O 060 é unha canle de atención telefónico da AGE que dispón dunha plataforma de telefonía de rede intelixente que dá soporte á cidadanía as 24 horas todos os días do ano, e atende nun primeiro nivel directamente de forma centralizada as chamadas dos cidadáns, derivándoas, en caso de necesidade, a operadores especializados nas distintas materias.
Nos últimos 9 anos as chamadas ao 060 multiplicáronse por seis pasando de 2,2 millóns en 2011 a 12,8 millóns en 2020. Na actualidade, o 060 integra na actualidade 230 liñas telefónicas de distintos órganos administrativos e máis de 25 servizos de atención ao cidadán
Un dos últimos servizos incorporados en 2020, por mor da pandemia, é o da cita previa nas oficinas de información e atención ao cidadán da AGE. Púxose en marcha a partir de xuño de 2020, coincidindo coa reapertura progresiva das oficinas de atención ao cidadán pechadas con motivo do estado de alarma, dada a necesidade de priorizar a atención telefónica e telemática, sendo preciso para o caso de atención presencial a cita previa para limitar o aforo.
En paralelo, seguen integrándose no 060, para o servizo de cita previa, as distintas oficinas de MUFACE repartidas polo territorio nacional.
Consulta aquí a nota de prensa completa (PDF · 479,17 KB)