Reunión da Comisión de Coordinación do Emprego Público para abordar a reforma do Texto Refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público

10/09/2020

A Comisión de Coordinación do Emprego Público (CCEP) celebrou o 9 de setembro unha nova reunión para continuar cos traballos de reforma do Texto Refundido do Estatuto Básico do Empregado Público. Estes traballos iniciáronse o pasado mes de xuño tras o encargo realizado pola Conferencia Sectorial de Administración Pública na súa reunión do 11 de xuño, co obxectivo de impulsar o teletrabajo e avanzar na redución da temporalidade.

Igualmente, presentouse o informe final do grupo de traballo que veu colaborando estes meses na análise de situación sobre recollida de información e incorporación de melloras para a actualización trimestral do Boletín Estatístico do Persoal ao Servizo das Administracións Públicas.

A Comisión de Coordinación do Emprego Público é un órgano técnico de cooperación entre a Administración Xeral do Estado, as Comunidades Autónomas, as cidades de Ceuta e Melilla e as entidades locais en materia de función pública. Depende da Conferencia Sectorial de Administración Pública e atópase regulada no artigo 100 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, de 30 outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei de o​​ Estatuto Básico do Empregado Público.​

.