duten funtzionarioek oporraldietan edo jaiegunetan ohiko lanaldia egiteko aukera. Seme-alaben zaintzagatik lanaldi murriztua emateko aukera, jendaurreko arreta jarraitua eskaintzen duen lanpostu bat betetzen duen funtzionario bati (APC) Lanaldi berezia duten funtzionarioek uztartze-neurriez baliatzeko aukera dute. Udako lanaldia 12 urte arteko seme-alabentzat. Ordu-poltsa aplikatzea eta ezinbesteko betebeharra.
Trukaketa eskaera eta beste mugikortasun kasu batzuk. Baja mediko batean, funtzionario bat zerbitzu-eginkizunetan betetako lanpostu batetik kentzeko aukera. Lehiaketa bidez lortutako lanpostuan funtzionario izendatzeko aukera, lanpostu horrek, kargu-uztea geroratu izanagatik, okupatuta jarraitzen duenean. Aldarazpenaren ondoreak lanpostuak hornitzeko sisteman Senide baten gaixotasun larriagatiko baimena dela-eta, luzapenean dagoen funtzionario baten kargu-uztea atzeratzea. Funtzionarioen osasun-arrazoiengatiko mugikortasunaren eremu subjektiboaren barruan, haien legezko tutoretzapean dauden pertsonak sartzeko aukera. Kidego bereko edo ezberdineko bi lanpostu esleitzea, jabetza aldia bat ez datorrenean. Funtzionario bat behin-behineko atxikipenean betetzen duen plazaren merezimendu-lehiaketara ez aurkeztearen ondorioak. Unibertsitate-titulu ofizialen lehiaketetan eman beharreko balorazioa Aldi baterako ezintasuna izanda, lanpostuaz jabetzea zerbitzu eginkizunetan Militarra Administrazio Zibilera itzultzeko aukeraren tratamendua Langile militarrek Administrazio zibilean lanpostuak betetzeko aukera Izendapen askeko lanpostutik kenduz gero, beste Administrazio bateko funtzionarioari esleitu beharreko lanpostua Lanpostuaz jabetzeko epeei buruzko hainbat kontu Zerbitzu-eginkizunak, seme-alabak zaintzeko eszedentzia-egoeratik. Aldi baterako ezintasuneko funtzionario lehiaketaren bidez lortutako lanpostutik kentzea eta lanpostuaz jabetzea.
Lanaldi partzialean aurretik emandako zerbitzuak aintzat hartzea Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Administrazio Instituzionala Aurretiazko zerbitzuak aitortzea – Atzerrian emandako zerbitzuak Aurretiazko zerbitzuak aintzat hartzea – Langile lan-kontratudunak Aldez aurreko zerbitzuak aintzat hartzea – Lotura mota
Leku ezezagunean dagoen funtzionarioari diziplina-espedientea artxibatzeko aukera Behin-behineko langileei diziplina-araubidea aplikatzea Zehapen larriaren preskripzioa Gradu pertsonala gordetzea, funtzionario gisa errehabilitatu ondoren Hitzarmenetik kanpoko lan-kontratudun langileei aplikatu beharreko diziplina-araubidea
Minbizia edo beste gaixotasun larriren bat duen seme-alaba adingabea zaintzeko baimena: bi gurasoek lan egitearen irizpidea Ezinbesteko betebeharragatiko baimena Azterketetan parte hartzeko baimenari eta beste behin betiko gaitasun probei buruzko gaiak Gaixotasuna dela-eta senideak zaintzeko lanaldia murrizteari buruzko gaiak Aldi baterako ezintasuneko egoeran egoteagatik lan-kontratudun aldi baterako langileei hartu gabeko oporrak ordaintzea. Aldi baterako ezintasuneko egoeran dauden senitartekoak zaintzeko lanaldi-murrizketa Funtzionari batek, lanerako ezintasuneko gehienezko epea agortu ondoren, gaixotasunagatiko bajak bidaltzen jarraitzen duenean jarraitu beharreko jardunbidea Emakumeen eta Gizonen Berdintasun Eragingarrirako martxoaren 22ko 3/2007 Lege Organikoaren 59. artikuluaren aplikazio-eremua zabaltzeko aukera, adopzioagatiko baimenak oporrak eten ditzan. Adoptatzeko baimena, bi urte lehenago berarekin ezkondu zen emaztearen semea adoptatzen duen funtzionarioari. Jaiotza-baimena lanaldi partzialean hartzea Alkatearen eginkizun jakin batzuk betetzeko ezinbesteko betebeharra betetzeko baimena ematea Opor-egunen eta norberaren gauzetarako egunen zenbaketa, norberaren gauzetarako lizentzia hartu bada. Soldatarik gabeko edoskitze-denboraren kenketa edoskitze-baimenaren zenbaketatik, lanaldi osoetan. Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP. Larunbatak egun baliodun/baliogabetzat joko dira familiakoaren heriotza, istripu edo gaixotasun larriagatik ematen den baimenaz gozatzeko. Opor-egunak, opor-egun independenteak eta norberaren gauzetarako egunak jarraian hartzeko aukera.
Zerga Administrazioak
Estatuaren Administrazio Orokorreko ziurtagiriak NAPIren eta Funtzio Publikoaren eskumenak hautaketa-prozesuetan Web eta ohiko galderen funtzioa (FAQ) artxiboen bilduma.
Funtzionarioen Negoziazio Mahaia
Mahai delegatuak
Batzorde Paritarioaren aktak Civea-ren erabakiak indarrean
Negoziazio Batzordea
Aktak
Informazio orokorra
Administrazio Publikoetako Negoziazio Mahai Orokorra Administrazioaren eta sindikatuen arteko akordioak Negoziazio Mahai Orokorretan Administrazioaren eta sindikatuen arteko akordioak Hitzarmen Bakarreko AGEko lan-kontratudunentzat Beste akordio batzuk
Hauteskunde sindikalak Estatuko Administrazio Orokorreko langileen greben segimendua
Aurreko deialdiak
Genero-berdintasunerako planak Bateragarritasuna eta erantzunkidetasuna Emakumeen aurkako indarkeria Lan eta sexu jazarpenaren aurrean
Erantzukizun Sozial Korporatiboa Prebentzioa
EUPAN sarea ADMINISTRAZIO ZENTRALETARAKO GIZARTE-ELKARRIZKETARAKO EUROPAKO BATZORDEA Consejo de la Unión Europea Grupo de trabajo
Ekonomia Lankidetza eta Garapenerako Erakundea (ELGE) Mugikortasuna internacional Relaciones aldebiko
Erakundeen arteko lankidetza-organoak
2006 baino lehenagoko buletinak Albisteen historikoa
Administrazio publikoetako langileen bilakaera Autonomia-erkidegoetako langileen bilakaera jarduera-eremuaren arabera Langileen zahartzeari buruzko azterketak Estatuko Administrazio Orokorrean Siep gunea
Funtzionarioen inprimakiak
Lanbide-taldean eta -kategorian oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak Lanbide-taldeetan, lanbide-espezialitateetan eta/edo lanbide-familietan oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
Izena emateko inprimakiak Irakasle funtzionarioen inprimakiak
El grupo de Lanbide-y de los trabajadores de los trabajadores de los empleo de los lanbide-sailkapeneko sistema Lanbide-taldeetan, lanbide-espezialitateetan eta/edo lanbide-familietan oinarritutako lanbide-sailkapeneko sistema duten lan-kontratuko langileak
Autonomia-erkidegoak Nafarroako Foru Komunitatea Udalak Toki-korporazioetako hautetsiak Uharteetako foru-aldundiak, kontseiluak eta kabildoak
Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2024 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2023 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2022 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2021 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2020 Toki-erakundeetako eta autonomia-erkidegoetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2019 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2018 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2017 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2016 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2015 Toki entitateetako hautetsien eta enplegatu publikoen ordainsariak. ISPA 2014
NAFARROA ISPA 2025
Erabilera-unitateak FHCN Araudi erregulatzailea El Gobierno Vasco / Primer destinoren
2023 lehiaketa arrunta 2022 lehiaketa arrunta 2021 lehiaketa arrunta 2020ko lehiaketa arrunta 2019ko lehiaketa arrunta 2018ko lehiaketa arrunta 2017ko lehiaketa arrunta
2024 lehiaketa arrunta
2022 lehiaketa unitario Euskal Autonomia Erkidegoko 2022 Lehiaketa Unitarioa 2021 Lehiaketa Bateratua 2020ko Lehiaketa Bateratua 2019 lehiaketa bateratua 2018ko lehiaketa unitarioa 2017ko lehiaketa unitarioa
2023 lehiaketa unitario
Servicios especiales Jarduneko itzulketak (lanpostu hutsak administrazio-egoeretarako bakarrik) Servicio de otra administración pública.
ARNASA HARTZEKO SENIDEAK ESZEDENTZIA INTERES PARTIKULARRAGATIK ESZEDENTZIA, SERVICIOS EN EL SECTOR PÚBLICO ESZEDENTZIA, FHN-REN BESTE AZPIESKALA BATEAN ZERBITZUAK EMATEAGATIK
GENERO-INDARKERIAZKO ESZEDENTZIA
INDARKERIA TERRORISTAREN ESZEDENTZIA
Certificados de la Administración Local
Tareas de servicio Funtzio erreserba metaketa
Norberaren graduaren inskripzioa Izen-ematea Dar nombre de la formación o mejora Aurretiko izen-ematea Merezimenduei buruzko bizitza pertsonala, familiakoa eta lanekoa uzteari buruzkoa
Permar los derechos de las personas guardadas Consulta sobre el proceso de comunicación Por ejemplo: Erretiro- eta jarduera-baimenak
Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia
Zer da administrazio-karga bat? Arauen eraginaren azterketa. Administrazio-kargetan duen eragina EAOrako Administrazioa Sinplifikatzeko eta Kargak Murrizteko Eskuliburua Hitzarmenak erakundeekin Administrazio-kargen konpentsazioa. One in - one out Herri-administrazioetako prozedurak sinplifikatzea. Egoera-mapa Erreferentziazko dokumentazioa
Araudi erregulatzailea Zerbitzu-ikuskatzaileentzako ikuskapen-gida Zerbitzuen aholkularitza operatiboa Ikuskapen-funtzioaren hautaketa-ikastaroa Zerbitzuetako ikuskatzaileak, hutsik Kargak sinplifikatzeko eta murrizteko txostenak
Herritarrentzako arreta
Estatuko Administrazioaren Kudeaketa Orokorreko zerbitzu-kartak
Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa) 2013ko EFQM eredua CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua CAF 2020 Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013) 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat CAF Educación (2010) CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009) Zerbitzu-kartak garatzeko gida Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009) Serigrafia (2009) CAF 2006 Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako. Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015) Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009) Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM)
Gobernu irekia Erakundeekiko konfiantza Herritarrak informazioa ematera doazen zerbitzu publikoen txostena. Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza Zerbitzu publikoen kalitatea eta jasangarritasuna Zerbitzu publikoen kalitatearen austeritate-denboran Zerbitzu publikoen eta herritarren kalitatea administrazio publikoa modernizatzeko, baliabideekiko jarrerarekin. Zerbitzu publikoak garrantzitsuak dira herritarren ongizaterako. Administrazio Publikoa, herritarrena. Agenda Publikoa eta Zerbitzu Publikoa Antolakuntzan. Servicios públicos Elkargoen pertzepzio soziala 1985-2008
Estatuko urei buruzko 2016ko txostena Eusko Jaurlaritzan 2015ean Kongresuari buruzko txostena Estatuko agentziei buruz Estatuko ekintzei buruzko txostena 2014an Kongresuari buruzko txostenari buruz Eusko Jaurlaritzak 2013an Kongresuan egindako ekintzei buruzko txostena 2012an egindako agentziek egindako txostenari buruz 2011n egindako agentziek osatutako estatu-txostenari buruzko kongresua 2010ean Kongresuko Estatuko agentziei buruzko txostena Eusko Jaurlaritzaren Estatuko urei buruzko 2009ko txostena Eusko Jaurlaritzaren Estatuaren 2008ko ekintzei buruzko txostena.
Museoen zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa, esplizituki, 08/2007 urteetakoa.
Entidades con nivel de evaluación de calidad
Kudeaketa Publikoa Kalitatea eta Berrikuntza XIV. saria. Memoria XV. Kalitaterako eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren Sariak. edizioa. Memoria XV. edizioa. Bideo-galeria Calidad y Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoa XIII. Palmondoen banaketa Gestión de la Calidad Pública y Innovación XII. Galeriaren edizioa editatzeko galeria Calidad y Innovación 2014ko Irudipen-galeria
Ezagutzaren kudeaketa eta praktika zabaltzea Aholkularitza, aholkularitza, laguntza teknikoa eta prestakuntza Nazioarteko sareak
7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
Gardentasuna Gobernu irekia
Ahalen erregistro elektronikoa Gaitutako ErregistroaErregistroa Erregistro elektroniko orokorra El Gobierno Vasco
Dokumentuak digitalizatu eta exekutatu Identifikazioa eta sinadura elektronikorako laguntza La real copia Ahalordetzea
Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua
DANA dela eta hartutako neurriak Info Danaren azala
Hasiera  
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
  • Ren azala Ministerioa
Digitalizazioa eta IA  
Telekomunikazioa eta Azpiegitura Digitalak  
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
  • Ren azala Funtzio Publikoa
Komunikazioa  
Kontaktua  
  • DANA dela eta hartutako neurriak
  • Info Danaren azala
  • Ren azala Info DANA
texto
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Funtzio Publikoa
  4. Araubide juridikoa
  5. Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO)
  6. 2. Ingalaterra Administrazio-karrera.

Karrera horizontala aplikatzea bitarteko langileei.

Bitarteko funtzionarioek eskubidea izango dute 6/2023 Errege Lege Dekretuaren 122. artikuluan araututako karrera horizontalerako, baldin eta arauan adierazitako baldintzak betetzen badituzte; zehazki, gutxienez bost urteko benetako zerbitzu-aldia igaro badute.

Galdetu da ea bitarteko funtzionarioei aplikatuko zaien abenduaren 19ko 6/2023 Errege Lege Dekretuaren 122. artikulua (6/2023 Errege Lege Dekretua, abenduaren 19koa, Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana egikaritzeko presako neurriak onartzen dituena justizia-zerbitzu publikoaren, funtzio publikoaren, toki-araubidearen eta mezenasgoaren arloetan, zeinak karrera horizontala arautzen baitu).

Kasu honetan, aztertu behar da ea bitarteko funtzionarioek eskubidea duten karrera horizontala karrerako funtzionarioen baldintza beretan aitortzeko.

Azaldutako gai zehatzari heldu aurretik, karrera horizontalaren esparru juridikoa aztertu behar da, aurrerapen profesionalerako formula gisa.

Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bategina onartzen duen urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuaren (aurrerantzean, TREBEP) 16. artikuluak hau xedatzen du:

"1. Karrerako funtzionarioek lanbide-sustapena izateko eskubidea izango dute.

2. Ingalaterra Igotzeko aukeren eta aurrerapen profesionalerako itxaropenen multzo ordenatua da karrera profesionala, berdintasun-, merezimendu- eta gaitasun-printzipioei jarraiki (…)”

Eta jarraitzen du adierazten:

"3. A) Karrera profesional horizontala da gradua, kategoria, eskaloi edo antzeko kontzeptuak oinarri hartuta aurrera egitea, lanpostuz aldatu beharrik izan gabe eta estatutu honetako 17. artikuluko b) letran eta 20. artikuluko 3. zenbakian ezarritakoaren arabera".

Horretarako, arau-igorpen hauen arabera, (i) hauek baloratu beharko dira: “ibilbide eta jarduera profesionala, egindako lanen kalitatea, eskuratutako jakintza eta jardunaren ebaluazioaren emaitza. Beste meritu eta gaitasun batzuk ere sartu ahal izango dira, betetako eginkizunaren espezifikotasuna eta hartutako esperientzia kontuan hartuta.” -17.b) artikulua-; eta (ii) "Administrazio publikoek zehaztuko dituzte ebaluazioaren ondorioak lanbide-karrera horizontalean, prestakuntzan, lanpostuen horniduran eta estatutu honen 24. artikuluan jasotako ordainsari osagarriak jasotzean" -20.3 artikulua-.

6/2023 Errege Lege Dekretuaren 122. artikuluak, berriz, karrera horizontala arautzen du, hau da:

“karrerako funtzionarioen garapen profesionala aitortzea, maila-sistema batean mailaz igota. Sistema hori garapen profesionala onartzeko hurrenez hurreneko etapak dira, ebaluazio objektibo eta arautuaren emaitza, lanpostuz aldatu beharrik gabe”.

Eskubide hori aitortzeko, baldintza batzuk bete behar dira, bereziki:

  • lehenengo tartearen kasuan, benetako zerbitzuetan emandako bost urteko gutxieneko epea igaro izana, eta, hurrengoetan, sei urtekoa —122.2.c) artikulua—.
  • Lanbide-ibilbidearen eta jardunaren ebaluazioaren emaitzaren balorazioa -122.3.a artikulua-.
  • prestakuntza espezializatuko ibilbide bat betetzea -122.3.b) artikulua-, eta
  • beharrezkotzat jotzen diren gaitasunak eta lanbide-kualifikazioak eskuratzea -122. artikulua. 3.c-

Hala, aipatutako manuak batera irakurrita, zatien sisteman igota karrera horizontalerako eskubidea honako baldintza hauek betetzetik abiatzen da:

  • Zerbitzu efektiboen gutxieneko denbora igaroa izatea (bost lehenengo tartean eta sei hurrengoetan).
  • Lanbide-ibilbidea eta jardunaren ebaluazioaren emaitza baloratzea eta lanbide-prestakuntza eta -gaitasunak egiaztatzea.

Beraz, eta lasterketa horizontalaren irudiaren izaeragatik beragatik, arauan ezarritako baldintzak betetzen direnean bakarrik sortzen ditu ondorioak.

Hala, karrera horizontala progresio profesionaleko eredu bat da enplegatu publikoentzat, zuzenean aplikatzekoa, baina zerbitzuen gutxieneko aldiaren mende dago, eta ibilbidea eta lanbide-heziketa behar bezala balioesten ditu.

Zehaztu beharreko bigarren alderdi bat bitarteko funtzionarioen araubide juridikoa da.

TREBEPen 10. artikuluak honela definitzen ditu bitarteko funtzionarioak: “beharra eta presa berariaz justifikatutako arrazoiak direla-eta, halakotzat izendatzen dira aldi baterako, karrerako funtzionarioei dagozkien eginkizunak betetzeko”.

Hala ere, artikulu horren idazketa aldatu egin zen abenduaren 28ko 20/2021 Legearen bidez (Enplegu publikoan aldi baterako kontratuak murrizteko presako neurriena), Kontseiluaren 1999ko ekainaren 28ko 1999/70 EE Zuzentarauaren laugarren eta bosgarren klausuletan xedatutakoari jarraituz (zuzentarau hori EGABen, UNICEren eta CEEPen iraupen mugatuko kontratuari buruzko esparru-akordioari buruzkoa da).

Lege horren xedea, hitzaurreak adierazten duen bezala, bitarteko funtzionarioaren irudiaren arauketa aldatzea zen, honako premisa hauen arabera jardunez: a) dagoen behin-behinekotasun handia konpontzeko berehalako neurriak hartzea, b) etorkizunera begirako gehiegikeriari eta iruzurrari aurrea hartzeko eta horiek zigortzeko neurri eraginkorrak artikulatzea, c) giza baliabideak hobeto kudeatzeko tresnak eta plangintzaren kultura bultzatzea, eta d) aldi baterako langileen araubide juridikoan dauden ezberdintasunak eta ezberdintasun horien beharra arrazoi objektiboetan soilik oinarritu behar direla frogatzea.

Hala, batetik, legearen helburua da bitarteko langileen figuraren aldi baterako izaera indartzea.

Horretarako, 1. artikuluan. Batak TREBEPen 10. artikuluaren idazketa berria jasotzen du; artikulu horrek denborazkotasunaren nozioa azpimarratzen du, argi eta garbi mugatzeko Administrazioarekin lotzen duen harremanaren izaera. Hori guztia 10. artikuluaren 1. zenbakian xedatutakoarekin osatzen da, izendapenari eta gehieneko iraupen-epea mugatzeari dagokienez:

  • Lanpostu hutsetarako izendapenei dagokienez, karrerako funtzionarioek bete ezin dituztenean, gehienez ere hiru urtez;
  • Ordezpen bidezko izendapenaren kasuan, izendapena eragin duen behar-beharrezko denboraz baino ez;
  • Aldi baterako programak gauzatzeko izendatuz gero, gehienez ere hiru urterako, eta hamabi hilabetez luzatu ahal izango da administrazio bakoitzaren funtzio publikoko legeen bidez.
  • Zeregin gehiegi edo zeregin-pilaketa dagoenean, gehienez ere bederatzi hilabetez.

Horrela, bitarteko funtzionarioak aldi baterako lotura du Administrazioarekin, eta, oro har, ez da hiru urtetik gorakoa izango, karrerako funtzionarioek ez bezala.

Bestalde, zuzentarauaren bosgarren apartatua aldatzen du, laugarren klausulari dagokionez, honako hau ezartzeko:

“Bitarteko funtzionarioei karrerako funtzionarioen araubide orokorra aplikatuko zaie, haien aldi baterako izaerarako eta haien izendapenaren aparteko eta presako izaerarako egokia denean, karrerako funtzionario izateak berekin dakartzan eskubideak izan ezik”.

Aurrekotik abiatuta, sortzen den auzia da bitarteko funtzionarioek karrera horizontalerako eskubidea duten ala ez, eta ondorio bakarra da mota horretako langileak ezin direla, berez, karrera horizontaletik kanpo utzi, baina karrera hori funtzionarioen termino berberetan onartu behar dela.

Bitarteko funtzionarioei karrerako funtzionarioen araubide orokorra aplikatuko zaie, haien aldi baterako izaerari eta haien izendapenaren aparteko eta presako izaerari dagokien guztian, salbu eta karrerako funtzionario izateak berekin dakartzan eskubideak, TREBEPen 10.5 artikuluan xedatutakoaren arabera.

Hala, Europar Batasuneko Justizia Auzitegiko Bigarren Salak 2011ko irailaren 8an emandako epaia (C- 177/2010 gaia) aipatu behar da. Epai horrek 1999/70/EE Zuzentarauaren inguruko arazo prejudizial bat ebazten duenean, estatu kide bateko karrerako funtzionarioen eta bitarteko funtzionario alderagarrien arteko tratu-ezberdintasun oro baztertzea eskatzen du, horiek iraupen jakineko zerbitzu-harremana izate hutsean oinarrituta, eta arrazoi objektiboak alde batera utzita.

Halaber, Konstituzio Auzitegiaren 104/2004 Epaiak (EDJ 2004/58856), 99/70/EE Zuzentarauari (EDL 1999/66412) erreparatuta, hau dio:

"Tratamendu-diferentzia orok arrazoi objektiboengatik justifikatuta egon behar du, eta ez da bateragarria izango 14 EE lan-baldintzen eremu zehatzei buruzko tratamendu orokor edo espezifikoa, aldi baterako langileak kolektibo gisa bigarren mailako posizioan jarriko dituena iraupen mugagabeko kontratuak dituzten langileei dagokienez".

Horren ildotik, Auzitegi Gorenak 665/2019 epaia eman du, 2019ko otsailaren 25ekoa, eta, oraintsuago, 2123/2023 epaia, 2023ko maiatzaren 10ekoa, honako hau adieraziz:

“Esparru Akordioaren 4. klausularen ildotik, “lan-baldintzen” barruan sartzen dira zerbitzu-harremanaren alderdi hauek: ordainsariak, Gizarte Segurantzaren araubidea, oporrak, baimenak eta lanbide-heziketarako aukerak, bai eta antzinatasuna aitortzea ere, karrerako funtzionarioa izanez gero. Gai horietan, ezin da karrerako funtzionarioekiko zerbitzu-harreman ez-finko batean daudenen tratu desberdina jaso. Era berean, "ibilbide horizontalari" dagokionez, ez dago tratu ezberdinik. Langile Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren 17.

Adierazitakoa alde batera utzi gabe, zehaztu beharra dago eskubidea baldintza berdinetan aitortzeak berekin dakarrela bitarteko funtzionarioei karrerako funtzionarioei eskatzen zaizkien baldintza berberak eskatzea zatien sisteman sartu eta igotzeko; hau da: zerbitzuak emateko denbora, jarduna ebaluatzea eta prestakuntza, Errege Lege Dekretuaren 122. artikuluak karrera horizontala aitortzeko eskatzen dituenak.

Hala ere, lehen esan bezala, bitarteko langileen izendapena, arau orokor gisa, gehienez hiru urtera mugatuta dagoenez, printzipioz bitarteko funtzionarioek ez lituzkete beteko karrera horizontala lortzeko aukera ematen duten baldintzak.

Hala ere, administrazioarekin duten loturaren izaeragatik eta iraupenagatik, baldintzak bete ditzaketen kasuetan, baldintza berdinetan sartzeko aukera izan beharko dute.

Ondorioz, bitarteko funtzionarioek eskubidea izango dute 6/2023 Errege Lege Dekretuaren 122. artikuluan araututako karrera horizontalerako, baldin eta arauan adierazitako baldintzak betetzen badituzte, zehazki, gutxienez bost urteko benetako zerbitzu-aldia igaro badute.

Aurreko guztia gorabehera, gogoratu behar da, zuzendaritza nagusi honen eskumenen araubidearen arabera, zuzendaritza nagusi honek egiten dituen kontsulten erantzunak informatzeko baino ez direla, eta, ondorioz, ez direla irizpide lotesleak, ez dutela ez eskubiderik ez eskubide-itxaropenik sortzen, eta ez dutela inolako loturarik sortzen dagozkien prozedura-motekin. Gainera, nahitaezko izaera edo izaera loteslerik ez dutenez, erantzun horien hartzaile diren organoek, hala badagokio, horietan jasotako iritziarekin bat ez datorren erabakia hartu ahal izango dute azkenean.

Buletin honetan jasotzen diren kontsulten erantzunek erantzuna emateko unean indarrean dagoen araudiaren arabera planteatutako galderei erantzuten diete, eta, beraz, erantzun horiek ondorengo lege-aldaketen edo ebazpen judizialen eragina jasan dezakete.

  • Nabigazio gida
  • Mapa
  • Kontaktua
  • Lege-oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • TFEOren Dirulaguntzen Plan Estrategikoa

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikoko Ministerioa

Cookie politika

Webgune honek bere cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, horien erabilera onartzen duzula ulertuko dugu.

Ikusi cookie politika