Txostenean nabarmentzen denez, herritarrek zerbitzu publikoei ematen dieten garrantzia handitu egiten da, eta zerbitzu publikoekin duten asegabetasun-maila egonkortu egiten da, azken urteetan gora egin baitu. 2013an gertatu zen bezala, zerbitzu publikoen garrantzia gero eta handiagoa da herritarren ikuspegitik, eta, aldi berean, zerbitzu horien kalitatea ebaluatzea funtsezkoa dela eta horretarako erakunde espezializatuak behar direla uste da.
Txostenean nabarmendu den beste alderdi bat da herritarrek ondo baloratzen dituztela administrazio-zerbitzuak, bai presentzialak, bai elektronikoak. Aurrez aurreko kanala da, oraindik ere, gogokoena, baina administrazio elektronikoaren erabilerak gora egiten jarraitzen du. Bestalde, 2014an, e-administrazioaren erabilera finkatzeko tendentzia hautsi zen.
Bestalde, ikusten da langile publikoekiko konfiantza orokorra handitu egiten dela, eta azpimarratu behar da konfiantza hori handiagoa dela herritarrek antzeko zerbitzu pribatu batzuetako profesionalengan jartzen dutena baino.
Azkenik, txostenak adierazten du prozesuen administrazio publikoek ezagutza mugatua dutela. Kargu publikoak eta aholkularitzakoak murriztea, bikoiztasunak ezabatzea, prozedurak sinplifikatzea eta toki-erakundeen zerbitzuen kostuan gardentasun handiagoa izatea dira, herritarren iritziz, administrazio publikoetan eraginkortasun eta iraunkortasun handiagoa lortzeko gakoak.