O servizo INFORMA é un servizo prestado pola Dirección Xeral de Función Pública que proporciona información sobre a normativa vixente en materia de función pública e responde a consultas relacionadas coa súa aplicación.
Este servizo non ofrece asesoramento a particulares nin interpretación de normativa.
13. Outros
Que é o servizo INFORMA?
INFORMA é un servizo de información adscrito á Subdirección Xeral de Réxime Xurídico da Dirección Xeral da Función Pública. A súa creación responde o compromiso da Administración Xeral do Estado coa transparencia e o acceso cidadán á información pública da Secretaría de Estado de Función Pública. Desta maneira, preténdese fomentar unha comunicación máis próxima, efectiva e transparente entre os cidadáns e a Administración Pública.
Este servizo responde as consultas dos cidadáns, proporcionando información sobre a normativa en materia de función pública no ámbito da Administración Xeral do Estado, orientándoos sobre a lexislación aplicable e indicando a súa fonte.
Con todo, é importante destacar que o servizo non ofrece asesoramento a particulares nin interpreta normativa.
Que funcións ten o servizo INFORMA?
- Proporcionar información actualizada sobre a normativa vixente en materia de función pública e sobre algúns dos procedementos aplicables na Administración Xeral do Estado.
- Responder a consultas relacionadas coa aplicación da normativa de función pública, orientando aos cidadáns sobre a lexislación aplicable aos empregados públicos, sen que o servizo teña competencia na interpretación da esta normativa.
- Indicar, no seu caso, o departamento ministerial, órgano, administración pública ou unidade competente en función da consulta.
A quen se informa?
Aos empregados/as públicos/as e demais cidadáns/as interesados na política dos recursos humanos da Administración Xeral do Estado.
Que non fai o servizo INFORMA?
- Non informa os estados dos procesos selectivos.
- Non asesora a particulares.
- Non interpreta normativa.
- Non xestiona procedementos de recursos humanos.
- Non revisa actuacións ou resolucións ditadas polas Administracións Públicas.
Como contactar co servizo INFORMA?
- Pode realizar consulta na Caixa de correos de atención ao cidadán - Punto de Acceso Xeral. Debe seleccionar a materia “lexislación”.
- Ou chamar ao teléfono 060
Información de interese
- Nas seguintes ligazóns poderá atopar información de interese relacionada a diferentes procedementos de recursos humanos dos empregados públicos, así como aclaracións dos distintos procesos selectivos dos Corpos e Escalas adscritos á Secretaría de Estado de Función Pública.
- Cabe aclarar que a presente información foi elaborada polo equipo do servizo INFORMA, en base ás diferentes consultas recibidas polos/as cidadáns/as, co obxectivo de facilitar o acceso á información.