logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Portada de Ministeri
Portada de Organigrama
Portada de Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública
Portada de Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial
Portada de Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales
Portada de Secretaria d'Estat de Funció Pública
Portada de Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Portada de Participació pública en projectes normatius
Portada de Consulta pública prèvia
Portada de Projectes sotmesos a tràmit de consulta pública prèvia
Portada de Audiència i informació pública
Portada de Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Portada de Ocupació
Portada de Personal Laboral
Portada de Personal Funcionari
Portada de Concursos 2025
Portada de Funció Pública
Portada de La Secretaria
Portada de Captació de talent
Portada de Funció Pública
Portada de Qui som
Portada de Subdirectora General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Subdirecció General de Dades per a l'Ocupació Pública
Portada de Accés a l'Ocupació Pública
Portada de Resol dubtes
Portada de Coneix a fons l'Ocupació Pública
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Jornades de Captació de Talent
Portada de Convocatòries Personal Laboral
Portada de Ofertes d'Ocupació Pública
Portada de 2024
Portada de 2023
Portada de 2022
Portada de Convocatòries Personal Funcionari
Portada de Gestiona la teva vida professional com a personal empleat públic
Portada de Concursos de traslados
Portada de Personal laboral
Portada de Mobilitat de les persones ocupades públiques
Portada de Mobilitat del personal funcionari de carrera
Portada de Mobilitat del personal laboral
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENT-FASES FINALITZADES
Portada de ANY 2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2024
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2024
Portada de ANY 2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2023
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2023
Portada de ANY 2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2022
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2022
Portada de ANY 2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2021
Portada de Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2021
Portada de CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Portada de CONVOCATÒRIES FINALITZADES
Portada de ANY 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2022
Portada de ANY 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2023
Portada de CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024
Portada de CONCURS OBERT I PERMANENENTE IV CONVENI ÚNIC CAP 1 2025
Portada de Reingressos al servei actiu funcionaris i laborals
Portada de Reingresso funcionaris
Portada de Situacions administratives personal funcionari
Portada de Règim Jurídic
Portada de Comissió Superior de Personal
Portada de Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa.
Portada de 3. Condicions de treball.
Portada de 4. Incompatibilitats.
Portada de 7. Jornada i horaris.
Portada de 10. Provisió de llocs.
Portada de 11. Reconeixement de serveis prestats.
Portada de Històric de BODECO
Portada de Altres
Portada de 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Portada de 2. Carrera administrativa
Portada de 3. Drets i deures
Portada de 4. Incompatibilitats
Portada de 5. Jornades i horaris
Portada de 6. Provisió de llocs
Portada de 7. Reconeixement de serveis prestats
Portada de 8. Responsabilitat
Portada de 12. Vacances, permisos i llicències
Portada de 13. Altres
Portada de 13. UNS ALTRES
Portada de Relacions Laborals
Portada de Diàleg Social
Portada de Negociació Col·lectiva
Portada de Negociació Col·lectiva de l'Administració General de l'Estat
Portada de Taula de Negociació de funcionaris, estatutaris i laborals
Portada de Negociació del personal laboral IV Conveni Únic
Portada de Comissió Paritària
Portada de Negociació V Conveni Únic Personal Laboral
Portada de Comissió Negociadora
Portada de Subvencions a organitzacions sindicals
Portada de Igualtat
Portada de Órganos de colaboración
Portada de Relacions Internacionals en matèria d'ocupació pública
Portada de Va unir Europea
Portada de Registre Central de Personal
Portada de Butlletí Estadístic del RCP
Portada de Documentació del Registre Central de Personal
Portada de Impresos Personal Laboral
Portada de Impresos de Personal Laboral Docent
Portada de Espai ISPA
Portada de ISPA 2025
Portada de ESTADÍSTIQUES ISPA
Portada de Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Concursos ordinaris provisió posats reservats
Portada de Concursos ordinarios anteriores
Portada de Concursos unitaris provisió posats reservats
Portada de Concursos unitarios anteriores
Portada de Canvis de situacions administratives dels funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Portada de Excedències
Portada de Comissions de servei / Acumulacions
Portada de Inscripció mèrits generals
Portada de Altres procediments
Portada de Governança Pública
Portada de Simplificació administrativa i reducció de càrregues
Portada de Inspecció de Serveis
Portada de Qualitat en les Administracions Públiques​
Portada de Metodologia i Guies
Portada de Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
Portada de Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
Portada de Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
Portada de Reconeixement: Certificacions i Premis
Portada de Certificació del Nivell d'Excel·lència de les Organitzacions
Portada de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
Portada de Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
Portada de Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
Portada de Registres electrònics i notificacions
Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Portada de Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Portada de Info DANA
Inici  
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Ocupació
  • Portada de Ministeri
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA  
Telecomunicació i Infraestructures Digitals  
  • La Secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
  • Portada de Funció Pública
Comunicació  
Contacto  
  • Mesures adoptades en relació amb la DANA
  • Portada d'Info Dana
  • Portada de Info DANA
texto
Ministeri Transformació Digital
    • Portada de Organigrama
      • Anar a Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública
      • Directora de Gabinete del Ministro para la Transformación Digital y de la Función Pública
      • Anar a Secretaría de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial
      • Secretaria de Estado de Digitalización e Inteligencia Artificial
      • Anar a Secretaría de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales
      • Secretario de Estado de Telecomunicaciones e Infraestructuras Digitales
      • Anar a Secretaria d'Estat de Funció Pública
      • Secretària d'Estat de Funció Pública
      • Anar a Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
      • Sotssecretària per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
    • Regulació Legal
  • Protecció de Dades
    • Portada de Participació pública en projectes normatius
      • Anar a Consulta pública prèvia
        • Anar a Projectes sotmesos a tràmit de consulta pública prèvia
        • Consulta pública prèvia sobre el Projecte de Reial decret pel qual es regula l'accés a l'ocupació pública i la provisió de llocs de treball de les persones amb discapacitat.
        • Consulta pública prèvia sobre el Projecte de Reial decret d'adaptació d'organismes públics existents en l'àmbit estatal a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
        • Projecte d'Ordre per la qual s'estableixen criteris generals per a l'adaptació de mitjans i temps i la realització d'ajustos raonables en els processos selectius per a l'accés a l'ocupació pública de persones amb discapacitat
      • Anar a Audiència i informació pública
      • Audiència Pública sobre el projecte d'Ordre per la qual s'estableixen criteris generals per a l'adaptació de mitjans i temps i la realització d'ajustos raonables en els processos selectius per a l'accés a l'ocupació pública de persones amb discapacitat
      • Audiència Pública sobre el projecte de Reial decret d'adaptació d'organismes públics existents en l'àmbit estatal a la llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic
    • Portada de Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
    • Instruccions de comunicació
    • Informació addicional
    • Seguiment del Pla
    • Portada de Ocupació
      • Anar a Personal Laboral
      • 1FC (SEDIA) - Tècnic Superior en espais de dades sectorials
      • 2FC (SEDIA) - Tècnic Superior anés de conveni en Intel·ligència Artificial
      • 3FC (SEDIA) - Tècnic Superior en control de projecte
      • 4FC (SETELECO) Consultor en Infraestructures Digitals
      • 5FC (SETELECO) Consultor Superior en Xarxes i Sistemes de Telecomunicacions
      • 6FC (SETELECO) Tècnic Jurídic i Econòmic expert en organitzacions públiques
      • 7FC assumpte OEPL 2020 suprimit ministeri assumptes economicos
      • 1CU (SEDIA) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 2CU (SETELECO) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació (no s'admeten sol·licituds externes).
      • 3CU (SETELECO) – M2 CIENCIAS DE LA INFORMACIÓN (PERIODISMO)
      • 4CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 5CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 6CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 7CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 8CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 9CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 10CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • 11CU (AEAD) – M2 RECERCA entre els candidats preseleccionats pel Servei Públic d'Ocupació
      • Anar a Personal Funcionari
        • Anar a Concursos 2025
        • Concurs general 2025
        • Concurs específic 2025
  • Portada de Ministeri
  1. Inicio
  2. Ministeri

Protecció de Dades

POLÍTICA DE PRIVACITAT I PROTECCIÓ DE DADES

El Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública és l'entitat responsable del tractament de les dades de caràcter personal subministrats pels usuaris en els Portals Web i en la seu electrònica associada del Departament.

De conformitat amb el que s'estableix en el Reglament General de Protecció de Dades, Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril del 2016, el Ministeri es compromet al compliment de la seva obligació de secret respecte a les dades de caràcter personal i al deure de tractar-los amb confidencialitat. A aquest efecte, adoptarà les mesures necessàries per a evitar la seva alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat.

Aquest avís legal és aplicable a les pàgines dels Portals Web i de la seu electrònica associada del Departament, no es garanteix en els accessos a través d'enllaços amb aquests llocs, ni als enllaços des d'aquests llocs amb altres webs.

Els articles 34.1 de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals (d'ara endavant, LOPDGDD), i 37.1 del Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril (d'ara endavant RGPD), obliguen a designar un Delegat de Protecció de dades quan el tractament dels mateixos sigui realitzat per una autoritat o organisme públic.

Pot dirigir-se al de el​egado de Protecció de Dades a través de: dpd@digital.gob.es

Imatge Delegat de Protecció de Dades

Funcions del Delegat de Protecció de Dades

  • Informar i assessorar dels responsables i encarregats del tractament de dades personals, així com als empleats que s'ocupin del mateix de les obligacions que els corresponen, d'acord amb el RGPD, la LOPDGDD i altres disposicions en la matèria.

  • Supervisar el compliment del que es disposa en la normativa i de les polítiques dels responsables i d'encarregats del tractament de dades en matèria de protecció de dades.
  • Oferir assessorament que li sigui sol·licitat respecte de l'avaluació d'impacte relativa a la protecció de dades personals.
  • Cooperar amb l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i actuar com a òrgan de contacte amb ella.
  • Intervenir en el cas que els interessats presentin davant ell la reclamació potestativa prèvia a la reclamació davant l'AEPD.
  • Atendre les qüestions dels interessats relatives al tractament de les seves dades personals i a l'exercici dels seus drets, a l'empara del RGPD i de la LOPDGDD.

Política de protecció de dades

Recollida de dades personals

A fi de prestar els serveis que li corresponen, el Ministeri podrà sol·licitar a través de formulàries dades personals que amb caràcter general seran tractats d'acord al que s'estableix en el Reglament General de Protecció de Dades, Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril del 2016 (RGPD) i a la Llei orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia dels Drets Digitals, aprovada el 5 de desembre de 2018 (LOPD i GDD).

El Ministeri informarà i pot recollir dades de les següents categories de dades personals:

  • Dades identificatives i de contacte (incloses adreces postals i/o electròniques).
  • Codis o claus d'identificació per a accés i operativa en el Portal i la Seu electrònica.
  • Dades transaccionals, això és, qualsevol operació, moviment i consulta associat a qualsevol dels serveis i procediments administratius que un usuari mantingui amb el Ministeri.
  • Dades socioeconòmiques i laborals.
  • Dades de representació legal

Responsables del Tractament

Les activitats de tractament de dades personals corresponen a diferents Responsables de Tractament, en funció del servei prestat pel Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública. El Registre d'Activitats de Tractament (RAT), publicat i descarregable en aquest lloc, identifica als responsables de tots els tractaments registrats en el Ministeri.

Finalitats de les activitats de tractament i la seva legitimació

A través dels Portals Web i Seus Electròniques, no es recullen dades personals sense la deguda legitimitat. Les dades aportades per l'interessat s'utilitzaran, amb caràcter únic i exclusiu, per a les finalitats previstes en cada procediment o actuació.

La recollida i tractament de les dades personals té com a finalitat general la gestió, prestació i millora dels serveis i la tramitació dels procediments administratius relacionats amb el Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública així com qualsevol altre servei sol·licitat a cada moment per l'usuari i el seguiment i la resposta a les consultes plantejades per aquests.

El tractament de les dades personals recollits pel Ministeri pot tenir finalitats addicionals, totes elles justificades pel consentiment explícit de l'usuari o per la legitimació que al Ministeri li confereixen les Lleis i disposicions normatives que regulen els serveis oferts i els respectius procediments, d'acord amb els supòsits de licitud dels tractaments previstos per l'art 6 del Reglament (RGPD).

Les diferents finalitats i les seves legitimacions poden consultar-se en l'accés a cadascun dels serveis i procediments oferts pel Ministeri; i amb caràcter general, en el RAT publicat en compliment del que es preveu en l'art. 31.2 de la Llei orgànica 3/2018 (LOPDyGDD).

Consentiment Explícit

Una vegada informat del tipus de dades necessàries per a la prestació dels serveis i procediments administratius associats, les activitats de tractament que es realitzarà, la seva finalitat i la seva legitimació, es recaptarà el consentiment exprés quan sigui necessari perquè el Ministeri realitzi les activitats de tractament de les dades personals proporcionades per l'usuari dels serveis.

Destinataris, cessió i transferència de dades

De manera general el Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública és l'únic destinatari de les dades recaptades. En cap cas les referides dades seran objecte de tractament o de cessió a tercers, si no és amb el consentiment exprés de l'afectat, excepte autorització legal, segons els supòsits previstos per la normativa legal vigent.

Quan el servei prestat o el seu procediment associat inclogui obligacions legals derivades de la legitimació del tractament que requereixin la cessió o transferència a tercers s'indicaran les terceres parts destinatàries d'aquestes dades i les finalitats de les seves activitats de tractament.

En el seu cas, es recaptarà el consentiment exprés de l'usuari per a tals cessions i transferències de dades. Es demanarà de manera separada i específica el consentiment quan la transferència de dades sigui internacional.

Període de conservació de les dades

Les dades es conservaran durant el temps imprescindible per a atendre els serveis oferts pel Ministeri sobre la base de la legislació administrativa respecte a la prescripció de responsabilitats.

Exercici de drets

L'usuari podrà exercitar en tot moment els drets respecte a les dades subministrades per a qualsevol dels procediments administratius i serveis. Per a això:

  • Podrà registrar una sol·licitud a través del procediment “Exercici dels drets de protecció de dades personals” de la Seu Electrònica del Ministeri.
  • També podrà dirigir-se per qualsevol mitjà que deixi constància del seu enviament i recepció, a:

Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública
Carrer Poeta Joan Maragall, 41 - 28046 Madrid

A més, podrà dirigir-se a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, on pot consultar més informació sobre obligacions i drets relatius a la Protecció de Dades de Caràcter Personal.

Registre d'Activitats de Tractament de Dades Personals

  • Descarregar Registre​ de Tractament de Dades Personals de les Secretàries d'Estat de Transformació Digital

    Data d'actualització: 19/06/2025

  • Descarregar Registre de Tractament de Dades Personal de la Secretària d'Estat de Funció Pública (en revisió)

    Data d'actualització: 05/04/​2024

  • Descarregar Registre de Tractament de Dades Personals de la Secretària General d'Administració Digital (provisional)

     Data d'actualització: 24/09/​2024        

  • Descarregar Registre de Tractament de Dades Personals de la Sotssecretària

    Data d'actualització: 27/03/​2025

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Pla Estratègic de Subvencions del MTDFP

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies