La Comissió de Coordinació de l'Ocupació Pública (CCEP) va celebrar el 9 de setembre una nova reunió per a continuar amb els treballs de reforma del Text Refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic. Aquests treballs es van iniciar el mes de juny passat després de l'encàrrec realitzat per la Conferència Sectorial d'Administració Pública en la seva reunió d'11 de juny, amb l'objectiu d'impulsar el teletreball i avançar en la reducció de la temporalitat.
Igualment, s'ha presentat l'informe final del grup de treball que ha vingut col·laborant aquests mesos en l'anàlisi de situació sobre recollida d'informació i incorporació de millores per a l'actualització trimestral del Butlletí Estadístic del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
La Comissió de Coordinació de l'Ocupació Pública és un òrgan tècnic de cooperació entre l'Administració General de l'Estat, les Comunitats Autònomes, les ciutats de Ceuta i Melilla i les entitats locals en matèria de funció pública. Depèn de la Conferència Sectorial d'Administració Pública i es troba regulada en l'article 100 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de el Estatut Bàsic de l'Empleat públic.
.