MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Ministerioa Organigrama
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiko kontsulta publikoa Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Empleo Lan-kontratudunak Funtzionarioak
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Idazkaritza
Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara Enplegurako sarbidea Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Araubide juridikoa Lan Harremanak Lankidetza-organoak Langileen Erregistro Nagusia ISPA gunea Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Gobernantza Publikoa
Gobernantza Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea Zerbitzuen ikuskapena Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak Oficina de ayuda en materia de protección
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Bateraezintasuna eta interes-gatazka Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
texto

Gobernantza Publikoa

  • Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia
    • Honen azala Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea
    • Zer da administrazio-karga bat?
    • Arauen eraginaren azterketa. Administrazio-kargetan duen eragina
    • EAOrako Administrazioa Sinplifikatzeko eta Kargak Murrizteko Eskuliburua
    • Hitzarmenak erakundeekin
    • Administrazio-kargen konpentsazioa. One in - one out
    • Herri-administrazioetako prozedurak sinplifikatzea. Egoera-mapa
    • Erreferentziazko dokumentazioa
    • Honen azala Zerbitzuen ikuskapena
    • Araudi erregulatzailea
    • Zerbitzu-ikuskatzaileentzako ikuskapen-gida
    • Zerbitzuen aholkularitza operatiboa
    • Ikuskapen-funtzioaren hautaketa-ikastaroa
    • Zerbitzuetako ikuskatzaileak, hutsik
    • Kargak sinplifikatzeko eta murrizteko txostenak
  • Herritarrentzako arreta
    • Honen azala Kalitatea administrazio publikoetan
    • Estatuko Administrazioaren Kudeaketa Orokorreko zerbitzu-kartak
      • Joan hona Metodologia eta gidak
      • Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa)
      • 2013ko EFQM eredua
      • CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua
      • CAF 2020
      • Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)
      • 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009)
      • Zerbitzu-kartak garatzeko gida
      • Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009)
      • Serigrafia (2009)
      • CAF 2006
      • Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako.
      • Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua
      • Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015)
      • Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009)
      • Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida
      • Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
      • Joan hona Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
      • Ministerio espainiarrei buruzko informazioa (ISAM)
        • Joan hona Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.
        • Gobernu irekia
        • Erakundeekiko konfiantza
        • Herritarrak informazioa ematera doazen zerbitzu publikoen txostena.
        • Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza
        • Zerbitzu publikoen kalitatea eta jasangarritasuna
        • Zerbitzu publikoen kalitatearen austeritate-denboran
        • Zerbitzu publikoen eta herritarren kalitatea administrazio publikoa modernizatzeko, baliabideekiko jarrerarekin.
        • Zerbitzu publikoak garrantzitsuak dira herritarren ongizaterako.
        • Administrazio Publikoa, herritarrena.
        • Agenda Publikoa eta Zerbitzu Publikoa Antolakuntzan.
        • Servicios públicos Elkargoen pertzepzio soziala 1985-2008
        • Joan hona Estatuko agentziei buruzko txostena
        • Estatuko urei buruzko 2016ko txostena Eusko Jaurlaritzan
        • 2015ean Kongresuari buruzko txostena Estatuko agentziei buruz
        • Estatuko ekintzei buruzko txostena 2014an Kongresuari buruzko txostenari buruz
        • Eusko Jaurlaritzak 2013an Kongresuan egindako ekintzei buruzko txostena
        • 2012an egindako agentziek egindako txostenari buruz
        • 2011n egindako agentziek osatutako estatu-txostenari buruzko kongresua
        • 2010ean Kongresuko Estatuko agentziei buruzko txostena
        • Eusko Jaurlaritzaren Estatuko urei buruzko 2009ko txostena
        • Eusko Jaurlaritzaren Estatuaren 2008ko ekintzei buruzko txostena.
      • Museoen zerbitzuaren kalitatearen ebaluazioa, esplizituki, 08/2007 urteetakoa.
      • Joan hona Aintzatespena: Ziurtagiriak eta Sariak
        • Joan hona Certificado de calidad de las entidades
        • Entidades con nivel de evaluación de calidad
        • Joan hona Kalitatea eta berrikuntza kudeaketa publikoan
        • Kudeaketa Publikoa Kalitatea eta Berrikuntza XIV. saria. Memoria
        • XV. Kalitaterako eta Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoaren Sariak. edizioa. Memoria
        • XV. edizioa. Bideo-galeria
        • Calidad y Berrikuntzaren Kudeaketa Publikoa XIII. Palmondoen banaketa
        • Gestión de la Calidad Pública y Innovación XII. Galeriaren edizioa editatzeko galeria
        • Calidad y Innovación 2014ko Irudipen-galeria
    • Ezagutzaren kudeaketa eta praktika zabaltzea
    • Aholkularitza, aholkularitza, laguntza teknikoa eta prestakuntza
    • Nazioarteko sareak
      • Joan hona Zerbitzuen Kalitatearen Arteko Sarea
        • Joan hona Zerbitzu publikoen kalitateari buruzko hitzaldia
          • Joan hona 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentzia
          • 7. Estado de calidad. Servicio de servicio. Konferentziako galeria
  • Transparencia
  • Gobernu irekia
    • Honen azala Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak
    • Ahalen erregistro elektronikoa
    • Gaitutako ErregistroaErregistroa
    • Erregistro elektroniko orokorra
    • El Gobierno Vasco
    • Honen azala Oficina de ayuda en materia de protección
    • Dokumentuak digitalizatu eta exekutatu
    • Identifikazioa eta sinadura elektronikorako laguntza
    • La real copia
    • Ahalordetzea
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan
  5. Informe de la Calidad de Servicios Evaluación
  6. Herritarrek zerbitzu publikoetan dituzten eskubideei buruzko txostena.

Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza

Dokumentu honetan, Espainian bizi direnek politika eta zerbitzu publikoei buruz duten pertzepzioa aztertzen da, bai eta azken urteetan izan duten bilakaera ere. Zehazki, 2015ean herritarrek zerbitzu publikoei ematen dieten garrantzia eta politika eta zerbitzu sektorialen aukera zabalarekin duten gogobetetze-maila aztertzen dira.

Beste urte batzuetan bezala, herritarrek administrazio arloko zerbitzu publikoei eta administrazio elektronikoari buruz dituzten iritziak eta ohiturak ere xehetasunez aztertzen dira. Azkenik, gardentasunari, informazio publikoa eskuratzeari eta gobernu onari buruzko abenduaren 9ko 19/2013 Legea ezartzeari buruz herritarrek duten iritzia aztertzen da.

AEVALek egiten dituen jardueren artean, zerbitzu publikoen pertzepzio sozialari eta ematen diren kalitate-mailari buruzko informazioa ematen du aldizka. Zerbitzu publikoen kalitate objektiboari buruzko azterketak AEVALen beste txosten batzuetan jasota dauden bitartean, AEVALek agindu horren lehen zatiari erantzuten dio, hau da, zerbitzu publikoetatik hautemandako kalitateari buruzko informazioa emateko beharrari.

Zerbitzu publikoen jasangarritasuna eta hobekuntza
  • Nabigazio-gida
  • Mapa
  • Harremanetarako
  • Lege-oharra
  • Irisgarritasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • Cookie-politika

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika