Subdirección Xeral de Relacións con outras Administracións
Funcións
- A coordinación e cooperación cos organismos competentes en materia de función pública das administracións das comunidades autónomas, así como a participación en foros europeos e doutros organismos internacionais que afecten as competencias da Dirección Xeral, e o estudo e informe dos actos e disposicións en materia de función pública emanadas das comunidades autónomas.
- A emisión de informes e contestación de consultas formuladas por outras administracións públicas relativas á Función Pública Local respecto da normativa básica estatal.
- O exercicio das funcións que correspondan á Administración Xeral do Estado en relación cos funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional, salvo as que correspondan ao órgano competente en materia de Facendas Locais, e a xestión do rexistro integrado deste persoal.
- A incoación de expedientes disciplinarios a funcionarios de Administración Local con habilitación de carácter nacional, no marco do disposto na normativa aplicable.
Datos de contacto
- secretaria.sgroa@correo.gob.es
- Teléfono: 91 273 20 52