Permuta de llocs de treball reservats als funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Qualsevol de les persones interessades en la permuta, amb la conformitat de l'altre, pot sol·licitar l'autorització de permutes de llocs de treball a personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, quan aquesta excedisca de l'àmbit territorial d'una Comunitat Autònoma.
Requisits:
- Els llocs de treball a permutar han de ser d'igual naturalesa i idèntica forma de provisió.
- Les persones que pretenguen la permuta han de comptar, respectivament, amb un nombre d'anys de servei que no diferisca entre si en més de cinc.
Condicionants:
- En el termini de deu anys, a partir de la concessió d'una permuta, no podrà autoritzar-se una altra a qualsevol dels interessats.
- No podrà autoritzar-se permuta entre personal funcionari quan a algun li falte menys de deu anys per a complir l'edat de jubilació forçosa.
- Seran anul·lades les permutes si en els dos anys següents a la data en què tinga lloc es produïx la jubilació voluntària d'algun dels permutantes.
REGULACIÓ DEL PROCEDIMENT
Es troba regulat, entre altres, en l'article 27 del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional.
DOCUMENTACIÓ A APORTAR
Sense perjudici que puga requerir-se documentació addicional, serà necessària la presentació de:
- Conformitat de les persones afectades.
- Conformitat de les seues Entitats Locals de destinació.
MITJANS DE PRESENTACIÓ
- A través de la web de la sede electrónica de Administraciones Públicas.