Os ministerios e universidades públicas envían ao Rexistro Central de Persoal máis do 95% dos documentos de persoal en formato electrónico mediante o servizo AnotaRCP.
AnotaRCP fai posible a substitución do envío de documentos en soporte papel ao Rexistro Central de Persoal (RCP) polo envío electrónico vía servizos web, permitindo así cumprir o artigo 26 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As unidades xestoras de RRHH poden, mediante as aplicacións de RRHH que se integran con AnotaRCP, enviar ao RCP documentos rexistrais asinados electronicamente pola autoridade competente. Unha vez recibidos, eses documentos son tramitados pola oficina delegada do RCP, que os anota, firma e almacena no Rexistro Central de Persoal.
Pode consultar as universidades xa integradas en https://administracionelectronica.gob.es/ctt/anota/mais#
Para máis información consultar a solución AnotaRCP do CTT