logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inici Ministeri
Ministeri Organigrama
Organigrama Ministre per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Secretaria d'Estat de Digitalització i Intel·ligència Artificial Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i Infraestructures Digitals Secretaria d'Estat de Funció Pública Sotssecretaria per a la Transformació Digital i de la Funció Pública Regulació Legal
Protecció de Dades Participació pública en projectes normatius
Participació pública en projectes normatius Consulta pública prèvia Audiència i informació pública
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Instruccions de comunicació Informació addicional Seguiment del Pla
Empleo
Empleo Personal Laboral Personal Funcionari
Portada de Ministeri
Digitalització i IA Telecomunicació i infraestructures Digitals Funció Pública
Funció Pública La secretaria
La secretaria Secretaria d'Estat de Funció Pública Directora del Gabinete de la Secretaría de Estado de Función Pública Newsletter de Funció Pública Captació de talent Actualitat
Funció Pública
Funció Pública Qui som Accés a l'Ocupació Pública Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic Règim Jurídic Relacions Laborals Órganos de colaboración Registre Central de Personal Espai ISPA Personal funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional
Governança Pública
Governança Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificació administrativa i reducció de càrregues Inspecció de Serveis Atenció a la ciutadania Qualitat en les Administracions Públiques​ Transparència Govern obert Registres electrònics i notificacions Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Incompatibilitat i conflicte d'interessos Oficina de Conflictos de Intereses Membres del Govern i Alts Càrrecs de l'Administració General de l'Estat Incompatibilitats de personal al servei de les Administracions Públiques MASTERCLASS: Guia del Govern Obert Informes sobre compliment dels alts càrrecs
Comunicació Contacte Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada d'Info Dana
Inici
  • Organigrama
  • Protecció de Dades
  • Participació pública en projectes normatius
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Empleo
  • Portada de Ministeri
Digitalització i IA
Telecomunicació i infraestructures Digitals
  • La secretaria
  • Funció Pública
  • Governança Pública
  • Incompatibilitat i conflicte d'interessos
Comunicació
Contacte
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada d'Info Dana
texto
  1. Inici
  2. Funció Pública
  3. Funció Pública
  4. Gestiona la teua vida professional com a personal empleat públic
  5. Mobilitat de les persones ocupades públiques
  6. Mobilitat del personal laboral
  7. CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
  8. CONVOCATÒRIES FINALITZADES
  9. ANY 2023

CONCURS DE TRASLLATS DE L'ANNEX II DE L'IV CONVENI - SEGONA CONVOCATÒRIA 2023

Resolució de la Direcció General de la Funció Pública, per la qual es convoca concurs de trasllats per a la provisió de llocs de treball de l'Annex II de l'IV Conveni Únic per al personal laboral de l'Administració de l'Estat - Data de publicació: 21 de desembre de 2023

Addenda a la convocatòria - Data de publicació: 21 de desembre de 2023

ANNEX DE POSATS - Publicació 21 de desembre de 2023

Termini de presentació de sol·licituds: del 22 de desembre de 2023 al 4 de gener de 2024, tots dos inclosos.

  • Instruccions per a la presentació i desistiment de sol·licituds
  • Preguntes freqüents
  • Directori de contactes Unitats de Personal de Ministeris i Organismes
  • Document informatiu d'especialitats professionals i titulacions

Respecte als complements salarials que figuren en els llocs convocats, es recorda el contingut dels apartats 1 a 4 de la Disposició Transitòria setena de l'IV Conveni col·lectiu únic. Disposicions sobre complements:

1. Els complements singulars de posat modalitat A3 assignats a llocs de treball ocupats dels grups professionals 4 i 5 de l'III Conveni Únic deixaran de percebre's per integrar-se la seua quantia en el salari base establit en les taules salarials incloses en l'annex II amb efectes d'1 de gener de 2019.

2. Els complements singulars de posat modalitat A2 assignats a llocs de treball ocupats del grup professional 3 de l'III Conveni Únic es continuaran percebent mentre el lloc estiga ocupat, suprimint-se quan el lloc quede vacant.

3. Els complements singulars de posat modalitats A2 i A3 assignats a llocs ocupats no contemplats en els apartats anteriors continuaran percebent-se mentre el lloc estiga ocupat, suprimint-se quan el lloc quede vacant.

4. Els complements singulars de posat modalitats AR2, AR3, A/idiomes, B (atenció directa al públic) i C (maneig de fons públics) assignats a llocs ocupats continuaran percebent-se mentre el lloc estiga ocupat, suprimint-se quan el lloc quede vacant.

Annex de mèrits - Publicació 27 de febrer de 2024

Del dia 27 de febrer al 5 de març de 2024, tots dos inclosos, els treballadors i treballadores participants poden accedir al seu annex de mèrits en el Portal FUNCIONA i sol·licitar les correccions que consideren procedents a les seues Unitats de Personal a través de correu electrònic. Els qui acrediten no poder accedir a través de Portal FUNCIONA podran dirigir-se a les seues Unitats de Personal per a sol·licitar l'Annex.

  • Nota informativa instruccions per a accedir i sol·licitar correccions
  • Dades de contacte Unitats Personal per a sol·licitar correccions a l'annex

Termini per a sol·licitar correccions: del 27 de febrer al 5 de març de 2024, tots dos inclosos.

Una vegada finalitzat este termini, no es tindran en compte reclamacions basades en dades errònies de l'annex de mèrits.

Data límit de desistiments totals o parcials: fins al 23 de març de de 2024, inclòs.

NOTA INFORMATIVA DATA LÍMIT DESISTIMENTS I MANERA DE DESISTIR - Publicació: 15 de març de 2024

ADJUDICACIÓ PROVISIONAL - Publicació 12 d'abril de 2024

  • Anexo I - Listado provisional de puestos adjudicados
  • Anexo II - Listado provisional de admisiones
  • Anexo III - Listado provisional de exclusiones
  • Anexo IV - Listado provisional de puestos no adjudicados

NOTA INFORMATIVA SOBRE LA ADJUDICACIÓN PROVISIONAL E INSTRUCCIONES PARA PRESENTAR ALEGACIONES

  • Directori de contactes Unitats de Personal de Ministeris i Organismes
  • Instruccions per a accedir a les valoracions provisionals
  • Model d'al·legacions

Termini per a efectuar al·legacions: del 15 al 19 d'abril del 2024, tots dos inclosos.

ADJUDICACIÓ DEFINITIVA - Publicació 24 de maig de 2024

Resolució de 16 de maig de 2024 per la qual es resol el concurs de trasllats de l'annex II

  • Anexo I- Listado de puestos adjudicados
  • Annex II - Llistat de llocs sense adjudicar

Per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb cessaments i incorporacions han de dirigir-se a l'òrgan de personal del Ministeri o Organisme de què es tracte.

ASSIGNACIÓ DE LLOCS AL PERSONAL LABORAL EN ADSCRIPCIÓ PROVISIONAL - Publicació 24 de maig de 2024

Resolució de 23 de maig de 2024 d'assignació de llocs de treball al personal laboral en adscripció provisional com a conseqüència de la resolució de la segona convocatòria de 2023 del concurs de trasllats de l'Annex II de l'IV Conveni col·lectiu únic per al personal laboral de l'Administració General de l'Estat.

  • Annex
  • Guia de navegació
  • Mapa
  • Contacte
  • Nota Legal
  • Accessibilitat
  • Sistema intern d'informació
  • Política de cookies

© Ministeri per a la Transformació Digital i de la Funció Pública

Política de cookies

Este lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a oferir un millor servei. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús.

Veure política de cookies