Servizo noutras Administracións Públicas
Os funcionarios que desempeñen postos de traballo noutras Administracións Públicas non reservados á escala de funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional estarán en situación de servizo noutras Administracións Públicas, rexéndose pola lexislación da Administración onde estean destinados.
Nos casos nos que o destino se ocupe de forma provisional (comisión de servizos), esta situación inscribirase de oficio.
Nos supostos nos que o destino se obteña de forma definitiva, a persoa interesada solicitará a declaración de servizo noutras AAPP a través do seguinte procedemento:
https://sede.administracionespublicas.gob.es/inicio de sesión/index/idp/364
DOCUMENTACIÓN NECESARIA
- Formulario (a cubrir directamente na sede)
- Acta de toma de posesión ou certificado da Administración Pública onde pase a prestar servizos o solicitante como consecuencia dos procedementos de provisión de postos de traballo de carácter definitivo (concursos ou libre designación).
- Certificado/ Informe de Recursos humanos acreditativo de que o posto que vai ocupar está aberto á súa cobertura por FHN e no que se especifique a súa forma de provisión.
SOLICITUDE TELEMÁTICA (ACCEDA)
A solicitude pódese presentar través da web da sede electrónica
PRAZO DE TRAMITACIÓN: 3 Meses
SENTIDO DO SILENCIO: Positivo
NORMATIVA DE REFERENCIA:
A situación de Servizo noutras Administracións públicas regúlase con carácter básico no artigo 88 do texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, aprobado por Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro e no artigo 58.3 do Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, polo que se regula o réxime xurídico dos funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional.