MUFACE ha puesto en marcha una campaña de envío de certificados a las personas mutualistas que pertenecieron a alguna de las Mutualidades preexistentes a MUFACE y que quedaron integradas en el organismo actual, conformando el denominado Fondo Especial.
El objeto de este certificado es que estos mutualistas puedan acreditar que pertenecieron a estas mutualidades, a fin de que aquéllos pensionistas que cotizaron en las antiguas mutuas laborales puedan recuperar, vía judicial, parte de las cuotas declaradas entre el 1 de enero de 1967 y el 31 de diciembre de 1978.
MUFACE está a enviar este certificado de oficio a todos os mutualistas que figuran dados de alta no Fondo Especial. No entanto, MUFACE subliña que este certificado por si só non presupón nin recoñece ningún dereito e, do mesmo xeito, descoñece o alcance e efectos que a sentenza do Tribunal Supremo poida ter respecto das mutualidades integradas.
O resto de mutualistas que se incorporaron directamente a MUFACE sen proceder doutra Mutualidade anterior, e que están integrados no Fondo Xeral, non recibirán este certificado nin deben solicitalo xa que esta sentenza non lles afecta.