Mobilidade das funcionarias vítimas de violencia de xénero
Normativa aplicable
- Artigo 82 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público.
- Resolución do 25 de novembro de 2015, da Secretaría de Estado de Administracións Públicas, pola que se establece o procedemento de mobilidade das empregadas públicas vítimas de violencia de xénero
- Resolución do 16 de novembro de 2018, da Secretaría de Estado de Función Pública, pola que se publica o Acordo da Conferencia Sectorial de Administración Pública, pola que se aproba o Acordo para favorecer a mobilidade interadministrativa das empregadas públicas vítimas de violencia de xénero
Tramitación do procedemento e órganos competentes
A funcionaria vítima de violencia de xénero presentará unha solicitude dirixida directamente ao titular da Unidade competente en materia de recursos humanos do Ministerio, Organismo, Axencia ou Entidade no que se atope destinada.
Para iso poderase utilizar o modelo do Anexo I que se acompaña á Resolución do 25 de novembro de 2015.
A solicitude, xunto con a documentación justificativa, poderá presentarse tanto en persoa na Unidade destinataria da mesma, como a través de calquera rexistro público.
Recibida a documentación pola Unidade de recursos humanos do Ministerio, Organismo, Axencia ou Entidade de destino da interesada, iniciarase a procura de vacante adecuada e resolverase a mobilidade polo procedemento de provisión de postos que se considere máis adecuado.
Excepcionalmente, cando o traslado deba producirse cara a un Ministerio, Organismo, Axencia ou Entidade distinto a aquel no que ten o seu destino a interesada, a Unidade de recursos humanos correspondente trasladará o expediente á Dirección Xeral de Función Pública, a cal tramitará nestes casos o procedemento.
Con carácter xeral, serán competentes para resolver este procedemento os Subsecretarios dos distintos Ministerios e a Secretaría de Estado de Función Pública cando se produza cambio de Departamento.
Mobilidade interadministrativa
A funcionaria deberá dirixir a súa solicitude ao órgano competente da Administración Pública en que se atopa destinada, achegando a documentación justificativa da súa condición.
Cando a Administración Pública de orixe da interesada non conte con Unidades ou Dependencias situadas no ámbito xeográfico por ela solicitado, esta Administración dirixirase á Administración ou Administracións Públicas con competencias nese ámbito e que poidan dispor dunha estrutura de postos de traballo nel, instando a tramitación do expediente de mobilidade.
Protección da intimidade e dos datos persoais
Durante a tramitación deste procedemento protexerase a intimidade e dignidade das funcionarias, en especial, dos seus datos persoais, os dos seus familiares e os de calquera persoa que estea baixo a súa tutela, garda ou custodia.
As anotacións no Rexistro Central de Persoal realizaranse de maneira que non transcenda a existencia dunha forma especial de mobilidade ou calquera outro dato do que poida deducirse a súa situación.
O Rexistro Central de Persoal incorporará medidas para restrinxir os accesos á información destas funcionarias nas consultas ao seu sistema de información e nas procuras no Directorio da Administración Xeral do Estado realizadas no Portal Funciona.
Prazo de Resolución
Este procedemento ten preferencia na súa tramitación.
A Resolución do 25 de novembro de 2015 establece un prazo máximo de 15 días se a mobilidade efectúase no ámbito dun mesmo Ministerio e os seus Organismos dependentes ou de 45 días se ten carácter interdepartamental.
Preguntas frecuentes