logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Inicio Organigrama
Ministerio Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública
Organigrama Directora de Gabinete do Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública
Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial
Organigrama Secretaria de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial
Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais
Organigrama Secretario de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais
Secretaría de Estado de Función Pública
Organigrama Secretaria de Estado de Función Pública
Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública
Organigrama Subsecretaria para a Transformación Dixital e da Función Pública
Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Ministerio Consulta pública previa
Participación pública en proxectos normativos Proxectos sometidos a trámite de consulta pública previa
Consulta pública previa Consulta pública previa sobre o Proxecto de Real Decreto polo que se regula o acceso ao emprego público e a provisión de postos de traballo das persoas con discapacidade. Consulta pública previa sobre o Proxecto de Real Decreto de adaptación de organismos públicos existentes no ámbito estatal á Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público Proxecto de Orde pola que se establecen criterios xerais para a adaptación de medios e tempos e a realización de axustes razoables nos procesos selectivos para o acceso ao emprego público de persoas con discapacidade
Audiencia e información pública
Participación pública en proxectos normativos Audiencia Pública sobre o proxecto de Real Decreto de adaptación de organismos públicos existentes no ámbito estatal á lei 40/2015, do 1 de outubro, de réxime xurídico do sector público Audiencia Pública sobre o proxecto de Orde pola que se establecen criterios xerais para a adaptación de medios e tempos e a realización de axustes razoables nos procesos selectivos para o acceso ao emprego público de persoas con discapacidade
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Ministerio Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Ministerio Persoal Laboral
Empleo 1FC (SEDIA) - Técnico Superior en espazos de datos sectoriais 3FC (SEDIA) - Técnico Superior en control de proxecto 4FC (SETELECO) Consultor en Infraestruturas Dixitais 5FC (SETELECO) Consultor Superior en Redes e Sistemas de Telecomunicacións 6FC (SETELECO) Técnico Xurídico e Económico experto en organizacións públicas 7FC asunto OEPL 2020 suprimido ministerio asuntos economicos 2FC (SEDIA) - Técnico Superior fose de convenio en Intelixencia Artificial 1CU (SEDIA) – M2 INVESTIGACIÓN entre os candidatos preseleccionados polo Servizo Público de Emprego 2CU (SETELECO) – M2 INVESTIGACIÓN entre os candidatos preseleccionados polo Servizo Público de Emprego (non se admiten solicitudes externas). 3CU (SETELECO) – M2 CIENCIAS DE LA INFORMACIÓN (PERIODISMO)
Persoal Funcionario
Empleo Concursos 2025
Persoal Funcionario Concurso xeral 2025 Concurso específico 2025
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Inicio A Secretaría
Función Pública Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento
A Secretaría Cartelaría Campaña: #UnRetoParaTi #UnaMejoraParaTodos 6 razóns para traballar na Administración
Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos
Función Pública Directora Xeral de Función Pública Subdirector Xeral de Planificación de Recursos Humanos e Retribucións Subdirectora General de Ordenación de Recursos Humanos Subdirector Xeral de Relacións Laborais Subdirectora Xeral de Relacións con Outras Administracións Subdirector General de Régimen Jurídico Subdirectora Xeral de Datos para o Emprego Público
Quen somos Subdirección Xeral de Datos para o Emprego Público
Subdirectora Xeral de Datos para o Emprego Público Quen somos Un pouco de historia
Subdirectora Xeral do Sector Público Institucional Jefa de la Unidad de Asistencia Técnica
Acceso ao Emprego Público
Función Pública Resolve dúbidas
Acceso ao Emprego Público Que é o emprego público, e que tipo de empregadas e empregados públicos existen? Por que é atractivo para min o emprego público? Como podo acceder ao emprego público e cales son os requisitos necesarios? Que opcións están actualmente dispoñibles, e como accedo a elas?
Coñece a fondo o Emprego Público
Acceso ao Emprego Público Boletín Estatístico do persoal ao servizo das Administracións Públicas
Coñece a fondo o Emprego Público Boletines anteriores a 2006 Histórico de noticias
Evolución dos efectivos das Administracións Públicas Evolución dos efectivos das Comunidades Autónomas por área de actividade Estudos de envellecemento dos persoais nas Administracións Públicas
Xornadas de Captación de Talento
Acceso ao Emprego Público Xornadas de Captación de Talento 2023 Xornadas de Captación de Talento 2022 Xornadas de Captación de Talento 2021 Xornadas de Captación de Talento 2020 Xornadas de Captación de Talento 2019 Xornadas de Captación de Talento 2024
Convocatorias Persoal Laboral
Acceso ao Emprego Público Información sobre Convocatorias para Persoal Laboral do IV Convenio Único Convocatorias de Persoal Laboral fóra do IV Convenio Único
Ofertas de Empleo Público
Acceso ao Emprego Público 2024
Ofertas de Empleo Público Distribución de prazas por áreas de interese Reserva de prazas para persoas con discapacidade
2023
Ofertas de Empleo Público Distribución de prazas de acceso libre por grupo de persoal funcionario e persoal laboral Distribución de prazas por áreas de interese Reserva de prazas para persoas con discapacidade
2022
Ofertas de Empleo Público Distribución de prazas de acceso libre por grupo de persoal funcionario e persoal laboral Reserva de prazas para persoal con discapacidade Distribución de prazas por áreas de interese
Convocatorias Personal Funcionario
Acceso ao Emprego Público Corpos e Escalas Xerais de funcionarios Corpos e Escalas Especiais de funcionarios
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público
Función Pública Procedementos de persoal Concursos de traslados
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Persoal laboral
Concursos de traslados Concurso de traslados de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único (Administración Central) - Proceso Finalizado Orde PRE/2748/2010, do 5 de outubro, pola que se convoca concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único (Administración Periférica) Concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único da Administración Xeral do Estado. Concurso de traslados 2015 (III Convenio Único) Concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único da Administración Xeral do Estado (2016) Concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único da Administración Xeral do Estado (2017) Concurso de traslados persoal laboral 2018
Mobilidade das persoas empregadas públicas
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Mobilidade do persoal funcionario de carreira
Mobilidade das persoas empregadas públicas Comisións de servizos Permutas Autorización bases de concursos Traslado de posto por razóns de discapacidade, motivos de saúde e posibilidades de rehabilitación Mobilidade das funcionarias vítimas de violencia de xénero
Mobilidade do persoal laboral
Mobilidade das persoas empregadas públicas CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS
Mobilidade do persoal laboral ANO 2024
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2024
ANO 2024 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2024
ANO 2024 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2024
ANO 2024 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
ANO 2023
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
ANO 2022
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
ANO 2021
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2021
ANO 2021 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2021
ANO 2021 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Mobilidade do persoal laboral CONVOCATORIAS FINALIZADAS
CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO ANO 2022
CONVOCATORIAS FINALIZADAS CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - SEGUNDA CONVOCATORIA 2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
ANO 2023
CONVOCATORIAS FINALIZADAS CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - SEGUNDA CONVOCATORIA 2023
ANO 2024
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2024
CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2025
CONCURSO ABERTO E PERMANENENTE IV CONVENIO ÚNICO CAP 1 2025
Mobilidade do persoal laboral INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
CONCURSO-EXTRAORDINARIO-E0-IV-CONVENIO--NICO-CE0-2025
Reingresos ao servizo activo funcionarios e laborais
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Reingreso funcionarios
Reingresos ao servizo activo funcionarios e laborais Xestión do reingreso ao servizo activo dos funcionarios de carreira
Reingresos laborais
Situacións administrativas persoal funcionario
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Servizo activo Servizo especiais Servizos noutras AAPP Excedencia voluntaria por interese particular Excedencia voluntaria por agrupación familiar Excedencia por cuidado de hijo/hija o familiar Excedencia por violencia de género Excedencia por violencia terrorista Suspensión de funcións Excedencia voluntaria por prestación de servizos no sector público Expectativa de destino Excedencia forzosa Excedencia voluntaria incentivada
Nomeamento de Corpos e Escalas adscritos á SEFP Nomeamento de Corpos e Escalas non adscritos á SEFP Xubilacións voluntarias Renuncias
Réxime Xurídico
Función Pública Lexislación e documentación de interese Comisión Superior de Persoal
Réxime Xurídico Que é a Comisión Superior de Persoal Acuerdos de la Comisión Superior de Personal
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Réxime Xurídico Que é Bodeco? 1. Acceso, adquisición e perda da condición de funcionario.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Posibilidade de acceso ao Subgrupo A2 coa superación de 180 créditos do título oficial de Grao. Nomeamento de eventual con idade superior a 70 anos. Titulacións oficiais e os seus efectos para o ingreso nas Administracións Públicas, Organismos Públicos e Entes de Dereito Público. Posibilidade de compatibilizar a realización dun curso selectivo co permiso por nacemento. Exponse a posibilidade de prolongar en servizo activo a funcionarios interinos. Imposibilidade de que un preparador de oposicións poida formar parte dun órgano de selección. Posibilidade de tomar posesión en situación de incapacidade temporal, consecuencia ou non de embarazo, situación de risco durante o embarazo ou de baixa por maternidade. Título necesario para o acceso a Corpos do Subgrupo A1 nos que se exercen profesións reguladas. Posibilidade de denegar a prolongación no servizo activo. Revisión dá discapacidade durante un proceso selectivo. Órgano competente para xubilar a un funcionario en situación de servizo noutras Administracións Públicas. Posibilidade de proceder á xubilación por incapacidade ou xubilación voluntaria dun funcionario público cando se atopa en situación de suspensión de funcións. Posibilidade de acceder ao emprego público tras ser despedido mediante expediente disciplinario, sendo profesor con contrato laboral. Posibilidade de anotar no RCP o nomeamento dun funcionario interino cando xa se é funcionario de carreira dese mesmo Corpo. Posible revogación da concesión dunha prórroga para continuar no servizo activo. Posibilidade de que o persoal suxeito a un contrato laboral especial de alta dirección forme parte do órgano de selección de persoal laboral fixo. Prazos para a toma de posesión como funcionario de carreira na Administración do Estado. Prazos procesos de estabilización.
2. Carreira administrativa.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Posibilidade de goce dos días de toma de posesión nun posto obtido por concurso ocupado previamente en adscrición provisional Cómputo do tempo de permanencia na situación de servizos especiais para o recoñecemento de grao persoal. Especial mención á ocupación de postos de persoal eventual Posibilidade de finalizar a prolongación no servizo activo do funcionario ao que se instrúe expediente disciplinario Cómputo do prazo posesorio para efectos de consolidación de grao persoal Posibilidade de que o tempo desempeñado nun Corpo compute para consolidar o grao persoal dun novo Corpo ao que se accede con posterioridade Posibilidade de promoción interna do Subgrupo C1 ao Subgrupo A1 Formúlase consulta sobre a posibilidade de recoñecemento de grao polo desempeño de postos do nivel correspondente durante tres anos con interrupción Formúlase consulta sobre a posibilidade de consolidación de grao persoal por parte dun funcionario docente Aplicación carreira horizontal ao persoal interino.
3. Condicións de traballo.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Dereito á asistencia letrada do persoal empregado público Situación administrativa de quen ostentan cargos electivos en organizacións sindicais máis representativas (LOLS) Obrigatoriedade de colexiación de funcionarios públicos
4. Incompatibilidades.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Posibilidade de incompatibilidade de funcionario docente universitario en caso de ser contratado por unha Universidade norueguesa. Compatibilidade durante a situación de suspensión firme.
7. Xornada e horarios.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Criterios aplicables á flexibilidade horario por coidado de fillos Descontar días de permiso por asuntos particulares ao non asistir ao posto de traballo alegando razóns de forza maior Forma de goce da redución de xornada por coidado de fillo Posibilidade de realizar xornada ordinaria durante períodos de vacacións ou festivos por parte de funcionarios que de maneira habitual realizan xornada reducida por interese particular Posibilidade de conceder unha redución de xornada por coidado de fillo a un funcionario que ocupa un posto de traballo con atención ao público continuada (APC) Posibilidade de acollerse ás medidas de conciliación o persoal funcionario con xornada de especial dedicación. Xornada de verán ampliada por fillos de ata 12 anos. Aplicación dá bolsa de horas e deber inescusable.
10. Provisión de postos.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Solicitude de permuta e outros supostos de mobilidade. Posibilidade de que un funcionario sexa cesado nun posto ocupado en comisión de servizos durante unha baixa médica. Posibilidade de nomear a funcionario en posto de traballo obtido por concurso cando este posto segue ocupado por diferir o cesamento. Efectos da modificación no sistema de provisión de postos de traballo. Adiamento do cesamento dunha funcionaria en prórroga no seu posto de traballo por goce dun permiso por enfermidade grave de familiar. Posibilidade de entender incluído dentro do ámbito subxectivo da mobilidade por motivos de saúde dos funcionarios ás persoas que estean sometidas á tutela legal daqueles. Adxudicación de dous postos do mesmo ou distinto Corpo sen que coincida o período de tempo de posesión. Consecuencias de que un funcionario non se presente ao concurso de méritos da praza que ocupa en adscrición provisional.
11. Recoñecemento de servizos prestados.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Recoñecemento de servizos previos prestados a tempo parcial. Recoñecemento servizos previos – Administración Institucional. Recoñecemento servizos previos – Servizos prestados non estranxeiro. Recoñecemento servizos previos – Persoal laboral. Recoñecemento servizos previos – Tipo de vinculación.
12. Réxime laboral. 15. Retribucións. 16. Seguridade Social Funcionarios. 17. Situacións administrativas. 14. Responsabilidade Histórico de BODECO
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) INDICE BODECO REFUNDIDO NUMEROS 23 A 28
19. Vacacións, permisos e licenzas.
Outros
Réxime Xurídico Histórico de BODECO 1. Acceso, adquisición e perda da condición de funcionario.
Outros Posibilidade de acceso ao Subgrupo A2 coa superación de 180 créditos do título oficial de Grao Nomeamento de eventual con idade superior a 70 anos Titulacións oficiais e os seus efectos para o ingreso nas Administracións Públicas, Organismos Públicos e Entes de Dereito Público. Posibilidade de compatibilizar a realización dun curso selectivo co permiso por nacemento. Exponse a posibilidade de prolongar en servizo activo a funcionarios interinos. Imposibilidade de que un preparador de oposicións poida formar parte dun órgano de selección. Posibilidade de tomar posesión en situación de incapacidade temporal, consecuencia ou non de embarazo, situación de risco durante o embarazo ou de baixa por maternidade. Título necesario para o acceso a Corpos do Subgrupo A1 nos que se exercen profesións reguladas. Posibilidade de denegar a prolongación no servizo activo. Revisión da discapacidade durante un proceso selectivo. Órgano competente para xubilar a un funcionario en situación de servizo noutras Administracións Públicas. Posibilidade de proceder á xubilación por incapacidade ou xubilación voluntaria dun funcionario público cando se atopa en situación de suspensión de funcións. Posibilidade de acceder ao emprego público tras ser despedido mediante expediente disciplinario, sendo profesor con contrato laboral. Posibilidade de anotar no RCP o nomeamento dun funcionario interino cando xa se é funcionario de carreira dese mesmo Corpo. Posible revogación da concesión dunha prórroga para continuar no servizo activo. Posibilidade de que o persoal suxeito a un contrato laboral especial de alta dirección forme parte do órgano de selección de persoal laboral fixo. Prazos para a toma de posesión como funcionario de carreira na Administración do Estado. Prazos procesos de estabilización.
2. Carreira administrativa
Outros Posibilidade de goce dos días de toma de posesión nun posto obtido por concurso ocupado previamente en adscrición provisional Cómputo do tempo de permanencia na situación de servizos especiais para o recoñecemento de grao persoal. Especial mención á ocupación de postos de persoal eventual Posibilidade de finalizar a prolongación no servizo activo do funcionario ao que se instrúe expediente disciplinario Cómputo do prazo posesorio para efectos de consolidación de grao persoal Posibilidade de que o tempo desempeñado nun Corpo compute para consolidar o grao persoal dun novo Corpo ao que se accede con posterioridade Posibilidade de promoción interna do Subgrupo C1 ao Subgrupo A1 Posibilidade de recoñecemento de grao polo desempeño de postos do nivel correspondente durante tres anos con interrupción Posibilidade de consolidación de grao persoal por parte dun funcionario docente Aplicación carreira horizontal ao persoal interino
3. Dereitos e deberes
Outros Dereito á asistencia letrada do persoal empregado público Situación administrativa de quen ostentan cargos electivos en organizacións sindicais máis representativas (LOLS) Obrigatoriedade de colexiación de funcionarios públicos
4. Incompatibilidades
Outros Posibilidade de incompatibilidade de funcionario docente universitario en caso de ser contratado por unha Universidade norueguesa Compatibilidade durante a situación de suspensión firme
5. Xornadas e horarios
Outros Criterios aplicables á flexibilidade horario por coidado de fillos Descontar días de permiso por asuntos particulares ao non asistir ao posto de traballo alegando razóns de forza maior Forma de goce da redución de xornada por coidado de fillo Posibilidade de realizar xornada ordinaria durante períodos de vacacións ou festivos por parte de funcionarios que de maneira habitual realizan xornada reducida por interese particular Posibilidade de conceder unha redución de xornada por coidado de fillo a un funcionario que ocupa un posto de traballo con atención ao público continuada (APC) Posibilidade de acollerse ás medidas de conciliación o persoal funcionario con xornada de especial dedicación. Xornada de verán ampliada por fillos de ata 12 anos. Aplicación da bolsa de horas e deber inescusable.
6. Provisión de postos
Outros Solicitude de permuta e outros supostos de mobilidade. Posibilidade de que un funcionario sexa cesado nun posto ocupado en comisión de servizos durante unha baixa médica. Posibilidade de nomear a funcionario en posto de traballo obtido por concurso cando este posto segue ocupado por diferir o cesamento. Efectos da modificación no sistema de provisión de postos de traballo Adiamento do cesamento dunha funcionaria en prórroga no seu posto de traballo por goce dun permiso por enfermidade grave de familiar. Posibilidade de entender incluído dentro do ámbito subxectivo da mobilidade por motivos de saúde dos funcionarios ás persoas que estean sometidas á tutela legal daqueles. Adxudicación de dous postos do mesmo ou distinto Corpo sen que coincida o período de tempo de posesión. Consecuencias de que un funcionario non se presente ao concurso de méritos da praza que ocupa en adscrición provisional. Valoración que corresponde otorgar en concursos a títulos universitarios oficiales Toma de posesión de posto en comisión de servizos estando en incapacidade temporal Tratamento da posibilidade de reingreso de militar á Administración Civil Posibilidade de ocupación de postos na Administración civil por persoal militar Posto a asignar a funcionario doutra Administración en caso de cesamento en posto de libre designación Diferentes cuestións sobre prazos posesorios Comisión de servizos desde a situación de excedencia por coidado de fillos Cesamento e toma de posesión en posto obtido por concurso de funcionario en incapacidade temporal.
7. Recoñecemento de servizos prestados
Outros Recoñecemento de servizos previos prestados a tempo parcial Recoñecemento servizos previos – Administración Institucional Recoñecemento servizos previos – Servizos prestados no estranxeiro Recoñecemento servizos previos – Persoal laboral Recoñecemento servizos previos – Tipo de vinculación
8. Responsabilidade
Outros Posibilidade de arquivar expediente disciplinario a funcionario que está en paradoiro descoñecido Aplicación do réxime disciplinario ao persoal eventual Prescrición de sanción grave Conservación do grao persoal tras a rehabilitación como funcionario Réxime disciplinario aplicable ao persoal laboral fose de convenio
12. Vacacións, permisos e licenzas
Outros Permiso por coidado de fillo menor afectado por cancro ou outra enfermidade grave: criterio de que ambos os proxenitores traballen Permiso por deber inescusable Cuestións relativas ao permiso para a concorrencia a exames e demais probas definitivas de aptitude Cuestións relativas á redución de xornada para coidado de familiares por razón de enfermidade Abono de vacacións non gozadas ao persoal laboral temporal por estar en situación de incapacidade temporal Redución de xornada para coidado de familiares en situación de incapacidade temporal Actuación a seguir cando un funcionario, que, tras esgotar o período máximo de incapacidade laboral, continúa remitindo baixas por enfermidade Posibilidade de ampliar o ámbito de aplicación do artigo 59 da Lei Orgánica 3/2007, do 22 de marzo, para a igualdade efectiva de mulleres e homes para efectos de permitir que o permiso por adopción interrompa as vacacións Permiso de adopción a funcionario que adopta ao fillo da súa muller coa que contraeu matrimonio dous anos antes. Goce do permiso por nacemento a tempo parcial Concesión do permiso para o cumprimento dun deber inescusable para o exercicio de determinadas funcións de Alcalde Cómputo de días de vacacións e asuntos particulares en caso de gozar unha licenza por asuntos propios. Dedución do tempo de lactación sen soldo do cómputo do permiso de lactación en xornadas completas. Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP. Consideración dos sábados como días hábiles/inhábiles para efectos do goce do permiso por falecemento, accidente ou enfermidade grave de familiar Posibilidade de gozar de forma continuada de días de vacacións, días independentes de vacacións e días por asuntos particulares
13. Outros
Outros Certificados na Administración Xeral do Estado 13. OUTROS
13. Outros Certificados na Administración Xeral do Estado Competencias de INAP e de Función Pública nos procesos selectivos Recompilatorio de páxinas web e arquivos de preguntas frecuentes (Faqs) de Función Pública.
Relacións Laborais
Función Pública Diálogo Social
Relacións Laborais Negociación Colectiva
Diálogo Social Negociación Colectiva da Administración Xeral do Estado
Negociación Colectiva Mesa de Negociación de persoal funcionario Mesa de Negociación de funcionarios, estatutarios e laborais
Negociación Colectiva da Administración Xeral do Estado Mesas Delegadas
Negociación do persoal laboral IV Convenio Único
Negociación Colectiva Comisión Paritaria
Negociación do persoal laboral IV Convenio Único Actas da Comisión Paritaria Acordos de Civea en vigor
Comisión Negociadora
Negociación V Convenio Único Persoal Laboral
Negociación Colectiva Comisión Negociadora
Negociación V Convenio Único Persoal Laboral Actas
Información Xeral
Mesa Xeral de Negociación das Administracións Públicas Acordos Administración-Sindicatos nas Mesas Xerais de Negociación Acordos Administración-Sindicatos para o persoal laboral AGE do Convenio Único Outros Acordos
Eleccións Sindicais Seguimento Folgas de persoal AGE Subvencións a organizacións sindicais
Diálogo Social Convocatorias Anteriores
Igualdade
Relacións Laborais Plans para a Igualdade de xénero Conciliación e corresponsabilidade Violencia contra as mulleres Fronte ao acoso laboral e sexual
Responsabilidade Social Corporativa Prevención
Órganos de colaboración
Función Pública Relacións Internacionais en materia de emprego público
Órganos de colaboración Unión Europea
Relacións Internacionais en materia de emprego público Rede EUPAN COMITÉ EUROPEO DE DIÁLOGO SOCIAL PARA As ADMINISTRACIÓNS CENTRAIS Consejo de la Unión Europea Grupo de Traballo Estatuto
Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económico (OCDE) Mobilidade Internacional Relacións bilaterais
Órganos de colaboración interadministrativa
Rexistro Central de Persoal
Función Pública Boletín Estatístico do RCP
Rexistro Central de Persoal Boletines anteriores a 2006 Histórico de noticias
Evolución dos efectivos das Administracións Públicas Evolución de los efectivos de las Comunidades Autónomas por área de actividad Estudios de envejecimiento de las plantillas en la Administración General del Estado Espazo Siep Documentación do Rexistro Central de Persoal
Rexistro Central de Persoal Impresos Persoal Funcionario Impresos Persoal Laboral
Documentación do Rexistro Central de Persoal Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupo e categoría profesionais Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupos profesionais, especialidades profesionais e/ou familias profesionais
Impresos de inscrición Impresos de Persoal Funcionario Docente Impresos de Persoal Laboral Docente
Documentación do Rexistro Central de Persoal Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupo e categoría profesionais Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupos profesionais, especialidades profesionais e/ou familias profesionais
Espazo ISPA
Función Pública ISPA 2025
Espazo ISPA Comunidades Autonomas Comunidade Foral de Navarra Concellos Cargos electos de Corporacións Locais Deputacións, Consellos e Cabidos Insulares
ESTATÍSTICAS ISPA
Espazo ISPA Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2024 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2023 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2022 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2021 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2020 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2019 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2018 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2017 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2016 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2015 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2014
ISPA NAVARRA 2025
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Función Pública Novidades Normativa Reguladora FHCN Nomeamentos de persoal funcionario / Asignación do primeiro destino Concursos ordinarios provisión postos reservados
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Concursos ordinarios anteriores
Concursos ordinarios provisión postos reservados Concurso Ordinario 2023 Concurso Ordinario 2022 Concurso Ordinario 2021 Concurso Ordinario 2020 Concurso Ordinario 2019 Concurso Ordinario 2018 Concurso Ordinario 2017
Concurso Ordinario 2024
Concursos unitarios provisión postos reservados
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Concursos unitarios anteriores
Concursos unitarios provisión postos reservados Concurso Unitario 2022 Concurso Unitario 2022 País Vasco Concurso Unitario 2021 Concurso Unitario 2020 Concurso Unitario 2019 Concurso Unitario 2018 Concurso Unitario 2017
Concurso Unitario 2023
Cambios de situacións administrativas dos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Servizos especiais Reingreso ao servizo activo (só para aquelas situacións administrativas con reserva de posto de traballo) Servizo noutras Administracións Públicas Excedencias
Cambios de situacións administrativas dos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional EXCEDENCIAS POR CUIDADO DE FAMILIARES EXCEDENCIA POR INTERÉS PARTICULAR EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVIZOS NO SECTOR PÚBLICO EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVIZOS NOUTRA SUBESCALA DE FHN EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR AGRUPACIÓN FAMILIAR EXCEDENCIA POR VIOLENCIA DE GÉNERO EXCEDENCIA POR RAZÓN DE VIOLENCIA TERRORISTA
Certificados funcionarios de administración local Comisións de servizo / Acumulacións
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Comisións de servizos Acumulación de funcións reservadas
Inscripción méritos generales
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Inscrición do grao persoal Inscrición de titulacións Inscripción de cursos de formación o perfeccionamiento Inscrición de servizos previos Méritos referidos á conciliación da vida persoal, familiar e laboral
Outros procedementos
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Permuta de postos de traballo reservado Remisión de consultas sobre o réxime xurídico Recurso potestativo de reposición Xubilacións e prolongacións do servizo activo
Gobernación Pública
Función Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas
Gobernación Pública Que é unha carga administrativa? Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE Convenios con organizacións Compensación de cargas administrativas. One in - one out Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación Documentación de referencia
Inspección de Servizos
Gobernación Pública Normativa reguladora Guía de auditoría para inspectores de servizos Consultoría operativa de servizos Curso selectivo da función inspectora Vacantes de Inspectores/as de Servizos Informes de Simplificación e Redución de Cargas
Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​
Gobernación Pública Xestión de Cartas de Servizos na AGE Metodoloxía e Guías
Calidade nas Administracións Públicas​ Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014) Modelo EFQM 2013 CAF 2013, o Marco Común de Avaliación CAF 2020 Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013) Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas CAF Educación (2010) CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009) Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009) Guía para o recoñecemento á excelencia (2009) CAF 2006 O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​ Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015) Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​ Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
Calidade nas Administracións Públicas​ Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM) Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos Goberno Aberto A confianza nas Institucións Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​ Estabilidade e melloría nos servizos públicos Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns A Administración Pública a xuízo dos cidadáns Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
Recoñecemento: Certificacións e Premios
Calidade nas Administracións Públicas​ Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
Recoñecemento: Certificacións e Premios Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
Recoñecemento: Certificacións e Premios Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias XV edición. Galería de Vídeos Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​ Redes Internacionais Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
Calidade nas Administracións Públicas​ Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications
Gobernación Pública Electronic Register of Seizures Register of Qualified Officials Xeneral Electronic Register Reports
Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Gobernación Pública Dixitalización de documentos e rexistro Asistencia na identificación e firma electrónica Copias auténticas Apoderamento
Incompatibilidade e conflito de intereses
Función Pública Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Inicio Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
  • Cuberta de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A Secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
  • Cuberta de Función Pública
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
  • Cuberta de Info DANA
texto
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Función Pública
  4. Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
  5. Concursos unitarios provisión postos reservados

Preguntas frecuentes sobre o Concurso Unitario

CONSULTAS XENÉRICAS SOBRE O RÉXIME XURÍDICO DO CONCURSO

Que normativa reguladora aplícase aos concursos unitarios?

O Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, polo que se regula o réxime xurídico dos funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional (en diante Real Decreto 128/2018) e a Orde TFP/153/2021, do 16 de febreiro, pola que se regula a valoración dos méritos xerais do persoal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional (en diante Orde TFP/153/2021).

Estou obrigado a participar no concurso unitario?

Estarán obrigados a participar no concurso unitario o persoal funcionario de Administración Local con habilitación nacional, con nomeamento provisional, para a totalidade de postos ofertados no seu subescala e categoría, segundo o disposto no artigo 44.3 do Real Decreto 128/2018.

Estando obrigado a concursar, que sucede se non participo, ou se concursando non o fago a todos os postos reservados a min subescala e categoría?

Enténdese que renuncia a establecer orde de prelación respecto dos postos non relacionados, en favor do Tribunal de Valoración, que poderá adxudicarlle calquera deles.

Cando non poderei participar?

Se se atopa nalgún dos supostos do artigo 36.2 Real Decreto 128/2018 que establece:

Non poderán participar nos concursos:

a) O persoal funcionario inhabilitado e suspenso en virtude de sentenza ou resolución administrativa firme, se non transcorrese o tempo sinalado nelas de suspensión.

b) O persoal funcionario destituído, a postos da Corporación onde se produciu a sanción, se non transcorrese o prazo establecido na mesma.

c) O persoal funcionario nas situacións de excedencia voluntaria a que se refire o artigo 89.1.a) e b) do texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, aprobado por Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, se non transcorrese o prazo de dous anos desde o pase ás mesmas.

d) O persoal funcionario que non leven dous anos no último destino obtido con carácter definitivo en calquera Administración Pública, salvo que o fagan a postos reservados ao seu subescala e categoría na mesma Corporación.

Cando teño que reunir os requisitos necesarios para poder participar no concurso?

Os requisitos esixidos, así como os méritos deberán reunirse á data da Resolución pola que se dispón a publicación da convocatoria.

Son concursante voluntario e só solicitei un posto de traballo, que sucede se non se me adxudica este posto?

Nese caso permanecerá no posto de traballo que viña desempeñando, co mesmo nomeamento que tiña con anterioridade.

Unha vez presentada a solicitude de participación, é posible renunciar á participación no concurso unitario?

Unicamente o persoal funcionario que concursa con carácter voluntario poderá efectuar esta renuncia, sempre que a mesma teña entrada na Dirección Xeral da Función Pública con carácter previo á data que se anunciará como máxima para a renuncia na web, e que será sempre anterior á adopción da Proposta de Resolución polo Tribunal de Valoración.

A renuncia, en todo caso, deberá facerse por medios telemáticos a través do formulario que está ao seu dispor na seguinte ligazón:

https://sede.administracionespublicas.gob.es/procedementos/portada/ida/0/idp/346

Podo alterar a orde de prelación de postos inicialmente presentado?

Dentro do prazo de presentación de solicitudes poderanse efectuar cambios na orde de prelación presentado inicialmente, indicando tal circunstancia con carácter expreso. Para iso, deberá formular unha nova solicitude a través da sede electrónica indicando a nova orde de prelación. A nova solicitude entenderase que substitúe para todos os efectos á inicialmente presentada.

Transcorrido o prazo de presentación de solicitudes, calquera cambio na orde de prelación terase non efectuado. Do mesmo xeito, non se admitirán renuncias parciais.

MÉRITOS XERAIS

Que méritos xerais teño que achegar xunto con a instancia?

Os únicos méritos xerais que debe acreditar xunto con a súa solicitude son, no seu caso, os méritos referidos á conciliación da vida persoal, laboral e familiar en relación coa convocatoria do concurso concreto (art. 32.2 do Real Decreto 128/2018).

Como acredito os méritos referidos á conciliación da vida persoal, familiar e laboral?

A información sobre cales son, e como deben acreditarse estes méritos pódea atopar en:

https://www.mptfp.gob.es/portal/funcionpublica/funcion-publica/FHN/nova-orde-méritos-xerais/méritos-referidos-a-a-conciliacion-de-a-vida-persoal-familiar-e-laboral.html

E o resto dos méritos xerais? Cales son e como se computan?

Por Resolución da Dirección Xeral da Función Pública darase publicidade á relación individualizada de méritos xerais dos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional, á vez que a convocatoria do concurso unitario. A Orde TFP/153/2021, do 16 de febreiro, regula a valoración dos méritos xerais do persoal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional.

Como se formou a relación individualizada de méritos xerais?

De acordo con o disposto no artigo 32 do Real Decreto 128/2018 e no artigo 3 da Orde TFP 153/2021, a acreditación de méritos xerais pola Dirección Xeral da Función Pública efectuarase de acordo con os seguintes criterios:

1. Os servizos efectivos, de oficio.

2. A permanencia, de oficio.

3. Os títulos, a instancia do interesado a través do procedemento electrónico establecido para o efecto.

4. Os servizos previos, a instancia do interesado, acompañada da documentación acreditativa, segundo o Anexo I do Real Decreto 1461/1982, do 25 de xuño, polo que se ditan normas de aplicación da Lei 70/1978, do 26 de decembro, de recoñecemento de servizos previos na Administración Pública, salvo o período de funcionario en prácticas para o acceso ás subescalas de funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional, que se recoñecerá de oficio.

5. O grao, a instancia do interesado acompañada de Resolución de recoñecemento que deberá incluír a data en que a consolidación se produciu.

6. Os cursos de formación e perfeccionamento superados ou impartidos, homologados ou recoñecidos, a instancia do interesado acompañada de certificado de recoñecemento e valoración expedido polos órganos establecidos no apartado 5 do artigo 2 da presente Orde. En tal certificado deberá figurar denominación do curso, puntuación para efectos de méritos xerais, horas de duración e datas de inicio e finalización.

7. Os méritos referidos á conciliación da vida persoal, familiar e laboral, a instancia do interesado. A documentación acreditativa deste mérito xeral remitirase, xunto á solicitude de participación do concurso, á Corporación Local onde radique o posto solicitado, se se trata dun concurso ordinario, e ao Ministerio de Política Territorial e Función Pública, Dirección Xeral da Función Pública, para o concurso unitario.

7.1 A acreditación deste mérito deberase efectuar para cada concurso, salvo que non sufrisen modificación os motivos aos que se refire o artigo 32.1 g) do Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, nese caso substituirase a documentación acreditativa dos mesmos por unha declaración xurada na que se poña de manifesto que se mantén a situación que deu lugar á valoración deste mérito en anteriores concursos de traslados de persoal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional.

En canto aos méritos xerais que se acreditan a instancia do interesado, cales se teñen en conta en cada concurso?

A valoración dos méritos virá referida, en todo caso, á data de convocatoria do concurso. Só se computarán os méritos recoñecidos e rexistrados á esta data.

Como afectou a nova Orde á puntuación dos servizos efectivos e a permanencia como méritos xerais?

Polo que respecta á valoración de servizos efectivos e a permanencia como méritos xerais, a Orde TFP 153/2021 adecúase ao disposto no artigo 58. 1 do Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, de modo que son obxecto de valoración os servizos desempeñados en postos reservados a persoal funcionario de Administración Local con habilitación de carácter nacional en Entidades Locais, nas Comunidades Autónomas uniprovinciales e nas Cidades de Ceuta e Melilla. Así mesmo, e en consonancia coas garantías de carreira profesional, no suposto de cesamento por libre designación en posto reservado ou cesamento por supresión de posto de colaboración, de conformidade co artigo 58.2 do Real Decreto 128/2018, valórase para efectos de servizos efectivos e de permanencia o desempeño no posto na mesma Corporación en que se adscriba ao persoal funcionario cesado en tales supostos.

Segundo o disposto no artigo 2.2 da Orde TFP 153/2021: a permanencia continuada no posto reservado obtido con carácter definitivo desde o que se concursa e que se estea desempeñando de forma efectiva, de acordo con o disposto no apartado 1.a) do artigo 2 desta Orde, á data en que se dite a Resolución de convocatoria conxunta dos concursos pola Dirección Xeral da Función Pública, compútase ata un máximo de 1,50 puntos, de acordo con a seguinte escala:

De tres a catro anos: 0,75 puntos.

A partir do cuarto ano de permanencia, 0,25 por ano, ata un máximo de 1,50.

O nomeamento en comisión de servizos implicará a perda da valoración da permanencia no posto definitivo desde o que se efectúa a comisión.

COÑECEMENTO DA LINGUA PROPIA E MÉRITOS DE DETERMINACIÓN AUTONÓMICA

Como se valoran e xustifican o coñecemento da lingua propia e os méritos autonómicos?

Tanto o coñecemento da lingua propia como os méritos de determinación autonómica están descritos nas bases da Resolución de Convocatoria do Concurso. Alí indícase a valoración dos mesmos así como a forma de acreditación.

A acreditación documental do coñecemento da lingua propia e dos méritos de determinación autonómica efectuarase conforme ao que establezan as Comunidades Autónomas segundo regula o artigo 44 do Real Decreto 128/2018.

No caso de que soliciten postos para cuxo desempeño necesítese o coñecemento da lingua oficial propia, nos termos previstos na respectiva lexislación autonómica, achegarase xunto á solicitude e orde de preferencia das vacantes, certificación acreditativa do coñecemento da lingua, aténdose ao disposto na citada lexislación.

Poderase obter información acerca do coñecemento da lingua propia e/ou dos méritos de determinación autonómica, nos Órganos das Comunidades Autónomas con competencias en materia de funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional.

Certificado de servizos para efectos do cómputo de méritos autonómicos: se para acreditar os méritos de determinación autonómica é necesario achegar un certificado de servizos, o mesmo será expedido polas Comunidades Autónomas correspondentes, de conformidade co previsto nas bases da Resolución da Convocatoria.

EVENTUAIS RECTIFICACIÓNS E AMPLIACIÓNS DA CONVOCATORIA

A que habilita un novo prazo de presentación de instancias?

O novo prazo de presentación de instancias refírese unicamente aos postos afectados por unha eventual Resolución posterior da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se rectifica e, no seu caso, amplía a Resolución pola que se convoca concurso unitario de provisión de postos de traballo reservados a funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional. Este prazo, por tanto, afecta exclusivamente os postos que se incorporan ao concurso ou que se ven afectados por unha posterior corrección de erros, posibilitando en ambos os casos a súa solicitude. Este prazo non afecta, en ningún caso, aos postos que foron convocados pola Resolución, da Dirección Xeral de Función Pública, pola que se convoca concurso unitario de provisión de postos de traballo reservados a funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional, cuxo prazo de presentación de solicitudes xa concluíu.

Por tanto, NON ESTÁ PERMITIDO:

Solicitar algún dos postos convocados pola Resolución da Dirección Xeral da Función Pública, pola que se convoca concurso unitario de provisión de postos de traballo reservados a funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional, e que non están incluídos na Resolución de corrección e ampliación.

Alterar de ningún xeito a orde de prelación dos postos solicitados ao abeiro da mencionada Resolución de convocatoria do concurso unitario de provisión de postos de traballo reservados a funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional, eliminando postos solicitados, alterando a súa orde de prelación, etc. (todo iso, sen prexuízo de que indirectamente poida verse alterado esta orde, ao poderse intercalar postos afectados pola rectificación e ampliación na orde de prelación primitivo, tal e como se indica máis adiante ).

"Substituír" postos que foron solicitados ao abeiro da Resolución de convocatoria do concurso unitario de provisión de postos de traballo reservados a funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional e que por Resolución de rectificación e ampliación posterior fosen excluídos do concurso, por outros postos que foron convocados pola Resolución de convocatoria inicial.

Presentei solicitude de participación e agora tamén desexo solicitar postos afectados pola Resolución de rectificación e ampliación da convocatoria, que debo facer?

Deberá formular unha nova solicitude a través da sede electrónica:

https://sede.administracionespublicas.gob.es/procedementos/portada/ida/0/idp/81

Incluíndo o posto ou postos que queira solicitar, de entre os ofertados na Resolución de ampliación e corrección do concurso unitario.

No procedemento electrónico unicamente aparecerán os postos incluídos na Resolución de ampliación e corrección do concurso unitario, polo que unicamente poderá efectuar a selección dos estes postos debendo indicar a nova orde de prelación que a inclusión destes novos postos supón para a súa solicitude inicial.

Se na súa solicitude inicial xa presentou os méritos referidos á conciliación da vida persoal, laboral e familiar e/ou os méritos autonómicos ou de coñecemento de lingua non é necesario que volva presentalos.

Non presentei solicitude de participación, pero agora desexo solicitar postos afectados pola Resolución de rectificación e ampliación da convocatoria, que debo facer?

Deberá formular unha solicitude a través da sede electrónica:

https://sede.administracionespublicas.gob.es/procedementos/portada/ida/0/idp/81

Achegando neste momento, no seu caso, todos os méritos referidos á conciliación da vida persoal, laboral e familiar así como os méritos de determinación autonómica e coñecemento de lingua nos apartados da solicitude preparados para iso.

Presentei solicitude de participación e un posto de traballo que solicitei foi excluído, en que me afecta?

Este posto considerarase de oficio como non solicitado. A súa posición na orde de prelación pasará a ser ocupada, no seu caso, polo posto solicitado inmediatamente despois e así sucesivamente.

CESAMENTOS, TOMAS DE POSESIÓN E DEMAS CUESTIÓNS RELATIVAS Á RESOLUCIÓN DO CONCURSO UNITARIO

Cando debo cesar no destino actual?

O cesamento no destino actual deberá efectuarse dentro dos tres días hábiles seguintes á publicación da Resolución do concurso no Boletín Oficial do Estado.

Que prazo teño para tomar posesión no novo destino?

Unha vez efectuado o cesamento, o prazo para tomar posesión é de tres días hábiles se se trata dun posto na mesma localidade do seu destino actual e dun mes se se trata de localidade distinta. En ambos, o prazo de posesión empezará a contarse a partir do día seguinte ao do cesamento.

Agora ben, se este é o seu primeiro destino (por atoparse en expectativa de nomeamento, tras a superación do proceso selectivo), ou ben se a Resolución do concurso comporta o reingreso á situación administrativa de servizo activo, o prazo de toma de posesión deberá computalo desde a publicación da Resolución do concurso no Boletín Oficial do Estado.

Que ocorrería se non tomase posesión no posto obtido no concurso nos prazos establecidos?

O persoal funcionario que, por causas que lles sexan imputables, non tomen posesión dos postos de traballo obtidos no concurso nos prazos establecidos na normativa vixente, serán declarados de oficio na situación administrativa de excedencia voluntaria por interese particular, a contar desde o último día do prazo de toma de posesión.

Pódese "renunciar" ao destino adxudicado nun Concurso Unitario?

De acordo con a base undécima da Resolución de convocatoria do concurso, os destinos adxudicados son irrenunciables, polo que o persoal funcionario deberá tomar posesión do mesmo dentro do prazo correspondente.

Quen aboa as retribucións durante o termo posesorio?

Durante ese termo, o persoal funcionario ten dereito á totalidade das retribucións de carácter fixo, tanto básicas como complementarias.

Se o termo do prazo posesorio prodúcese dentro do mesmo mes en que se cesa, as retribucións de periodicidade mensual aboaranse pola entidade que dilixencia o cesamento, por mes completo e de acordo con a situación e dereitos do persoal funcionario referidos ao primeiro día hábil do mes en que cesa.

Agora ben, se o termo posesorio recae en mes distinto ao do cesamento, as retribucións do primeiro mes faranse efectivas pola entidade que dilixencia o cesamento, nos termos sinalados anteriormente, e as do segundo mes, aboaranse pola entidade correspondente ao posto de traballo ao que se accede, así mesmo por mensualidade completa e na contía correspondente ao posto en que se tomou posesión.

Que ocorre coas pagas extraordinarias?

A paga extraordinaria correspondente será asumida por ambas as entidades (a de cesamento e a de destino) en proporción ao número de mensualidades do período de devindicación daquela que, segundo o indicado na cuestión anterior correspondan a cada unha delas. A parte do importe correspondente á entidade que tramita o cesamento en entenderá devindicada no momento de producirse este.

Quen debe cotizar á Seguridade Social?

O Real Decreto 84/1996, do 26 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento xeral sobre inscrición de empresas e afiliación, altas, baixas e variacións de datos de traballadores na Seguridade Social, no seu artigo 43.1.3ª, literalmente dispón que:

“Respecto dos funcionarios públicos incluídos no campo de aplicación do Réxime xeral da seguridade social, as altas e baixas dos mesmos nos casos de cambio de destino obtido por medio de concurso ou libre designación e nos demais supostos en que o organismo ou centro de traballo no que se desempeñe o novo posto ou ao que se adscriban ou asignen os funcionarios deba asumir as retribucións dos mesmos e as obrigas correspondentes en materia de Seguridade Social, fornecerán efectos, polo que se refire ás altas, desde o primeiro do mes seguinte a aquel en que se produza o cesamento e, no que afecta as baixas, desde o último día do mes en que se produza este cesamento”.

Pódese prorrogar o cesamento e a toma de posesión?

Si, por necesidades do servizo, mediante acordo dos Presidentes das Entidades Locais en que haxa de cesar e tomar posesión o concursante, poderase diferir o cesamento e a toma de posesión, ata un máximo de tres meses. Por tanto, no prazo máximo de 3 meses a contar desde a publicación da Resolución do concurso no Boletín Oficial do Estado, o persoal funcionario deberá incorporarse ao novo destino. Este acordo deberá comunicarse por parte do Presidente da Entidade local de destino ao órgano correspondente da Comunidade Autónoma de orixe e, no seu caso, de destino.

O acordo debe alcanzarse con carácter previo a que o funcionario cese na súa Entidade local actual, debendo cursarse a comunicación do mesmo ao órgano correspondente da Comunidade Autónoma ou Comunidades Autónomas, no seu caso, dentro do prazo de cesamento.

Estou a gozar dun permiso ou licenza, como incide esta circunstancia no cómputo dos prazos de cesamento e toma de posesión?

O cómputo de prazos posesorios iniciarase cando finalicen os permisos ou licenzas que, no seu caso, fosen concedidos aos interesados. Así mesmo, o cómputo dos prazos de cesamento e toma de posesión non se iniciará no caso de que o funcionario acredite estar nunha situación que determine a súa incapacidade temporal no Réxime xeral da Seguridade Social.

En tales supostos, o persoal funcionario afectado deberá comunicar fidedignamente esta circunstancia ás Entidades Locais afectadas (cesamento e novo destino) e ás súas respectivas Comunidades Autónomas.

Estou a desempeñar un posto con nomeamento provisional, a toma de posesión no novo destino obtido por concurso debe producirse a contar desde a publicación da resolución no BOE ou desde o cesamento?

O prazo compútase a partir do día seguinte ao do cesamento no antigo posto e os prazos serían de tres días para postos na mesma localidade e un mes para postos en localidade distinta.

Unicamente no caso de que non se estivese desempeñando ningún posto con anterioridade á resolución do concurso –reingreso ao servizo activo-, computaríase o prazo para a toma de posesión a partir da publicación da resolución do concurso no BOE, nese caso o prazo para a toma de posesión sería dun mes.

Deben enviarse as dilixencias de cesamento e toma de posesión? Onde? En que prazo?

Si, é obrigatorio o envío das dilixencias tanto do cesamento como da toma de posesión. Estas deberán ser remitidas ao órgano correspondente da Comunidade Autónoma respectiva. O prazo de remisión será dentro dos tres días hábiles seguintes a aquel en que se produzan.

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Plan Estratéxico de Subvencións do MTDFP

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies