Órganos de colaboración interadministrativa

O deber de colaboración entre as Administracións Públicas, que consagra o artigo 141 da Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, materialízase no ámbito da función pública en dous órganos interadministrativos regulados polo artigo 100 do Estatuto Básico do Empregado Público: a Conferencia Sectorial de Administración Pública e a Comisión de Coordinación do Emprego Público.
Conferencia Sectorial de Administración Pública
A Conferencia Sectorial de Administración Pública é o órgano de cooperación en materia de administración pública da Administración Xeral do Estado, das Administracións das Comunidades Autónomas, das cidades de Ceuta e Melilla, e da Administración Local, cuxos representantes serán designados pola Federación Española de Municipios e Provincias, como asociación de entidades locais de ámbito estatal con maior implantación.
Réxime xurídico
- Regulamento de organización e funcionamento da Conferencia Sectorial de Administración Pública. Aprobado na súa reunión do 22 de outubro de 2018.
- Artigo 100.1 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aprueba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público.
Acordos adoptados
Comisión de Coordinación do Emprego Público
A Comisión de Coordinación do Emprego Público é un órgano técnico e de traballo concibido como órgano de cooperación entre as distintas administracións públicas - Administración Xeral do Estado, as Administracións das Comunidades Autónomas e das cidades de Ceuta e Melilla, e as entidades locais, a través da FEMP- en materia de función pública.
É un dos órganos esenciais para garantir a coherencia e comunicación do sistema de emprego público, sendo o mecanismo que serve para compartir e tratar de dar solucións aos problemas comúns. Dependente da Conferencia Sectorial de Administración Pública, a súa regulación vén contida no artigo 100 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, de 30 outubro polo que se aproba o texto refundido da Lei de oEstatuto Básico do Empregado Público.
Liñas de actuación
- O impulso das actuacións necesarias para garantir a efectividade dos principios constitucionais no acceso ao emprego público.
- O estudo e análise dos proxectos de lexislación básica en materia de emprego público, así como a emisión de informes sobre calquera outro proxecto normativo que as Administracións Públicas preséntenlle.
- A elaboración de estudos e informes sobre o emprego público.
Reunións da Comisión de Coordinación de Emprego Público