COMITÉ EUROPEO DE DIÁLOGO SOCIAL PARA As ADMINISTRACIÓNS CENTRAIS

Dentro das estruturas de negociación colectiva na Unión Europea destaca o Comité Europeo de Diálogo Social das Administracións Centrais (SDC CGA). O Comité Europeo de Diálogo Social das Administracións Centrais ten como finalidade contribuír ao modelo social europeo, a través da adopción de acordos de carácter formal entre as partes. Ten como obxectivos mellorar o funcionamento das Administracións e as normas sobre condicións laborais, así como promover o diálogo social a nivel nacional.
As Administracións centrais dos Estados membro da UE participan na negociación integradas en EUPAE (European Public Administration Employers) e a parte sindical confórmase polos representantes dos sindicatos das administracións nacionais, integrados en TUNED (Trade Union’s National and European Administration Delegation). A Comisión Europea tamén está presente nas reunións do SDC CGA.
A Subdirección Xeral de Relacións Laborais representa a España nos órganos de negociación colectiva da Unión Europea de Administracións Centrais conforme estipula o Real Decreto 682/2021, do 3 de agosto, polo que se desenvolve a estrutura orgánica básica do Ministerio de Facenda e Función Pública no seu artigo 15.1.e) e g).