Publicación de novas resolucións de autorización de compatibilidade de empregadas e empregados públicos

02/10/2020

El Portal de Transparencia Publica la información relativa a la compatibilidad de las empleadas y empleados públicos para la actividad pública y para la actividad privada actualizada a 29 de septiembre.

As autorizacións para a actividade pública son 1.416 (fronte ás 1.441 ao 1 de xuño deste ano/este ano) e para a actividade privada son 4.725 autorizacións (4.612 ao 1 de xuño)

Estas resolucións de autorización de compatibilidade para o exercicio de actividades públicas ou privadas outórganse, ao abeiro da normativa en materia de incompatibilidades, desde o 1 de xaneiro de 2014 aos empregados públicos da Administración Xeral de Estado, da Seguridade Social e dos entes, organismos e empresas dependentes.

A información fornécese en dúas listaxes por ano:

-Resolucións de autorización de compatibilidade para Actividades Públicas: Contén as compatibilidades autorizadas para desempeñar un segundo posto, cargo ou actividade no sector público. Móstrase a denominación do posto, centro de traballo, departamento, localidade e provincia de cada un dos postos.

-Resolucións de Compatibilidade para Actividades Privadas: Contén as compatibilidades recoñecidas para desempeñar actividades de carácter privado. Móstrase a denominación do posto público, centro de traballo, departamento e localidade e provincia, así como o tipo de actividade privada, empresa –no seu caso-, localidade e provincia.

Acceso a toda a información completa aquí.