Permuta de postos de traballo reservados aos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
Calquera das persoas interesadas na permuta, coa conformidade do outro, pode solicitar a autorización de permutas de postos de traballo a persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional, cando esta exceda do ámbito territorial dunha Comunidade Autónoma.
Requisitos:
- Os postos de traballo a permutar deben ser de igual natureza e idéntica forma de provisión.
- As persoas que pretendan a permuta deben contar, respectivamente, cun número de anos de servizo que non difira entre si en máis de cinco.
Condicionantes:
- No prazo de dez anos, a partir da concesión dunha permuta, non poderá autorizarse outra a calquera dos interesados.
- Non poderá autorizarse permuta entre persoal funcionario cando a algún lle falte menos de dez anos para cumprir a idade de xubilación forzosa.
- Serán anuladas as permutas se nos dous anos seguintes á data en que teña lugar prodúcese a xubilación voluntaria dalgún dos permutantes.
REGULACIÓN DO PROCEDEMENTO
Atópase regulado, entre outros, no artigo 27 do Real Decreto 128/2018, do 16 de marzo, polo que se regula o réxime xurídico dos funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional.
DOCUMENTACIÓN A ACHEGAR
Sen prexuízo de que poida requirirse documentación adicional, será necesaria a presentación de:
- Conformidade das persoas afectadas.
- Conformidade das súas Entidades Locais de destino.
MEDIOS DE PRESENTACIÓN
- A través de la web de la sede electrónica de Administraciones Públicas.