Comisión Superior de Persoal

A Comisión Superior de Persoal é un dos órganos superiores en materia de Función Pública da Administración Xeral do Estado. De acordo con o previsto no artigo 9 da Lei 30/1984, do 2 de agosto, de Medidas para a Reforma da Función Pública, configúrase como o órgano colexiado de coordinación, documentación e asesoramento para a elaboración da política de persoal ao servizo da Administración do Estado.
A súa orixe remóntase á Lei 109/1963, do 20 de xullo, de Bases dos funcionarios civís do Estado; e nos máis de 50 anos de vida deste órgano, desde a súa inicial adscrición no Ministerio da Presidencia, ao seu actual na Secretaría de Estado da Función Pública, exerceu importantes funcións de coordinación e comunicación entre os departamentos ministeriais en materias de persoal, así como de asesoramento, informe, fixación de criterios unitarios de aplicación da normativa de persoal, e cantas outras medidas sexan oportunas para a ordenación e mellora da función pública.
Aquí publicaranse os últimos Acordos da Comisión Superior de Persoal.