MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Ren azala Ministerioa
Ren azala Organigrama
Ren azala Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa
Ren azala Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza
Ren azala Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza
Ren azala Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza
Ren azala Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza
Ren azala Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Ren azala Aurretiko kontsulta publikoa
Ren azala Aurretiazko kontsulta publikoaren izapidea bete behar duten proiektuak
Ren azala Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Ren azala Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Ren azala Empleo
Ren azala Lan-itunpeko langileria
Ren azala Funtzionarioak
Ren azala Lehiaketak 2025
Ren azala Funtzio Publikoa
Ren azala Idazkaritza
Ren azala Talentua erakartzea
Ren azala Funtzio Publikoa
Ren azala Nor gara
Ren azala Enplegu Publikorako Datuen zuzendariorde nagusia
Ren azala Enplegu SailaDatu Zuzendariordetza Nagusia
Ren azala Enplegu publikorako sarbidea
Ren azala Zalantzak argitu
Ren azala Ezagutu ondo Enplegu Publikoa
Ren azala BBBren estatistika-buletina
Ren azala Talentua erakartzeko jardunaldiak
Ren azala Lan-kontratuko langileen deialdiak
Ren azala Lan-eskaintza publikoak
Ren azala 2024
Ren azala 2023
Ren azala 2022
Ren azala Funtzionarioen deialdiak
Ren azala Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa
Ren azala Kontratazioak
Ren azala Lan-kontratuak
Ren azala Langile publikoen mugimendua
Ren azala Mugikortasuna
Ren azala Langile lan-kontratudunen mugikortasuna
Ren azala LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA AMAITUTAKO LANETAN
Ren azala 2024 URTE
Ren azala 1_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 3_2024 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2023 URTE
Ren azala 1_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 3_2023 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2022 URTEA
Ren azala 1_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 3_2022 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala 2021. URTEA
Ren azala 1_2021 IV. Un-Lehiaketa irekia eta Iraunkorra proiektua
Ren azala 2_2021 IV. Akordio Ireki eta Jasangarrirako Unibal Proiektua
Ren azala IV. II. HITZARMEN BAKARRA ELIKAGAI-LEHIAKETAK
Ren azala AMAITUTAKO DEIALDIAK
Ren azala 2022 URTEA
Ren azala IV. II. ERABAKIA. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2022KO LEHEN DEIALDIA
Ren azala IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2022ko BIGARREN DEIALDIA
Ren azala 2023 URTE
Ren azala IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2023KO LEHEN DEIALDIA
Ren azala IV. II. ACUERDO. SALBAMENDU-LEHIAKETA - 2024ko LEHEN DEIALDIA
Ren azala LEHIAKETA IREKIA ETA IRAUNKORRA IV. HITZARMEN BAKARRA 1. KAP 2025
Ren azala Funtzionarioak eta lan-legepekoak itzultzea
Ren azala Funtzionarioak itzultzea
Ren azala Administrazioaren egoera
Ren azala Araubide juridikoa
Ren azala Langileen Batzorde Nagusia
Ren azala Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO)
Ren azala 1. Ingalaterra Funtzionario izaera eskuratzea, eskuratzea eta galtzea.
Ren azala 2. Ingalaterra Administrazio-karrera.
Ren azala 3. Olaizola II Lan-baldintzak.
Ren azala 4. Ingalaterra Bateraezintasunak.
Ren azala 7. Alemania Lanaldia eta ordutegiak.
Ren azala 10. Lanpostuak betetzea.
Ren azala 11. Emandako zerbitzuak aintzat hartzea.
Ren azala BODECO ren historikoa
Ren azala Beste batzuk
Ren azala 1. Ingalaterra Funtzionario izaera eskuratzea, eskuratzea eta galtzea.
Ren azala 2. Ingalaterra Administrazio-karrera
Ren azala 3. Olaizola II Eskubideak eta betebeharrak
Ren azala 4. Ingalaterra Bateraezintasunak
Ren azala 5. Tiran +29.53 Jardunaldiak eta ordutegiak
Ren azala 6. D.B. Lanpostuak betetzea
Ren azala 7. Alemania Emandako zerbitzuak aintzat hartzea
Ren azala 8. Tiran +29.53 Erantzukizuna
Ren azala 12. Oporrak, baimenak eta lizentziak
Ren azala 13. Beste batzuk
Ren azala 13. BESTELAKOAK
Ren azala Lan Harremanak
Ren azala Gizarte-elkarrizketa
Ren azala Negoziazio kolektiboa
Ren azala Estatuko Administrazio Orokorraren negoziazio kolektiboa
Ren azala Funtzionarioak, estatutupekoak eta lanekoak negoziatzeko mahaia
Ren azala Lan-kontratuko langileen negoziazioa IV. Hitzarmen Bakarra
Ren azala Batzorde Paritarioa
Ren azala Lan-kontratuko langileen V. Hitzarmen Bakarraren negoziazioa
Ren azala Negoziazio Batzordea
Ren azala Erakunde sindikalentzako diru-laguntzak
Ren azala Igualdad.
Ren azala Lankidetza-organoak
Ren azala Nazioarteko harremanak enplegu publikoaren arloan
Ren azala Europako Batasuna
Ren azala Langileen Erregistro Nagusia
Ren azala BBBren estatistika-buletina
Ren azala Langileen Erregistro Nagusiaren dokumentazioa
Ren azala Lan-kontratudunen inprimakiak
Ren azala Lan-kontratudun irakasleen inprimakiak
Ren azala ISPA gunea
Ren azala ISPA 2025
Ren azala ISPA-REN ESTATISTIKAK
Ren azala Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Ren azala Lehiaketa arruntak lanpostu erreserbatuak hornitzeko
Ren azala Aurreko lehiaketa arruntak
Ren azala Lanpostu erreserbatuak hornitzeko lehiaketa unitarioak
Ren azala Aurreko lehiaketa unitarioak
Ren azala Gaikuntza nazionala duten toki administrazioko funtzionarioen egoera administratiboak aldatzea
Ren azala Gidabaimenak
Ren azala FAMILIARENTZAKO ESZEDENTZIA ELKARTZEAGATIK
Ren azala Tareas de servicio / Metaketak
Ren azala Merezimendu orokorren inskripzioa
Ren azala Beste prozedura batzuk
Ren azala Gobernantza Publikoa
Ren azala Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea
Ren azala Zerbitzuen ikuskapena
Ren azala Kalitatea administrazio publikoetan
Ren azala Metodologia eta gidak
Ren azala Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
Ren azala Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
Ren azala Estatuko agentziei buruzko txostena
Ren azala Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
Ren azala Certificado de calidad de las entidades
Ren azala Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
Ren azala Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
Ren azala Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
Ren azala 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
Ren azala Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak
Ren azala Oficina de ayuda en materia de protección
Ren azala Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Ren azala Info DANA
Hasiera  
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
  • Ren azala Ministerioa
Digitalizazioa eta IA  
Telekomunikazioa eta Azpiegitura Digitalak  
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
  • Ren azala Funtzio Publikoa
Komunikazioa  
Kontaktua  
  • DANA dela eta hartutako neurriak
  • Info Danaren azala
  • Ren azala Info DANA
texto
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Funtzio Publikoa
  4. Araubide juridikoa
  5. Giza Baliabideen arloko kontsulten buletina (BODECO)
  6. 2. Ingalaterra Administrazio-karrera.

Lanpostuaz jabetzeko epearen zenbaketa, gradu pertsonala finkatzeko

Lanpostuaz jabetzeko epea zenbatu egin behar da, dagokion lanpostuaren maila finkatzeko, eta jatorrizko lanpostuari dagokionez, lanpostu hori uzteko aurreikusitako epea baino ez da zenbatuko.

Planteatutako gaia, gradu pertsonala aitortzearen ondorioetarako, lanpostuaz jabetzeko epea zenbatzeko moduari buruzkoa da.

Hala, lehenik eta behin, aplikatu beharreko esparru juridikoa aztertu behar da; kasu honetan, martxoaren 10eko 364/1995 Errege Dekretuak (DSBE, aurrerantzean) onartutako Administrazioaren Zerbitzupeko Langileen Sarrerari buruzko Erregelamendu Orokorra.

Aurrekoa kontuan hartuta, planteatutako auzia lanpostu berri batean kargua uzteko eta lanpostuaz jabetzeko denboren egozpena zehaztean datza eta, zehazki, zer gertatzen den funtzionario batek gradu bat betetzen duenean lanpostuaz jabetzeko epean.

Horri dagokionez, DSBEren 48. artikuluak honako hau ezartzen du:

“1. Lanpostuaz jabetzeko epea hiru astegunekoa izango da, baldin eta funtzionarioak egoitzaz aldatzea ez badakar, edo hilabetekoa, baldin eta egoitzaz aldatzea edo jarduneko zerbitzura itzultzea badakar.

Lanpostuaz jabetzeko epea utzarazpenaren egunaren biharamunean hasiko da zenbatzen; utzarazpen hori lehiaketaren ebazpena Estatuko Aldizkari Ofizialean argitaratu eta hurrengo hiru egun balioduneko epearen barruan egin beharko da. Ebazpenak jarduneko zerbitzura itzultzea badakar, lanpostuaz jabetzeko epea ebazpena argitaratu ondoren hasiko da zenbatzen. (…)

4. Ingalaterra Lanpostuaz jabetu ondoren, lanpostuaz jabetzeko epea jarduneko zerbitzutzat hartuko da ondorio guztietarako, lehenengo urtea igaro ondoren borondatezko eszedentziatik edo seme-alabak zaintzeko eszedentziatik berriz itzultzeko kasuetan izan ezik.

Lanpostua aldatzeko kasu horietan, ez dago hutsunerik zerbitzuak ematean, funtzionarioak etenak eginez lan egin baitu; horrela, epe bakoitza (kargu-uztearena eta karguaz jabetzearena) aplikatuko da, hala badagokio, gradu bat edo bestea finkatzeko, eta hori aztertu egin beharko da, artikulu honetan ezarritakoaren arabera. 70 DSBE (artikuluan aurreikusitakoarekin bat datorrena) Funtzio Publikoa Erreformatzeko Neurriei buruzko abuztuaren 2ko 30/1984 Legearen 21. artikulua, arlo horretan indarrean dagoena, Enplegatu Publikoaren Oinarrizko Estatutuaren Legearen testu bateginaren laugarren xedapen gehigarriaren 2. zenbakian aurreikusitakoarekin bat etorriz (urriaren 30eko 5/2015 Legegintzako Errege Dekretuaren bidez onartu zen testu bategin hori). Xedapen horrek gradu pertsonalari buruzko arau orokorrak jasotzen ditu, eta, bereziki, gradu pertsonal jakin bat finkatzeko epeak eteteari edo ez egiteari buruzkoak.

Beraz, martxoaren 10eko 364/1995 Errege Dekretuak onartutako Erregelamenduaren 48. artikuluan aurreikusten den lanpostuaz jabetzeko epea zerbitzu aktiboa denez, lanpostuaz jabetzeko epe hori zenbatu egin behar da dagokion lanpostuarekiko maila finkatzeko, eta jatorrizko lanpostuaz jabetzeko epea baino ez da kontabilizatuko.

Gradu jakin bat finkatu den ala ez zehazteko irizpide hori aplikatu izanaren adibide gisa, honako hau planteatzen da: 28 gradu finkatua duen, 2011ko abuztuaren 1etik 30 maila duen eta 2013ko uztailaren 9an kargua utzi duen baina 2013ko abuztuaren 1era arte 28 mailako destino berrian lanpostuaz jabetu ez den funtzionario baten kasua.

Hau da, 22 egunez lanpostuaz jabetzeko aldian dagoenez (kasu honetan, funtzionarioak lanpostua utzi zuen Madrilen eta kanpora zihoan), planteatu du ea 30. maila kontsolidatu ahal izango lukeen (izan ere, epe horretan 30. mailan finkatzen jarraitzen duela ulertzen bada, artikulu horretan aurreikusitako bi urteak igaro beharko lirateke). 70 DSBE) edo, aldiz, ez litzateke posible izango.

Emandako informaziotik ondorioztatzen da funtzionarioak bere borondatez utzi duela 30. mailako lanpostua; kasu horretan, eta lanpostuaz jabetzeko epea zerbitzu aktiboa denez, lanpostuaz jabetzen den lanpostuarekiko gradua sendotzeko zenbatu behar dira, DSBEren 48.4 artikuluak aurreikusten duen moduan. Aurreko lanpostuaren 30. mailako finkatzearen ondorioetarako, lanpostua uzteko aurreikusitako epea bakarrik hartuko da kontuan (kasu honetan, 2013ko uztailaren 9ra artekoa).

Beraz, lanpostuaz jabetzeko epea (egun horretatik abuztuaren 1era arte) 28. mailako lanpostu berriari bakarrik egotziko zaio, eta horrek ez du uzten 30. maila finkatzen. Izan ere, jarduera bertan behera uzteko epea igarotakoan, zerbitzua eten egiten da, eta ez da bi urteko epea igaro 30a finkatu arte.

Ondorioz, adierazi den bezala, lanpostuaz jabetzeko epea zenbatu egin behar da, dagokion lanpostuari dagokion maila finkatzearen ondorioetarako, eta jatorrizko lanpostuari dagokionez, lanpostu hori uzteko aurreikusitako epea soilik kontabilizatuko da.

Aurreko guztia gorabehera, gogoratu behar da, zuzendaritza nagusi honen eskumenen araubidearen arabera, zuzendaritza nagusi honek egiten dituen kontsulten erantzunak informatzeko baino ez direla, eta, ondorioz, ez direla irizpide lotesleak, ez dutela ez eskubiderik ez eskubide-itxaropenik sortzen, eta ez dutela inolako loturarik sortzen dagozkien prozedura-motekin. Gainera, nahitaezko izaera edo izaera loteslerik ez dutenez, erantzun horien hartzaile diren organoek, hala badagokio, horietan jasotako iritziarekin bat ez datorren erabakia hartu ahal izango dute azkenean.

Buletin honetan jasotzen diren kontsulten erantzunek erantzuna emateko unean indarrean dagoen araudiaren arabera planteatutako galderei erantzuten diete, eta, beraz, erantzun horiek ondorengo lege-aldaketen edo ebazpen judizialen eragina jasan dezakete.

  • Nabigazio gida
  • Mapa
  • Kontaktua
  • Lege-oharra
  • Erabilerraztasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • TFEOren Dirulaguntzen Plan Estrategikoa

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikoko Ministerioa

Cookie politika

Webgune honek bere cookieak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, horien erabilera onartzen duzula ulertuko dugu.

Ikusi cookie politika