Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2021
Concurso de traslados aberto e permanente para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do IV Convenio Único da Administración Xeral do Estado
- Resolución do 10 de xuño de 2021 que establece o procedemento regulador do Concurso Aberto e Permanente (BOE do 15 de xuño de 2021)
- Adenda da segunda fase do concurso aberto e permanente de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do IV Convenio Único. Data de publicación: 2 de decembro de 2021.
NOTA INFORMATIVA
Infórmase que está aberta a segunda fase do concurso aberto e permanente de traslados para a provisión dos postos do IV Convenio Único para o persoal laboral da Administración Xeral do Estado. Para estes efectos, a partir de mañá poderán realizar pedimentos de carácter xenérico a unha ou varias localidades e a un tipo de posto, ou ben, pedimento xenérico a un tipo de posto.
Así mesmo, lémbrase que aqueles traballadores que efectuasen solicitudes xenéricas terán vixencia durante o ano natural en curso, e caducarán coa publicación da última resolucioón de adxudicación de postos de traballo do ano natural correspondente, ou no seu caso, coa adxudicación dun posto ao traballador ou traballadora.
Data de Publicación: 26 de xullo de 2021
Anexo I - LISTAXE DE POSTOS - Data de publicación: 2 de decembro de 2021. Data de publicación anexo corrixido: 7 de decembro de 2021
Prazo de presentación de solicitudes: como consecuencia das incidencias de tipo informático que se produciron no Portal Funciona e a aplicación SIGP (Sistema Integrado de Xestión Persoal) amplíase o prazo de presentación de solicitudes: o prazo iniciado o 3 de decembro finalizará o 21 de decembro de 2021 ás 12:00 do mediodía.
- Nota informativa sobre enchemento de solicitudes
- Preguntas frecuentes Publicada nova versión 17 de decembro de 2021
- Directorio de contactos Unidades de Persoal de Ministerios e Organismos
- Documento informativo de titulacións e especialidades
- Instrucións para a presentación de solicitudes
AVISO IMPORTANTE: Nas solicitudes con pedimentos xenéricos han de cubrirse necesariamente os campos “grupo profesional” e “especialidade", se non se cobren ambos os campos, o pedimento xenérico terase por non presentada. Nestes casos, recomendamos desistir da solicitude e presentar unha nova cos estes campos cubertos.
NOTA URXENTE - Data de publicación 3 de decembro de 2021
Detectáronse erros no Anexo I - LISTAXE DE POSTOS publicado no día de onte, derivados da lectura que a aplicación informática ha realizado da base de datos do Rexistro Central de Persoal.
Tan pronto sexa posible publicarase o anexo I corrixido, de non facer no día de hoxe, ampliarase o prazo de presentación de solicitudes nos días que proceda.
NOTA SOBRE LA CORRECCIÓN DEL ANEXO I - LISTADO DE PUESTOS - Fecha de publicación: 7 de diciembre de 2021.
Esta corrección afecta os postos identificados os números de orde 42, 190, 621, 666, 667, 669, 716, 726, 745, 748, 806, 810, 811, 818 , 823, 837, 838, 1453, 1509, 1513, 1514, 1516, 1517, 1522, 1524, 1531, 1532, 1565, 1569, 1570, 1573, 1575, 1617, 1619, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627 e 1634. Ademais, incluíronse Observacións nos postos 183, 405 e 1518.
CORRECCIÓN ERROR MATERIAL EN ANEXO I -Listado de puestos - Fecha de publicación: 13/12/2021
Detectado erro material no número de orde dos postos do Anexo I, indícase que o posto sinalado co nº Orde "669", que aparece entre os postos 189 e 191, corresponde ao nº Orde "190". Corrixiuse o Anexo I publicado.
Anexo de méritos - Publicación 19 de xaneiro de 2022
Desde o 19 ao 23 de xaneiro, ambos os incluídos, os traballadores e traballadoras participantes poden acceder ao seu anexo de méritos no Portal FUNCIONA e solicitar as correccións que consideren procedentes ás súas Unidades de Persoal a través de correo electrónico. Quen acrediten non poder acceder poderán dirixirse ás súas Unidades de Persoal para solicitar o Anexo.
- Nota informativa instrucións para acceder e solicitar correccións
- Datos de contacto Unidades Persoal para solicitar correccións ao anexo
Prazo para solicitar correccións: Do 19 ao 23 de xaneiro de 2022, ambos os incluídos.
Unha vez finalizado este prazo, non se terán en conta reclamacións baseadas en datos erróneos do anexo de méritos.
INFORMACION DE INTERESE: publícase unha nota aclaratoria respecto das solicitudes de corrección dos anexos de méritos.
- Nota aclaratoria - Data de publicación: 21 de xaneiro de 2022
NOTA INFORMATIVA DATA LÍMITE DESISTENCIAS E FORMA DE DESISTIR - Data de publicación: 25 de xaneiro de 2022
Fecha límite de desistimientos: 1 de febrero de 2022, inclusive.
ADJUDICACIÓN PROVISIONAL - Publicación 8 de febrero de 2022
Proposta de Resolución de adxudicación provisional
- Anexo I - Listado de adjudicatarios provisionales
- Anexo II - Listado de admisiones
- Anexo III - Listado de exclusiones provisionales
- Anexo IV - Listado de puestos no adjudicados
NOTA INFORMATIVA SOBRE LA ADJUDICACION PROVISIONAL E INSTRUCCIONES PARA PRESENTAR ALEGACIONES
- Directorio de contactos Unidades de Persoal de Ministerios e Organismos
- Instrucións para acceder ás valoracións provisionais
- Modelo de alegacións
Prazo para efectuar alegacións: Do día 9 ao 15 de febreiro de 2022, ambos os incluídos.
ADXUDICACIÓN DEFINITIVA - Publicación 1 de marzo de 2022
Para calquera dúbida ou consulta relacionada con cesamentos e incorporacións han de dirixirse ao órgano de persoal do Ministerio ou Organismo de que se trate.
Resolución pola que se modifica a Resolución do 28 de febreiro de 2022 de adxudicación definitiva, ditada en execución de sentenza. Data de publicación: 10 de maio de 2023
Anexo II - LISTADO DE POSTOS INAEM - Data de publicación 7 de decembro de 2021
Prazo de presentación de solicitudes: Do 9 ao 20 de decembro de 2021 ás 12:00 do mediodía.
Os postos deste Anexo II son postos pertencentes ao INAEM - Instituto Nacional das Artes Escénicas e da Música.
As solicitudes para estes postos non se poderán presentar a través do Portal FUNCIONA, deberán realizarse obrigatoriamente cubrindo o formulario de solicitude indicado máis abaixo e presentaranse a través de calquera dos rexistros do Artigo 16.4 da Lei 39/2015.
A solicitude ha de dirixirse ao Ministerio de Cultura e Deporte- S. G. de RRHH e Inspección de Servizos, Pza. do Rei 1, 3ª planta 28071 Madrid.
Estas solicitudes unicamente poderán conter pedimentos aos postos concretos do Anexo II. Por tanto, non se terán en conta os pedimentos xenéricos que se presenten referidas a este tipo de postos, nin tampouco as xa presentadas con anterioridade á publicación deste Anexo II.
O concurso correspondente a este Anexo II será resolto unha vez adxudicáronse os postos do Anexo I, motivo polo que os traballadores e traballadoras que resulten adxudicatarios dos postos do Anexo I quedarán excluídos da adxudicación dos postos do Anexo II.
Solicitude de participación exclusivamente para postos Anexo II
Anexo de méritos postos INAEM- Publicación 2 de Febreiro de 2022
Desde o 2 ao 6 de febreiro de 2022, ambos os incluídos, os traballadores e traballadoras participantes poden acceder ao seu anexo de méritos no Portal FUNCIONA e solicitar as correccións que consideren procedentes ao Ministerio de Cultura e Deporte a través de correo electrónico á dirección: sg.recursoshumanos@cultura.gob.es.
Quen acrediten non poder acceder poderán solicitar o seu anexo de méritos ao Ministerio de Cultura e Deporte nesa mesma dirección de correo electrónico.
- Nota informativa instrucións para acceder e solicitar correccións
- Nota aclaratoria respecto das solicitudes de corrección dos anexos de méritos
Prazo para solicitar correccións: Do 2 ao 6 de febreiro de 2022, ambos os incluídos.
Unha vez finalizado este prazo, non se terán en conta reclamacións baseadas en datos erróneos do anexo de méritos.
NOTA INFORMATIVA DATA LÍMITE DESISTENCIAS E FORMA DE DESISTIR - Data de publicación: 8 de febreiro de 2022
Data límite de desistencias: 15 de febreiro de 2022, inclusive.
ADXUDICACIÓN PROVISIONAL POSTOS INAEM - Publicación 7 de marzo de 2022
Proposta de Resolución de adxudicación provisional
- Anexo I - Listado de adjudicatarios provisionales
- Anexo II - Listado de admisiones
- Anexo III - Listado de exclusiones provisionales
- Anexo IV - Listado de persoas excluídas
NOTA INFORMATIVA SOBRE LA ADJUDICACION PROVISIONAL E INSTRUCCIONES PARA PRESENTAR ALEGACIONES
Prazo para efectuar alegacións: Do día 8 ao 14 de marzo de 2022, ambos os incluídos.
ADXUDICACIÓN DEFINITIVA - Publicación 24 de marzo de 2022
Para calquera dúbida ou consulta relacionada con cesamentos e incorporacións han de dirixirse ao órgano de persoal do Ministerio de Cultura e Deporte.