O Boletín Estatístico do Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado, publicou as cifras e estatísticas correspondentes ao mes de xaneiro de 2021.
Durante ese mes, presentáronse 1.189 solicitudes no Portal, cifra lixeiramente inferior á do mes anterior que foi de 1.213 solicitudes. A cifra de solicitudes acumuladas desde a posta en marcha do Portal de Transparencia ascende a 37.366.
En canto ao estado de tramitación dos expedientes, o 95,44% son solicitudes cuxa tramitación finalizou mentres que o 2,66% son solicitudes en tramitación. Pode accederse á información completa e detallada a través desta ligazón e neste vídeo
Durante os últimos anos o número de solicitudes de acceso á información pública a través do Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado creceu substancialmente. Se durante os anos 2015 e 2016 recibíanse unha media de 260 solicitudes ao mes, en 2017 pasaron a 350 e en 2018 case 500 pedimentos mensuais. O ano 2019 produciuse un incremento moi substancial, cunha media de 620 solicitudes ao mes. 2020 marcou cifras marca cunha media de máis de 950 solicitudes mensuais de acceso á información pública.
O Boletín Estatístico do Portal da Transparencia da Administración Xeral do Estado é un documento elaborado pola Dirección Xeral de Gobernación Pública que, con periodicidade mensual, publícase no Portal da Transparencia, dentro do apartado "O portal en cifras", co fin de ofrecer ao cidadán unha ferramenta de coñecemento sobre os aspectos máis relevantes de funcionamento do mesmo.
Nese documento resúmese a actividade do Portal desde a súa posta en marcha en decembro de 2014, coincidindo coa entrada en vigor da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno, ata o momento presente; debúllanse os principais datos en relación coa xestión das solicitudes de acceso á información pública tramitadas no ámbito da Administración Xeral do Estado e infórmase da actividade en redes sociais da conta de Twitter e canle Youtube do Portal da Transparencia.