logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Empleo
Empleo Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretaria
La secretaria Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinete de la Secretaría de Estado de Función Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques MASTERCLASS: Guia del Govern Obert Informes sobre compliment dels alts càrrecs
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Empleo
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto

Funció pública

    • Front page La secretaria
    • Secretaria d'Estat de Funció Pública
    • Directora del Gabinete de la Secretaría de Estado de Función Pública
    • Newsletter de Funció Pública
      • Go to Captació de talent
      • Cartelleria Campanya: #UnRetoParaTi #UnaMejoraParaTodos
      • 6 raons per a treballar en l'Administració
    • Actualitat
    • Front page Funció Pública
      • Go to Qui som
      • Directora General de Funció Pública
      • Subdirector General de Planificació de Recursos Humans i Retribucions
      • Subdirectora General de Ordenación de Recursos Humanos
      • Subdirector General de Relacions Laborals
      • Subdirectora General de Relacions amb Altres Administracions
      • Subdirector General de Régimen Jurídico
        • Go to Subdirectora General de Dades per a l'Ocupació Pública
          • Go to Subdirecció General de Dades per a l'Ocupació Pública
          • Qui som
          • Una mica d'història
      • Subdirectora General del Sector Públic Institucional
      • Jefa de la Unidad de Asistencia Técnica
      • Go to Accés a l'Ocupació Pública
        • Go to Resol dubtes
        • Què és l'ocupació pública, i quin tipus d'empleades i empleats públics existeixen?
        • Per què és atractiu per a mi l'ocupació pública?
        • Com puc accedir a l'ocupació pública i quins són els requisits necessaris?
        • Quines opcions estan actualment disponibles, i com accedisc a elles?
        • Go to Coneix a fons l'Ocupació Pública
          • Go to Butlletí Estadístic del personal al servei de les Administracions Públiques
          • Boletines anteriores a 2006
          • Histórico de noticias
        • Evolució dels efectius de les Administracions Públiques
        • Evolución de los efectivos de las Comunidades Autónomas por área de actividad
        • Estudis d'envelliment de les plantilles en les Administracions Públiques
        • Go to Jornades de Captació de Talent
        • Jornades de Captació de Talent 2023
        • Jornades de Captació de Talent 2022
        • Jornadas de Captación de Talento 2021
        • Jornadas de Captación de Talento 2020
        • Jornadas de Captación de Talento 2019
        • Jornades de Captació de Talent 2024
        • Go to Convocatòries Personal Laboral
        • Información sobre Convocatorias para Personal Laboral del IV Convenio Único
        • Convocatòries de Personal Laboral fora de l'IV Conveni Únic
        • Informació sobre Convocatòries per a Personal Laboral de l'IV Conveni Únic
        • Go to Oferisques d'Ocupació Pública
          • Go to 2024
          • Distribució de places per àrees d'interés
          • Reserva de places per a persones amb discapacitat
          • Go to 2023
          • Distribució de places d'accés lliure per grup de personal funcionari i personal laboral
          • Distribució de places per àrees d'interés
          • Reserva de places per a persones amb discapacitat
          • Go to 2022
          • Distribució de places d'accés lliure per grup de personal funcionari i personal laboral
          • Reserva de places per a personal amb discapacitat
          • Distribució de places per àrees d'interés
        • Go to Convocatòries Personal Funcionari
        • Cossos i Escales Generals de funcionaris
        • Cossos i Escales Especials de funcionaris
      • Go to Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic
      • Procediments de personal
        • Go to Concursos de traslados
          • Go to Personal laboral
          • Concurs de trasllats de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic (Administració Central) - Procés Finalitzat
          • Ordre PRE/2748/2010, de 5 d'octubre, per la qual es convoca concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic (Administració Perifèrica)
          • Concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic de l'Administració General de l'Estat.
          • Concurs de trasllats 2015 (III Conveni Únic)
          • Concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic de l'Administració General de l'Estat (2016)
          • Concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de personal laboral en l'àmbit de l'III Conveni Únic de l'Administració General de l'Estat (2017)
          • Concurs de trasllats personal laboral 2018
        • Go to Mobilitat de les persones ocupades públiques
          • Go to Mobilitat del personal funcionari de carrera
          • Comissions de serveis
          • Permutes
          • Autorización bases de concursos
          • Trasllat de lloc per raons de discapacitat, motius de salut i possibilitats de rehabilitació
          • Mobilitat de les funcionàries víctimes de violència de gènere
          • Go to Mobilitat del personal laboral
            • Go to CONCURS OBERT I PERMANENT-FASES FINALITZADES
              • Go to ANY 2024
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2024
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2024
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2024
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
              • Go to ANY 2023
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2023
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2023
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2023
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
              • Go to ANY 2022
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2022
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2022
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 3_2022
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
              • Go to ANY 2021
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 1_2021
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
                • Go to Concurs obert i permanent de l'IV Conveni Únic 2_2021
                • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
            • Go to CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
              • Go to CONVOCATÒRIES FINALITZADES
                • Go to ANY 2022
                  • Go to CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2022
                  • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
                  • Go to CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2022
                  • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION DE SOL·LICITUDS
                • Go to ANY 2023
                  • Go to CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2023
                  • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
                • CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2023
              • ANY 2024
              • Go to CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024
              • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACION I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
            • CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2025
            • Go to CONCURS OBERT I PERMANENENTE IV CONVENI ÚNIC CAP 1 2025
            • INSTRUCCIONS PER A LA PRESENTACIÓ I DESISTIMENT DE SOL·LICITUDS
          • CONCURS-EXTRAORDINARI-E0-IV-CONVENI--NICO-CE0-2025
        • Go to Reingressos al servei actiu funcionaris i laborals
          • Go to Reingresse funcionaris
          • Gestió del reingrés al servei actiu dels funcionaris de carrera
        • Reingressos laborals
        • Go to Situacions administratives personal funcionari
        • Servei actiu
        • Servei especials
        • Serveis en altres AAPP
        • Excedència voluntària per interés particular
        • Excedència voluntària per agrupació familiar
        • Excedencia por cuidado de hijo/hija o familiar
        • Excedencia por violencia de género
        • Excedencia por violencia terrorista
        • Suspensió de funcions
        • Excedència voluntària per prestació de serveis en el sector públic
        • Expectativa de destino
        • Excedència forçosa
        • Excedencia voluntaria incentivada
      • Nomenament de Cossos i Escales adscrits a la SEFP
      • Nomenament de Cossos i Escales no adscrits a la SEFP
      • Jubilacions voluntàries
      • Renuncies
      • Go to Règim Jurídic
      • Legislació i documentació d'interés
        • Go to Comissió Superior de Personal
        • Què és la Comissió Superior de Personal
        • Acords de la Comissió Superior de Personal
        • Go to Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
        • Què és Bodeco?
          • Go to 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
          • Possibilitat d'accés al Subgrup A2 amb la superació de 180 crèdits del títol oficial de Grau.
          • Nomenament d'eventual amb edat superior a 70 anys.
          • Titulacions oficials i els seus efectes per a l'ingrés en les Administracions Públiques, Organismes Públics i Ens de Dret Públic.
          • Possibilitat de compatibilitzar la realització d'un curs selectiu amb el permís per naixement.
          • Es planteja la possibilitat de prolongar en servei actiu a funcionaris interins.
          • Impossibilitat que un preparador d'oposicions puga formar part d'un òrgan de selecció.
          • Possibilitat de prendre possessió en situació d'incapacitat temporal, conseqüència o no d'embaràs, situació de risc durant l'embaràs o de baixa per maternitat.
          • Títol necessari per a l'accés a Cossos del Subgrup A1 en els quals s'exerceixen professions regulades.
          • Possibilitat de denegar la prolongació en el servei actiu.
          • Revisió de la discapacitat durant un procés selectiu.
          • Òrgan competent per a jubilar a un funcionari en situació de servei en altres Administracions Públiques.
          • Possibilitat de conducta a la jubilació per incapacitat o jubilació voluntària d'un funcionari públic quan es troba en situació de suspensió de funcions.
          • Possibilitat d'accedir a l'ocupació pública després d'haver sigut acomiadat mitjançant expedient disciplinari, sent professor amb contracte laboral.
          • Possibilitat d'anotar en el RCP el nomenament d'un funcionari interí quan ja s'és funcionari de carrera d'eixe mateix Cos.
          • Possible revocació de la concessió d'una pròrroga per a continuar en el servei actiu.
          • Posibilidad de que el personal sujeto a un contrato laboral especial de alta dirección forme parte del órgano de selección de personal laboral fijo.
          • Plazos para la toma de posesión como funcionario de carrera en la Administración del Estado.
          • Terminis processos d'estabilització.
          • Go to 2. Carrera administrativa.
          • Possibilitat de gaudi dels dies de presa de possessió en un lloc obtingut per concurs ocupat prèviament en adscripció provisional
          • Còmput del temps de permanència en la situació de serveis especials per al reconeixement de grau personal. Especial esment a l'ocupació de llocs de personal eventual
          • Possibilitat de finalitzar la prolongació en el servei actiu del funcionari al qual s'instruïx expedient disciplinari
          • Còmput del termini possessori a l'efecte de consolidació de grau personal
          • Possibilitat que el temps exercit en un Cos compute per a consolidar el grau personal d'un nou Cos al qual s'accedeix amb posterioritat
          • Possibilitat de promoció interna del Subgrup C1 al Subgrup A1
          • Es formula consulta sobre la possibilitat de reconeixement de grau per l'acompliment de llocs del nivell corresponent durant tres anys amb interrupció
          • Es formula consulta sobre la possibilitat de consolidació de grau personal per part d'un funcionari docent
          • Aplicació carrera horitzontal al personal interí.
          • Go to 3. Condicions de treball.
          • Dret a l'assistència lletrada del personal empleat públic
          • Situación administrativa de quienes ostentan cargos electivos en organizaciones sindicales más representativas (LOLS)
          • Obligatorietat de colegiació de funcionaris públics
          • Go to 4. Incompatibilitats.
          • Possibilitat d'incompatibilitat de funcionari docent universitari en cas de ser contractat per una Universitat noruega.
          • Compatibilitat durant la situació de suspensió ferma.
          • Go to 7. Jornada i horaris.
          • Criteris aplicables a la flexibilitat horari per cura de fills
          • Descomptar dies de permís per assumptes particulars al no assistir al lloc de treball al·legant raons de força major
          • Forma de gaudi de la reducció de jornada per cura de fill
          • Possibilitat de realitzar jornada ordinària durant períodes de vacances o festius per part de funcionaris que de manera habitual realitzen jornada reduïda per interés particular
          • Possibilitat de concedir una reducció de jornada per cura de fill a un funcionari que ocupa un lloc de treball amb atenció al públic continuada (APC)
          • Possibilitat d'acollir-se a les mesures de conciliació el personal funcionari amb jornada d'especial dedicació.
          • Jornada d'estiu ampliada per fills de fins a 12 anys.
          • Aplicación de la bolsa de horas y deber inexcusable.
          • Go to 10. Provisió de llocs.
          • Sol·licitud de permuta i altres supòsits de mobilitat.
          • Possibilitat que un funcionari siga destituït en un lloc ocupat en comissió de serveis durant una baixa mèdica.
          • Possibilitat de nomenar de funcionari en lloc de treball obtingut per concurs quan aquest lloc segueix ocupat per haver diferit el cessament.
          • Efectes de la modificació en el sistema de provisió de llocs de treball.
          • Ajornament del cessament d'una funcionària en pròrroga en el seu lloc de treball per gaudi d'un permís per malaltia greu de familiar.
          • Possibilitat d'entendre inclòs dins de l'àmbit subjectiu de la mobilitat per motius de salut dels funcionaris a les persones que estiguen sotmeses a la tutela legal d'aquells.
          • Adjudicació de dos llocs del mateix o diferent Cos sense que coincidisca el període de temps de possessió.
          • Consecuencias de que un funcionario no se presente al concurso de méritos de la plaza que ocupa en adscripción provisional.
          • Go to 11. Reconeixement de serveis prestats.
          • Reconeixement de serveis previs prestats a temps parcial.
          • Reconeixement serveis previs – Administració Institucional.
          • Reconeixement serveis previs – Serveis prestats a l'estranger.
          • Reconeixement serveis previs – Personal laboral.
          • Reconeixement serveis previs – Tipus de vinculació.
        • 12. Règim laboral.
        • 15. Retribucions.
        • 16. Seguretat Social Funcionaris.
        • 17. Situacions administratives.
        • 14. Responsabilitat
          • Go to Històric de BODECO
          • INDICE BODECO REFÓS NUMEROS 23 A 28
        • 19. Vacances, permisos i llicències.
        • Go to Altres
        • Històric de BODECO
          • Go to 1. Accés, adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
          • Possibilitat d'accés al Subgrup A2 amb la superació de 180 crèdits del títol oficial de Grau
          • Nomenament d'eventual amb edat superior a 70 anys
          • Titulacions oficials i els seus efectes per a l'ingrés en les Administracions Públiques, Organismes Públics i Ens de Dret Públic.
          • Possibilitat de compatibilitzar la realització d'un curs selectiu amb el permís per naixement.
          • Es planteja la possibilitat de prolongar en servei actiu a funcionaris interins.
          • Impossibilitat que un preparador d'oposicions puga formar part d'un òrgan de selecció.
          • Possibilitat de prendre possessió en situació d'incapacitat temporal, conseqüència o no d'embaràs, situació de risc durant l'embaràs o de baixa per maternitat.
          • Títol necessari per a l'accés a Cossos del Subgrup A1 en els quals s'exerceixen professions regulades.
          • Possibilitat de denegar la prolongació en el servei actiu.
          • Revisió de la discapacitat durant un procés selectiu.
          • Òrgan competent per a jubilar a un funcionari en situació de servei en altres Administracions Públiques.
          • Possibilitat de conducta a la jubilació per incapacitat o jubilació voluntària d'un funcionari públic quan es troba en situació de suspensió de funcions.
          • Possibilitat d'accedir a l'ocupació pública després d'haver sigut acomiadat mitjançant expedient disciplinari, sent professor amb contracte laboral.
          • Possibilitat d'anotar en el RCP el nomenament d'un funcionari interí quan ja s'és funcionari de carrera d'eixe mateix Cos.
          • Possible revocació de la concessió d'una pròrroga per a continuar en el servei actiu.
          • Possibilitat que el personal subjecte a un contracte laboral especial d'alta direcció forme part de l'òrgan de selecció de personal laboral fix.
          • Terminis per a la presa de possessió com a funcionari de carrera en l'Administració de l'Estat.
          • Terminis processos d'estabilització.
          • Go to 2. Carrera administrativa
          • Possibilitat de gaudi dels dies de presa de possessió en un lloc obtingut per concurs ocupat prèviament en adscripció provisional
          • Còmput del temps de permanència en la situació de serveis especials per al reconeixement de grau personal. Especial esment a l'ocupació de llocs de personal eventual
          • Possibilitat de finalitzar la prolongació en el servei actiu del funcionari al qual s'instruïx expedient disciplinari
          • Còmput del termini possessori a l'efecte de consolidació de grau personal
          • Possibilitat que el temps exercit en un Cos compute per a consolidar el grau personal d'un nou Cos al qual s'accedeix amb posterioritat
          • Possibilitat de promoció interna del Subgrup C1 al Subgrup A1
          • Possibilitat de reconeixement de grau per l'acompliment de llocs del nivell corresponent durant tres anys amb interrupció
          • Possibilitat de consolidació de grau personal per part d'un funcionari docent
          • Aplicació carrera horitzontal al personal interí
          • Go to 3. Drets i deures
          • Dret a l'assistència lletrada del personal empleat públic
          • Situació administrativa dels qui ostenten càrrecs electius en organitzacions sindicals més representatives (LOLS)
          • Obligatorietat de colegiació de funcionaris públics
          • Go to 4. Incompatibilitats
          • Possibilitat d'incompatibilitat de funcionari docent universitari en cas de ser contractat per una Universitat noruega
          • Compatibilitat durant la situació de suspensió ferma
          • Go to 5. Jornades i horaris
          • Criteris aplicables a la flexibilitat horari per cura de fills
          • Descomptar dies de permís per assumptes particulars al no assistir al lloc de treball al·legant raons de força major
          • Forma de gaudi de la reducció de jornada per cura de fill
          • Possibilitat de realitzar jornada ordinària durant períodes de vacances o festius per part de funcionaris que de manera habitual realitzen jornada reduïda per interés particular
          • Possibilitat de concedir una reducció de jornada per cura de fill a un funcionari que ocupa un lloc de treball amb atenció al públic continuada (APC)
          • Possibilitat d'acollir-se a les mesures de conciliació el personal funcionari amb jornada d'especial dedicació.
          • Jornada d'estiu ampliada per fills de fins a 12 anys.
          • Aplicació de la bossa d'hores i deure inexcusable.
          • Go to 6. Provisió de llocs
          • Sol·licitud de permuta i altres supòsits de mobilitat.
          • Possibilitat que un funcionari siga destituït en un lloc ocupat en comissió de serveis durant una baixa mèdica.
          • Possibilitat de nomenar de funcionari en lloc de treball obtingut per concurs quan aquest lloc segueix ocupat per haver diferit el cessament.
          • Efectes de la modificació en el sistema de provisió de llocs de treball
          • Ajornament del cessament d'una funcionària en pròrroga en el seu lloc de treball per gaudi d'un permís per malaltia greu de familiar.
          • Possibilitat d'entendre inclòs dins de l'àmbit subjectiu de la mobilitat per motius de salut dels funcionaris a les persones que estiguen sotmeses a la tutela legal d'aquells.
          • Adjudicació de dos llocs del mateix o diferent Cos sense que coincidisca el període de temps de possessió.
          • Conseqüències que un funcionari no es presente al concurs de mèrits de la plaça que ocupa en adscripció provisional.
          • Valoración que corresponde otorgar en concursos a títulos universitarios oficiales
          • Presa de possessió de lloc en comissió de serveis estant en incapacitat temporal
          • Tractament de la possibilitat de reingrés de militar a l'Administració civil
          • Possibilitat d'ocupació de llocs en l'Administració civil per personal militar
          • Lloc a assignar a funcionari d'una altra Administració en cas de cessament en lloc de lliure designació
          • Diferents qüestions sobre terminis possessoris
          • Comissió de serveis des de la situació d'excedència per cura de fills
          • Cessament i presa de possessió en lloc obtingut per concurs de funcionari en incapacitat temporal.
          • Go to 7. Reconeixement de serveis prestats
          • Reconeixement de serveis previs prestats a temps parcial
          • Reconeixement serveis previs – Administració Institucional
          • Reconeixement serveis previs – Serveis prestats a l'estranger
          • Reconeixement serveis previs – Personal laboral
          • Reconeixement serveis previs – Tipus de vinculació
          • Go to 8. Responsabilitat
          • Possibilitat d'arxivar expedient disciplinari a funcionari que està en parador ignorat
          • Aplicació del règim disciplinari al personal eventual
          • Prescripció de sanció greu
          • Conservació del grau personal després de la rehabilitació com a funcionari
          • Règim disciplinari aplicable al personal laboral anara de conveni
          • Go to 12. Vacances, permisos i llicències
          • Permís per cura de fill menor afectat per càncer o una altra malaltia greu: criteri que tots dos progenitors treballen
          • Permís per deure inexcusable
          • Qüestions relatives al permís per a la concurrència a exàmens i altres proves definitives d'aptitud
          • Qüestions relatives a la reducció de jornada per a cura de familiars per raó de malaltia
          • Abonament de vacances no gaudides al personal laboral temporal per estar en situació d'incapacitat temporal
          • Reducció de jornada per a cura de familiars en situació d'incapacitat temporal
          • Actuació a seguir quan un funcionari, que, després d'haver esgotat el període màxim d'incapacitat laboral, continua remetent baixes per malaltia
          • Possibilitat d'ampliar l'àmbit d'aplicació de l'article 59 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes a l'efecte de permetre que el permís per adopció interrompa les vacances
          • Permís d'adopció a funcionari que adopta al fill de la seua dona amb la qual va contraure matrimoni dos anys abans.
          • Gaudi del permís per naixement a temps parcial
          • Concessió del permís per al compliment d'un deure inexcusable per a l'exercici de determinades funcions d'Alcalde
          • Còmput de dies de vacances i assumptes particulars en cas d'haver gaudit una llicència per assumptes propis.
          • Deducció del temps de lactància sense sou del còmput del permís de lactància en jornades completes.
          • Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP.
          • Consideració dels dissabtes com a dies hàbils/inhàbils a l'efecte del gaudi del permís per defunció, accident o malaltia greu de familiar
          • Possibilitat de gaudir de forma continuada de dies de vacances, dies independents de vacances i dies per assumptes particulars
          • Go to 13. Uns altres
            • Go to 13. UNS ALTRES
            • Certificats en l'Administració General de l'Estat
            • Competències d'INAP/INAP i de Funció Pública en els processos selectius
            • Recopilatori de pàgines web i arxius de preguntes freqüents (FAQs) de Funció Pública.
      • Go to Relacions Laborals
        • Go to Diàleg Social
          • Go to Negociació Col·lectiva
            • Go to Negociació Col·lectiva de l'Administració General de l'Estat
            • Taula de Negociació de personal funcionari
              • Go to Taula de Negociació de funcionaris, estatutaris i laborals
              • Taules Delegades
            • Go to Negociació del personal laboral IV Conveni Únic
              • Go to Comissió Paritària
              • Actes de la Comissió Paritària
              • Acords de Civea en vigor
            • Comissió Negociadora
            • Go to Negociació V Conveni Únic Personal Laboral
              • Go to Comissió Negociadora
              • Actes
            • Informació General
          • Taula General de Negociació de les Administracions Públiques
          • Acords Administració-Sindicats en les Taules Generals de Negociació
          • Acords Administració-Sindicats per al personal laboral AGE del Conveni Únic
          • Altres Acords
        • Eleccions Sindicals
        • Seguiment Vagues de personal AGE
          • Go to Subvencions a organitzacions sindicals
          • Convocatòries Anteriors
        • Go to Igualtat
        • Plans per a la Igualtat de gènere
        • Conciliació i corresponsabilitat
        • Violència contra les dones
        • Enfront de l'assetjament laboral i sexual
      • Responsabilitat Social Corporativa
      • Prevenció
      • Go to Órganos de colaboración
        • Go to Relacions Internacionals en matèria d'ocupació pública
          • Go to Va unir Europea
          • Xarxa EUPAN
          • COMITÉ EUROPEU DE DIÀLEG SOCIAL PER A LES ADMINISTRACIONS CENTRALS
          • Consejo de la Unión Europea
          • Grupo de Trabajo Estatuto
        • Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
        • Mobilitat Internacional
        • Relacions bilaterals
      • Órganos de colaboración interadministrativa
      • Go to Registre Central de Personal
        • Go to Butlletí Estadístic del RCP
        • Boletines anteriores a 2006
        • Histórico de noticias
      • Evolució dels efectius de les Administracions Públiques
      • Evolució dels efectius de les Comunitats Autònomes per àrea d'activitat
      • Estudis d'envelliment de les plantilles en l'Administració General de l'Estat
      • Espai Siep
        • Go to Documentació del Registre Central de Personal
        • Impresos Personal Funcionari
          • Go to Impresos Personal Laboral
          • Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grup i categoria professionals
          • Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grups professionals, especialitats professionals i/o famílies professionals
        • Impresos d'inscripció
        • Impresos de Personal Funcionari Docent
          • Go to Impresos de Personal Laboral Docent
          • Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grup i categoria professionals
          • Personal laboral amb sistema de classificació professional basat en grups professionals, especialitats professionals i/o famílies professionals
      • Go to Espai ISPA
        • Go to ISPA 2025
        • Comunitats Autonomas
        • Comunitat Foral de Navarresa
        • Ajuntaments
        • Cargos electos de Corporaciones Locales
        • Diputacions, Consells i Cabildos Insulars
        • Go to ESTADÍSTIQUES ISPA
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2024
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2023
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2022
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2021
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2020
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals i Comunitats Autònomes. ISPA 2019
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2018
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2017
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2016
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2015
        • Retribucions de càrrecs electes i empleats públics de les Entitats Locals. ISPA 2014
      • ISPA NAVARRA 2025
      • Go to Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
      • Novetats
      • Normativa Reguladora FHCN
      • Nomenaments de personal funcionari / Assignació del primer destine
        • Go to Concursos ordinarios provisión puestos reservados
          • Go to Concursos ordinarios anteriores
          • Concurs Ordinari 2023
          • Concurs Ordinari 2022
          • Concurs Ordinari 2021
          • Concurs Ordinari 2020
          • Concurs Ordinari 2019
          • Concurs Ordinari 2018
          • Concurs Ordinari 2017
        • Concurs Ordinari 2024
        • Go to Concursos unitaris provisió posats reservats
          • Go to Concursos unitarios anteriores
          • Concurs Unitari 2022
          • Concurso Unitario 2022 País Vasco
          • Concurs Unitari 2021
          • Concurs Unitari 2020
          • Concurs Unitari 2019
          • Concurs Unitari 2018
          • Concurso Unitario 2017
        • Concurso Unitario 2023
        • Go to Cambios de situaciones administrativas de los funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
        • Serveis especials
        • Reingrés al servei actiu (només per a aquelles situacions administratives amb reserva de lloc de treball)
        • Servicio en otras Administraciones Públicas
          • Go to Excedències
          • EXCEDENCIAS POR CUIDADO DE FAMILIARES
          • EXCEDENCIA POR INTERÉS PARTICULAR
          • EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVICIOS EN EL SECTOR PÚBLICO
          • EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVICIOS EN OTRA SUBESCALA DE FHN
          • EXCEDÈNCIA VOLUNTÀRIA PER AGRUPACIÓ FAMILIAR
          • EXCEDENCIA POR VIOLENCIA DE GÉNERO
          • EXCEDENCIA POR RAZÓN DE VIOLENCIA TERRORISTA
      • Certificats funcionaris d'administració local
        • Go to Comissions de servei / Acumulacions
        • Comissions de serveis
        • Acumulació de funcions reservades
        • Go to Inscripción méritos generales
        • Inscripció del grau personal
        • Inscripció de titulacions
        • Inscripción de cursos de formación o perfeccionamiento
        • Inscripción de servicios previos
        • Mèrits referits a la conciliació de la vida personal, familiar i laboral
        • Go to Altres procediments
        • Permuta de llocs de treball reservat
        • Remissió de consultes sobre el règim jurídic
        • Recurso potestativo de reposición
        • Jubilacions i prolongacions del servei actiu
    • Front page Governança Pública
    • Directora General de Gobernanza Pública
      • Go to Simplificació administrativa i reducció de càrregues
      • Què és una càrrega administrativa?
      • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
      • Manual de Simplificació Administrativa i Reducció de Càrregues per a l'AGE
      • Convenis amb organitzacions
      • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
      • Simplificació de Procediments en les Administracions Públiques. Mapa de Situació
      • Documentació de referència
      • Go to Inspecció de Serveis
      • Normativa reguladora
      • Guia d'auditoria per a inspectors de serveis
      • Consultoria operativa de serveis
      • Curs selectiu de la funció inspectora
      • Vacants d'Inspectors/as de Serveis
      • Informes de Simplificació i Reducció de Càrregues
    • Atenció a la ciutadania
      • Go to Qualitat en les Administracions Públiques​
      • Gestió de Cartes de Serveis en l'AGE
        • Go to Metodologia i Guies
        • Guia per a la realització d'estudis d'anàlisis de la demanda i d'avaluació de la satisfacció dels usuaris (edició 2014)
        • Modelo EFQM 2013
        • CAF 2013, el Marc Comú d'Avaluació
        • CAF 2020
        • Guia per a la gestió de queixes i suggeriments (2013)
        • Guia d'Interpretació del Model EFQM d'Excel·lència 2010 per a les Administracions Públiques
        • CAF Educació (2010)
        • CAF Procediment de Retroalimentació Externa (2009)
        • Guia per al desenvolupament de Cartes de Serveis
        • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
        • Guia per al reconeixement a l'excel·lència (2009)
        • CAF 2006
        • El Valor de l'Excel·lència. Recomanacions per a l'excel·lència en la creació de valor públic a través del Model EFQM (2018).​​
        • Guia per a la Qualitat de l'Administració Pública, Una Caixa d'Eines per a Gestors, versió resumida
        • Marc comú sobre les Cartes de Serveis en les Administracions Públiques Espanyoles (2015)
        • Guia per a l'Avaluació de la Qualitat dels Serveis Públics (2009)​​
        • Guia per a l'elaboració i gestió d'una carta de serveis en l'Administració Local
        • Guia de models d'avaluació per a l'Administració Local
        • Go to Informes d'Avaluació de la Qualitat dels Serveis
        • Informe sobre l'Activitat dels Ministeris Espanyols (ISAM)
          • Go to Informes sobre la percepció ciutadana dels serveis públics
          • Govern Obert
          • La confiança en les Institucions
          • Informe sobre percepció ciutadana en la prestació dels serveis públics​​
          • Estabilitat i millora en els serveis públics
          • Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics
          • Qualitat dels Serveis Públics en temps d'austeritat
          • La Qualitat dels Serveis Públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernitzadores de l'Administració Pública
          • La importància dels Serveis Públics en el benestar dels ciutadans
          • L'Administració Pública segons el parer dels ciutadans
          • Agenda Pública i Satisfacció amb els Serveis Públics en l'Estat Autonòmic
          • La percepció social dels Serveis Públics a Espanya 1985-2008 ​​​
          • Go to Informes sobre l'activitat desplegada per les Agències Estatals
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2016
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2015
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2014
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2013
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2012
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2011
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2010
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2009
          • Informe al Congrés de Diputats sobre l'Activitat desplegada per les Agències Estatals durant 2008
        • Avaluació E08/2007 de la Qualitat del servei dels Museus de titularitat estatal
        • Go to Reconeixement: Certificacions i Premis
          • Go to Certificación del Nivel de Excelencia de las Organizaciones
          • Organitzacions el nivell d'Excel·lència de les quals ha sigut certificat
          • Go to Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública​
          • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIV Edició. Memòries
          • Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XV Edició. Memòries
          • XV edició. Galeria de Vídeos
          • Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XIII Edició
          • Galeria d'imatges del lliurament de Premis a la Qualitat i Innovació en la Gestió Pública XII Edició
          • Galeria d'imatges del Lliurament dels Premis a la Qualitat i Innovació 2014​​
      • Gestió del coneixement i difusió de bones pràctiques
      • Assessorament, consultoria, assistència tècnica i Formació​
      • Xarxes Internacionals
        • Go to Xarxa Interadministrativa de Qualitat dels Serveis
          • Go to Conferències de Qualitat en els Serveis Públics
            • Go to 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
            • Galeria d'imatges de la 7a Conferència Estatal de Qualitat en els Serveis Públics
    • Transparència
    • Govern obert
      • Go to Registres electrònics i notificacions
      • Registre Electrònic d'Apoderaments
      • Registro de Funcionarios Habilitados
      • Registro Electrónico General
      • Notificacions
      • Go to Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
      • Digitalització de documents i registre
      • Assistència en la identificació i signatura electrònica
      • Còpies autèntiques
      • Apoderament
    • Front page Incompatibilitat i conflicte d'interessos
    • Oficina de Conflictos de Intereses
    • Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat
    • Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques
    • MASTERCLASS: Guia del Govern Obert
    • Informes sobre compliment dels alts càrrecs
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Funció Pública
  4. Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic
  5. Mobilitat de les persones ocupades públiques
  6. Mobilitat del personal laboral
  7. CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO

CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - PRIMERA CONVOCATÒRIA 2024

Resolució de la Direcció General de la Funció Pública, per la qual es convoca concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de l'Annex II de l'IV Conveni Únic per al personal laboral de l'Administració de l'Estat - Data de publicació: 21 de desembre de 2023

Addenda a la convocatòria - Data de publicació: 02 d'Octubre de 2024

ANNEX DE POSATS - Publicació 02 d'Octubre de 2024

Termini de presentació de sol·licituds: del 03 d'Octubre de 2024 al 14 d'Octubre de 2024, tots dos inclosos.

  • Instruccions per a la presentació i desistiment de sol·licituds
  • Preguntes freqüents
  • Directori de contactes Unitats de Personal de Ministeris i Organismes
  • Document informatiu d'especialitats professionals i titulacions

Respecte als complements salarials que figuren en els llocs convocats, es recorda el contingut dels apartats 1 a 4 de la Disposició Transitòria setena de l'IV Conveni col·lectiu únic. Disposicions sobre complements:

1. Els complements singulars de posat modalitat A3 assignats a llocs de treball ocupats dels grups professionals 4 i 5 de l'III Conveni Únic deixaran de percebre's per integrar-se la seua quantia en el salari base establit en les taules salarials incloses en l'annex II amb efectes d'1 de gener de 2019.

2. Els complements singulars de posat modalitat A2 assignats a llocs de treball ocupats del grup professional 3 de l'III Conveni Únic es continuaran percebent mentre el lloc estiga ocupat, suprimint-se quan el lloc quede vacant.

3. Els complements singulars de posat modalitats A2 i A3 assignats a llocs ocupats no contemplats en els apartats anteriors continuaran percebent-se mentre el lloc estiga ocupat, suprimint-se quan el lloc quede vacant.

4. Els complements singulars de posat modalitats AR2, AR3, A/idiomes, B (atenció directa al públic) i C (maneig de fons públics) assignats a llocs ocupats continuaran percebent-se mentre el lloc estiga ocupat, suprimint-se quan el lloc quede vacant.

ANNEX DE MÈRITS - Publicació 22 de Novembre de 2024

Del dia 22 de novembre al 28 de novembre de 2024, tots dos inclosos, els treballadors i treballadores participants poden accedir al seu annex de mèrits en el Portal FUNCIONA i sol·licitar les correccions que consideren procedents a les seues Unitats de Personal a través de correu electrònic. Els qui acrediten no poder accedir a través de Portal FUNCIONA podran dirigir-se a les seues Unitats de Personal per a sol·licitar l'Annex.

> Nota informativa instruccions per a accedir i sol·licitar correccions

> Dades de contacte Unitats Personal per a sol·licitar correccions a l'annex

Termini per a sol·licitar correccions: del 22 de novembre al 28 de novembre de 2024, tots dos inclosos.

Una vegada finalitzat este termini, no es tindran en compte reclamacions basades en dades errònies de l'annex de mèrits.

 

Data límit de desistiments totals o parcials: fins al 20 de desembre de de 2024, inclòs.

NOTA INFORMATIVA DATA LÍMIT DESISTIMENTS I MANERA DE DESISTIR - Publicació: 12 de Desembre de 2024

 

ADJUDICACIÓ PROVISIONAL - Publicació 13 de Gener de 2025

Anexo I - Listado provisional de puestos adjudicados

Anexo II - Listado provisional de admisiones

Anexo III - Listado provisional de exclusiones

Anexo IV - Listado provisional de puestos no adjudicados

NOTA INFORMATIVA SOBRE LA ADJUDICACIÓN PROVISIONAL E INSTRUCCIONES PARA PRESENTAR ALEGACIONES

Directori de contactes Unitats de Personal de Ministeris i Organismes

Instruccions per a accedir a les valoracions provisionals

Model d'al·legacions

Termini per a efectuar al·legacions: del 14 al 20 de Gener del 2025, tots dos inclosos

 

ADJUDICACIÓ DEFINITIVA - Publicació 04 de Febrer de 2025

Resolució de 04 de Febrer de 2025 per la qual es resol el concurs de trasllats de l'annex II

Anexo I- Listado de puestos adjudicados

Annex II - Llistat de llocs sense adjudicar

Per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb cessaments i incorporacions han de dirigir-se a l'òrgan de personal del Ministeri o Organisme de què es tracte.

Instruccions per a l'anotacions de cessaments i incorporacions derivats de l'adjudicació de destinacions en un concurs de personal laboral: https://www.funciona.es/public/funcionarcp/documentacion/instruccionmanualtablas/personal-laboral-iv-cuage.html

ANNEX DE MÈRITS - Publicació 28 de Març de 2025

Del dia 28 de Març al 03 d'Abril de 2025, tots dos inclosos, els treballadors i treballadores participants poden accedir al seu annex de mèrits en el Portal FUNCIONA i sol·licitar les correccions que consideren procedents a les seues Unitats de Personal a través de correu electrònic. Els qui acrediten no poder accedir a través de Portal FUNCIONA podran dirigir-se a les seues Unitats de Personal per a sol·licitar l'Annex.

> Nota informativa instruccions per a accedir i sol·licitar correccions

> Dades de contacte Unitats Personal per a sol·licitar correccions a l'annex

Termini per a sol·licitar correccions: del 28 de Març al 03 d'Abril de 2025, tots dos inclosos. 

Una vegada finalitzat este termini, no es tindran en compte reclamacions basades en dades errònies de l'annex de mèrits.

 

Data límit de desistiments totals o parcials: fins al 23 d'Abril de de 2025, inclòs.

NOTA INFORMATIVA DATA LÍMIT DESISTIMENTS I MANERA DE DESISTIR - Publicació: 15 d'Abril de 2025

  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies