Relacións Internacionais en materia de emprego público

A Dirección Xeral da Función Pública exerce as seguintes competencias en materia internacional:
- Participación en grupos de traballo e reunións en organismos internacionais, asociacións e foros, nas materias propias da Dirección Xeral da Función Pública e, en particular, as relativas a institucións da Unión Europea, ou dependentes ou vinculadas á mesma, e á Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económico (OCDE).
- Elaboración de informes e tramitación dos procedementos de infracción, cuestións prejudiciales e solicitudes de información relativos á aplicación en España do Dereito europeo comunitario en materia de función pública.
- Programas de intercambio de funcionarios no marco de acordos bilaterais con Estados ou Organismos Internacionais.
- Atención ás consultas e solicitudes de información articuladas polas contrapartes internacionais en materia de emprego público no marco da cooperación informal.
- Organización e recepción de delegacións estranxeiras interesadas na función pública española.
Todas estas funcións exércense nos seguintes ámbitos: