La Comisión de Coordinación del Empleo Público comienza a trabajar con el objetivo de reducir la temporalidad

31/03/2021

La Comisión de Coordinación del Empleo Público, dependiente de la Conferencia Sectorial de Administración Pública, ha celebrado su primera reunión, enfocada a iniciar el camino para reducir la temporalidad en las administraciones públicas.

Na esta reunión participaron representantes dos ministerios de Política Territorial e Función Pública e de Facenda xunto a representantes das comunidades autónomas e das entidades locais, a través da Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP).

Entre os asuntos abordados figura a reforma do artigo 10 do Texto Refundido do Estatuto Básico do Empregado Público, como vía para solucionar o abuso da temporalidade e o mal uso da interinidade de face a un futuro máis estable no conxunto das administracións públicas.

Buscar unha solución para reducir a precariedade no emprego público foi un dos principais compromisos anunciados polo ministro Miquel Iceta durante a súa comparecencia na Comisión de Política Territorial e Función Pública do Congreso.

Nota de Prensa (PDF · 168,55 KB)