Expresión de interese para a recepción de candidaturas para a Dirección da Axencia Estatal de Administración Dixital

12/11/2024

As persoas interesadas poderán enviar a súa candidatura ata o 3 de decembro.

O Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, a través da súa Secretaría de Estado de Función Pública, publica a expresión de interese para o proceso de presentación de candidaturas para ocupar a titularidade da Dirección da Axencia Estatal de Administración Dixital (AEAD).

As persoas interesadas poderán enviar a súa candidatura ata o día 3 de decembro de 2024, empregando este formulario.

Con arranxo ás seccións do formulario, a candidatura debe conter:

a) Un currículum vítae no que consten os títulos académicos, os postos de traballo desempeñados, actividades formativas realizadas e calquera outra información dirixida a acreditar o cumprimento dos requisitos e competencias profesionais.

b) Unha xustificación por escrito da idoneidade da persoa candidata para o posto ao que aspira, atendendo ao requisito establecido nos estatutos de que a persoa titular da dirección da Axencia ha de ser “unha persoa de recoñecido prestixio e experiencia en postos directivos”.

Poderán achegarse pola persoa candidata ata un máximo de dúas cartas de referencia profesional que permitan confirmar a idoneidade declarada pola persoa candidata.

c) Escrito que reflicta a visión do candidato/a sobre a Axencia e onde plasme as principais liñas estratéxicas do organismo, incluída a visión sobre o contrato de xestión da Axencia.

d) Escrito que permita referir a situacións profesionais presentes ou pasadas que a persoa candidata dispón das competencias directivas que figuran no perfil do posto.

O perfil da persoa titular da Dirección da Axencia Estatal de Administración Dixital deberá cumprir entre outras características: liderado transformador, co fin de establecer unha visión estratéxica clara para a axencia, así como a consecución dos seus obxectivos; capacidade para a xestión estratéxica de proxectos; dotes de comunicación e relacións interpersoais; adaptabilidade e capacidade para a toma de decisións; e compromiso co servizo público e ético profesional.

A Dirección da AEAD é o máximo órgano executivo e ten rango de Subsecretaría. A persoa titular será nomeada e cesada polo Consello Reitor, por proposta da Presidencia, que a ostenta a persoa titular da Secretaría de Estado de Función Pública.

A Axencia Estatal de Administración Dixital foi creada en virtude do previsto na disposición adicional centésima décima sétima da Lei 22/2021, do 28 de decembro, de Orzamentos Xerais do Estado para o ano 2022. O 5 de novembro de 2024 o Consello de Ministros aprobou o Real Decreto polo que se aprobaba o Estatuto da Axencia Estatal de Administración Dixital, que transforma a actual Secretaría Xeral de Administración Dixital nunha Axencia.

A nova axencia proporcionará servizos e infraestruturas comúns, o que suporá un aforro nos custos unitarios dos servizos TIC na AGE, principalmente nos capítulos de gastos recorrentes e investimentos. Ademais, este labor permitirá ás distintas unidades TIC departamentais especializarse e dedicarse en exclusiva ás necesidades propias dos seus respectivos usuarios, aumentando a súa eficiencia e eficacia.

Ligazóns relacionadas: