Mapa de situación da simplificación de procedementos nas administracións públicas

17/11/2023

A Dirección Xeral de Gobernación Pública publicou a segunda edición do denominado “Mapa de situación da simplificación de procedementos nas administracións públicas”, que pretende ser unha ferramenta útil e esquemática que oriente aos operadores públicos, ás persoas usuarias dos seus servizos e a cantos teñan interese na calidade normativa e a simplificación administrativa. O obxectivo é facilitar a interpretación de datos e extracción de conclusións a través da recompilación de información que, doutro xeito, pode tender a expresarse de modo complexo, heteroxéneo e desagregado.

Esta edición supone la actualización de la versión publicada en 2021, tras el impulso que el Ministerio de Hacienda y Función Pública planteó en el contexto de la Red Interadministrativa de Calidad en los Servicios Públicos, con el fin último de conocer la situación como foto fija en el momento de su publicación, así como su evolución e identificar sinergias entre distintos actores y ámbitos territoriales.

El documento se despliega sobre cuatro ejes fundamentales: Análisis de cargas administrativas en las memorias de análisis de impacto normativo; actuaciones y participación de empresas y ciudadanía, a través de – por ejemplo- firma de acuerdos o establecimiento de canales de comunicación específicos; actuaciones de la administración que liberen de trámites redundantes a los ciudadanos y empresas, al tiempo que facilitan que las empleadas y empleados públicos centren sus esfuerzos en tareas que aporten un valor añadido; y análisis de la aplicación y evolución del principio de compensación de cargas.

Por outra banda, o Mapa ten unha vocación claramente comunicativa e divulgativa, dirixida á sociedade en xeral, ás instancias europeas e internacionais e aos operadores económicos. Deste xeito, pretende transmitir a decidida toma de conciencia por parte das administracións públicas á hora de lexislar dunha maneira adecuada, depurar o ordenamento xurídico de requisitos innecesarios, optimizar procedementos e estimular o diálogo coas persoas e sectores a quen afectasen estas normas.

Accede ao documento aquí: Simplificación de Procedementos das Administracións Públicas. - Sector Público - Informes de interese - Máis información - Portal da Transparencia da Administración do Estado. España - Inicio