logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público
  4. Mobilidade das persoas empregadas públicas
  5. Mobilidade do persoal laboral

Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2025

Concurso de traslados aberto e permanente para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do IV Convenio Único da Administración Xeral do Estado

Resolución do 28 de decembro de 2023 que establece o procedemento regulador do Concurso Aberto e Permanente (BOE do 30 de decembro de 2023)

Adenda da primeira fase de 2025 do concurso aberto e permanente de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do IV Convenio Único - Data de publicación: 29 de Xaneiro de 2025

NOTA INFORMATIVA - Publicación 29 de Xaneiro de 2025

Comunicamos que se abriu a primeira fase de 2025 do concurso aberto e permanente de traslados para a provisión de postos do IV Convenio Único para o persoal laboral da Administración Xeral do Estado. A partir do día seguinte hábil á publicación poderanse realizar solicitudes de participación.

Lembramos que as solicitudes con pedimentos xenéricos teñen vixencia durante o ano natural en curso (2025) e caducan coa publicación da resolución de adxudicación de postos de traballo da última fase convocada no mesmo ano natural, ou, no seu caso, coa adxudicación dun posto ao traballador ou traballadora. Por tanto, as solicitudes con pedimentos xenéricos que se presenten nas distintas fases do ano 2025, en tanto non resulten adxudicadas, seguen vixentes, aínda que por razóns operativas traspásanse dunha fase a outra cun número diferente. Recomendamos ás persoas que realizasen solicitudes con pedimentos xenéricos nas fases previas de 2025 que comproben se a súa solicitude segue vixente e, se non desexan mantela, desistan dela, para formular, no seu caso, unha nova acorde coas súas preferencias actuais.

ANEXO DE POSTOS corrixido - Publicación 29 de Xaneiro de 2025

Prazo de presentación de solicitudes: do 30 de xaneiro de 2025 ao 10 de Febreiro de 2025, ambos os incluídos.

AVISO IMPORTANTE!!! Procedeuse a retirar os seguintes postos indentificados cos números de orde 723, 727, 729, 733, 734, 735, 737, 738, correspondentes ao INAEM, as solicitudes destes postos teranse por non presentadas - Publicación 04 de Febreiro de 2025

IMPORTANTE!!! Inclúense observacións sobre os horarios nos postos identificados cos numeros de orde 711, 712, 713, 714, 715, 716, 718 correspondentes ao Ministerio de Vivenda e Axenda Urbana- Publicación 04 de Febreiro de 2025

***IMPORTANTE***: As persoas que participen nesta fase de CAP deben ter en conta que actualmente os departamentos ministeriais atópanse nun período transitorio de reestruturación, polo que os postos ofertados poden ir variando a súa unidade, centro directivo e/ou Ministerio de adscrición a medida que o desenvolvemento das estruturas orgánicas implantar. Por tanto, os postos poden aparecer no Anexo de postos publicado cunha dependencia orgánica e ir variando esta dependencia ao longo da tramitación desta fase do CAP e, mesmo, unha vez adxudicado o posto.

Instrucións para a presentación e desistencia de solicitudes

Preguntas frecuentes

Directorio de contactos Unidades de Persoal de Ministerios e Organismos

Documento informativo de titulacións e especialidades

Respecto dos complementos salariais que figuran nos postos convocados, lémbrase o contido dos apartados 1 a 4 da Disposición Transitoria sétima do IV Convenio colectivo único. Disposicións sobre complementos:

1. Os complementos singulares de posto modalidade A3 asignados a postos de traballo ocupados dos grupos profesionais 4 e 5 do III Convenio Único deixarán de percibirse por integrarse a súa contía no salario basee establecido nas táboas salariais incluídas no anexo II con efectos do 1 de xaneiro de 2019.

2. Os complementos singulares de posto modalidade A2 asignados a postos de traballo ocupados do grupo profesional 3 do III Convenio Único continuaranse percibindo mentres o posto estea ocupado, suprimíndose cando o posto quede vacante.

3. Os complementos singulares de posto modalidades A2 e A3 asignados a postos ocupados non contemplados nos apartados anteriores continuarán percibíndose mentres o posto estea ocupado, suprimíndose cando o posto quede vacante.

4. Os complementos singulares de posto modalidades AR2, AR3, A/idiomas, B (atención directa ao público) e C (manexo de fondos públicos) asignados a postos ocupados continuarán percibíndose mentres o posto estea ocupado, suprimíndose cando o posto quede vacante.

Data límite de desistencias totais ou parciais: ata o 25 de Febreiro de 2025, incluído.

NOTA INFORMATIVA DATA LÍMITE DESISTENCIAS E FORMA DE DESISTIR - Publicación: 18 de Febreiro de 2025

Anexo de méritos - Publicación 26 de Febreiro de 2025

Del día 27 de Febrero al 5 de Marzo de 2025, ambos incluidos, los trabajadores y trabajadoras participantes pueden acceder a su anexo de méritos en el Portal FUNCIONA y solicitar las correcciones que consideren procedentes a sus Unidades de Personal a través de correo electrónico. Quienes acrediten no poder acceder a través de Portal FUNCIONA podrán dirigirse a sus Unidades de Personal para solicitar el Anexo.

Nota informativa instrucións para acceder e solicitar correccións

Datos de contacto Unidades Persoal para solicitar correccións ao anexo

Prazo para solicitar correccións: do 27 de Febreiro ao 5 de Marzo de 2024, ambos os incluídos.

Unha vez finalizado este prazo, non se terán en conta reclamacións baseadas en datos erróneos do anexo de méritos.

ADXUDICACIÓN PROVISIONAL - Publicación 20 de marzo de 2025

  • Anexo I - Listado provisional de puestos adjudicados
  • Anexo II - Listado provisional de admisiones
  • Anexo III - Listado provisional de exclusiones
  • Anexo IV - Listado provisional de postos non adxudicados

NOTA INFORMATIVA SOBRE A ADXUDICACIÓN PROVISIONAL E INSTRUCIÓNS PARA PRESENTAR ALEGACIÓNS

Directorio de contactos Unidades de Persoal de Ministerios e Organismos

Instrucións para acceder ás valoracións provisionais

Modelo de alegacións

Prazo para efectuar alegacións: do 21 ao 27 de marzo de 2025, ambos os incluídos.

INFORMACIÓN IMPORTANTE!!!Publicouse de novo o Anexo I - Listaxe provisional dos postos adxudicados, debido a un erro na primeira publicación. Mantense o prazo para efectuar alegacións.

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA- Publicación 21 de Abril de 2025

  • Resolución do 09 de abril de 2025 pola que se resolve a primeira fase de 2025 do concurso aberto e permanenteAnexo I - Listaxe definitiva de postos adxudicados
  • Anexo II - Listado definitivo de postos non adxudicados

Para calquera dúbida ou consulta relacionada con cesamentos e incorporacións han de dirixirse ao órgano de persoal do Ministerio ou Organismo de que se trate.

Instrucións para as anotacións de cesamentos e incorporacións derivados da adxudicación de destinos nun concurso de persoal laboral: https://www.funciona.es/public/funcionarcp/documentacion/instruccionmanualtablas/personal-laboral-IV-CUAGE.html

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies