Dokumentu honetan, Espainian bizi direnek politika eta zerbitzu publikoei buruz duten pertzepzioa aztertzen da, bai eta azken urteetan izan duten bilakaera ere. Zehazki, 2015ean herritarrek zerbitzu publikoei ematen dieten garrantzia eta politika eta zerbitzu sektorialen aukera zabalarekin duten gogobetetze-maila aztertzen dira.
Beste urte batzuetan bezala, herritarrek administrazio arloko zerbitzu publikoei eta administrazio elektronikoari buruz dituzten iritziak eta ohiturak ere xehetasunez aztertzen dira. Azkenik, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu onari buruzko abenduaren 9ko 19/2013 Legea ezartzeari buruz herritarrek duten iritzia aztertzen da.
AEVALek egiten dituen jardueren artean, zerbitzu publikoen pertzepzio sozialari eta ematen diren kalitate-mailari buruzko informazioa ematen du aldizka. Zerbitzu publikoen kalitate objektiboari buruzko azterketak AEVALen beste txosten batzuetan jasota dauden bitartean, AEVALek agindu horren lehen zatiari erantzuten dio, hau da, zerbitzu publikoetatik hautemandako kalitateari buruzko informazioa emateko beharrari.