Protección de Datos
POLÍTICA DE PRIVACIDADE E PROTECCIÓN DE DATOS
O Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública é a entidade responsable do tratamento dos datos de carácter persoal fornecidos polos usuarios nos Portais Web e Sedes Electrónicas.
En conformidade co establecido no Regulamento Xeral de Protección de Datos, Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello do 27 de abril do 2016, o Ministerio comprométese ao cumprimento da súa obriga de segredo con respecto aos datos de carácter persoal e ao deber de tratalos con confidencialidade. Para estes efectos, adoptará as medidas necesarias para evitar a súa alteración, perda, tratamento ou acceso non autorizado.
Este aviso legal é de aplicación ás páxinas dos Portais Web e Sedes Electrónicas, non se garante nos accesos a través de ligazóns con estes sitios, nin ás ligazóns desde isto sitios con outras webs.
Os artigos 34.1 da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e Garantía dos Dereitos Dixitais (en diante, LOPDGDD), e 37.1 do Regulamento (UE) 2016/679, do 27 de abril (en diante RGPD), obrigan a designar un Delegado de Protección de datos cando o tratamento dos mesmos sexa realizado por unha autoridade ou organismo público.
Puede dirigirse al Delegado de Protección de Datos a través de:
Funcións do Delegado de Protección de Datos
-
Informar e asesorar aos responsables e encargados do tratamento de datos persoais, así como aos empregados que se ocupen do mesmo das obrigas que lles corresponden, de acordo con o RGPD, a LOPDGDD e demais disposicións na materia.
- Supervisar o cumprimento do disposto na normativa e das políticas dos responsables e de encargados do tratamento de datos en materia de protección de datos.
- Ofrecer asesoramento que lle sexa solicitado respecto da avaliación de impacto relativa á protección de datos persoais.
- Cooperar coa Axencia Española de Protección de Datos e actuar como órgano de contacto con ela.
- Intervir no caso de que os interesados presenten ante el a reclamación potestativa previa á reclamación ante a AEPD.
- Atender as cuestións dos interesados relativas ao tratamento dos seus datos persoais e ao exercicio dos seus dereitos, ao amparo do RGPD e da LOPDGDD.
Política de protección de datos
Recollida de datos persoais
Con obxecto de prestar os servizos que lle corresponden, o Ministerio poderá solicitar a través de formularios datos persoais que con carácter xeral serán tratados de acordo ao establecido no Regulamento Xeral de Protección de Datos, Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello do 27 de abril do 2016 (RGPD) e á Lei Orgánica 3/2018 de Protección de Datos Persoais e Garantía dos Dereitos Dixitais, aprobada o 5 de decembro de 2018 (LOPD e GDD).
O Ministerio informará e pode recoller datos das seguintes categorías de datos persoais:
- Datos identificativos e de contacto (incluídas enderezos postales e/ou electrónicas).
- Códigos ou claves de identificación para acceso e operativa no Portal e a Sede electrónica.
- Datos transaccionais, isto é, calquera operación, movemento e consulta asociado a calquera dos servizos e procedementos administrativos que un usuario manteña co Ministerio.
- Datos socioeconómicos e laborais.
- Datos de representación legal
Controladores de datos
As actividades de tratamento de datos persoais corresponden a diferentes Responsables de Tratamento, en función do servizo prestado polo Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública. O Rexistro de Actividades de Tratamento (RAT), publicado e descargable neste sitio, identifica os responsables de todos os tratamentos rexistrados no Ministerio.
Finalidades das actividades de tratamento e a súa lexitimación
A través dos Portais Web e Sedes Electrónicas, non se recollen datos persoais sen a debida lexitimidade. Os datos achegados polo interesado utilizaranse, con carácter único e exclusivo, para os fins previstos en cada procedemento ou actuación.
A recollida e tratamento dos datos persoais ten como finalidade xeral a xestión, prestación e mellora dos servizos e a tramitación dos procedementos administrativos relacionados co Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública así como calquera outro servizo solicitado en cada momento polo usuario e o seguimento e a resposta ás consultas expostas polos mesmos.
O tratamento dos datos persoais recollidos polo Ministerio pode ter finalidades adicionais, todas elas xustificadas polo consentimento explícito do usuario ou pola legitimación que ao Ministerio confírenlle as Leis e disposicións normativas que regulan os servizos ofrecidos e os respectivos procedementos, de acordo con os supostos de licitud dos tratamentos previstos polo art 6 do Regulamento (RGPD).
As distintas finalidades e as súas legitimaciones poden consultarse no acceso a cada un dos servizos e procedementos ofrecidos polo Ministerio; e con carácter xeral, no RAT publicado en cumprimento do previsto no art. 31.2 da Lei Orgánica 3/2018 (LOPDyGDD).
Consentimento explícito
Unha vez informado do tipo de datos necesarios para a prestación dos servizos e procedementos administrativos asociados, as actividades de tratamento que se vai a realizar, a súa finalidade e a súa legitimación, solicitarase o consentimento expreso cando sexa necesario para que o Ministerio realice as actividades de tratamento dos datos persoais proporcionados polo usuario dos servizos.
Destinatarios, transferencia e cesión de datos
De forma xeral o Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública é o único destinatario dos datos solicitados. En ningún caso os referidos datos serán obxecto de tratamento ou de cesión a terceiros, se non é co consentimento expreso do afectado, salvo autorización legal, segundo os supostos previstos pola normativa legal vixente.
Cando o servizo prestado ou o seu procedemento asociado inclúa obrigas legais derivadas da legitimación do tratamento que requiran a cesión ou transferencia a terceiros indicaranse as terceiras partes destinatarias deses datos e as finalidades das súas actividades de tratamento.
No seu caso, solicitarase o consentimento expreso do usuario para tales cesións e transferencias de datos. Pedirase de forma separada e específica o consentimento cando a transferencia de datos sexa internacional.
Período de conservación de datos
Os datos conservaranse durante o tempo imprescindible para atender os servizos ofrecidos polo Ministerio con base na lexislación administrativa respecto da prescrición de responsabilidades.
Exercicio dos dereitos
O usuario poderá exercitar en todo momento os dereitos respecto dos datos fornecidos para calquera dos procedementos administrativos e servizos. Para iso poderá dirixirse por calquera medio que deixe constancia do seu envío e recepción, a:
Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública
Calle Poeta Joan Maragall, 41 - 28046 Madrid
También podrá dirigirse a la Agencia Española de Protección de Datos, donde puede consultar más información sobre obligaciones y derechos relativos a la Protección de Datos de Carácter Personal.
Rexistro de Actividades de Tratamento de Datos Persoais
- Descargar Registro de Tratamiento de Datos Personales de las Secretarias de Estado de Transformación Digital (en revisión)
Data de actualización: 24/09/2024
- Descargar Registro de Tratamiento de Datos Personal de la Secretaria de Estado de Función Pública (en revisión)
Data de actualización: 05/04/2024
- Descargar Registro de Tratamiento de Datos Personales de la Secretaria General de Administración Digital (provisional)
Data de actualización: 24/09/2024