logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos

    • Portada de Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
      • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
      • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Calidade nas Administracións Públicas​
  5. Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos

Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos

​As Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos, promovidas con periodicidade bienal pola Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, constitúen un medio para potenciar e exteriorizar a actividade da Rede, difundir a calidade e a avaliación no sector público desde unha lóxica de consenso, así como presentar boas prácticas e enfoques innovadores de xestión. Son un foro de contactos e discusión para a definición da estratexia futura, trasladar propostas aos responsables das Administracións Públicas e proxectar á sociedade civil o compromiso das Administracións na mellora dos servizos públicos.

7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

Málaga, do 17 ao 19 de Novembro de 2021.

Baixo o lema 'Calidade e Innovación para a recuperación', o Ministerio de Facenda e Función Pública xunto a FEMP e ao Concello de Málaga, convocaron a celebración conxunta da 7ª Conferencia Estatal de Calidade e XI Xornadas de Modernización e Calidade na Administración Local (JOMCAL)., que tivo lugar en Málaga os días 17 ao 19 de Novembro de 2021, que nas diversas sesións, mesas redondas e talleres, en compañía de exalcaldes, electos municipais e Directores Xerais das tres administracións, reflexionouse sobre:

  • As novas tecnoloxías no proceso de recuperación
  • Da participación cidadá á co-creación
  • Colaboración administrativa para a simplificación de procedementos
  • Test Cyklos, unhas ferramentas para a avaliación
  • Novos escenarios post-COVID da calidade nas Administracións Públicas.
  • Novas formas de mellora continua, Innovación Pública
  • Boas Prácticas de Entidades Locais: participación, transparencia, dixitalización e administración electrónica

Acceso á 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

6ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

Os días 20 e 21 de Novembro, celebrouse en Madrid a Conferencia de Calidade nos Servizos Públicos baixo o lema Excelencia e Recoñecemento. Prespectivas 2020. Realizáronse as seguintes mesas redondas:

  • O futuro dos modelos de excelencia: horizonte 2020. Os relatores terán a ocasión de expor de primeira man as principais novidades nos modelos de excelencia.
  • O rol central do avaliador. Calibración.
  • As principais novidades dos premios á calidade e innovación á xestión pública.
  • A innovación na xestión pública. metodoloxías ferramentas. Laboratorios de innovación
  • Sistemas de integridade pública e modelos de excelencia

Acceso a 6ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​

5ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

O 20 de Outubro de 2015 celebrouse en Madrid, baixo o lema "Transparentar a Calidade. Avaliar a Transparencia", a 5ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos. No marco da Conferencia realizouse tamén a Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública correspondentes á convocatoria de 2014.

O desenvolvemento da Conferencia, conforme ao establecido no programa, consistiu na súa Apertura por autoridades, 2 Conferencias e 4 Mesas Redondas que desenvolvían a temática da 5ª Conferencia, a entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2014 e Clausúraa por autoridades.

Acceso a 5ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​

4ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​​​

A 4ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos, co-organizada pola Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos (AEVAL) e os membros da Rede Interadministrativa de Calidade nos Servizos Públicos, tivo lugar no Salón de Actos do CSIC, durante os días 26 e 27 de novembro de 2013, e contou coa presenza de profesionais e outros participantes tanto do Sector Público como do Privado.

O lema do evento foi "Calidade e Innovación, valores para o Bo Goberno", que desenvolveu dous eixos temáticos:

Innovación na Xestión Pública, achega da Calidade á Innovación - Os procesos facilitadores.

Medición e avaliación, como instrumentos que facilitan a Transparencia e a Rendición de Contas - Os resultados e a súa difusión.

A estrutura da Conferencia, conforme ao previsto, comprendeu a súa Apertura por autoridades, 2 conferencias e 2 mesas redondas en torno aos eixos do acto, un panel de discusión de carácter técnico, unha conferencia recapitulativa e a presentación de conclusións, a entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2012 e Clausúraa por autoridades.​

Acceso á 4ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​​

3ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

Organizada por AEVAL en colaboración co Goberno Vasco, celebrouse no Palacio Euskalduna Jauregia de Bilbao a 3ª Conferencia Estatal de Calidade baixo o lema “O Valor engadido da Calidade. Colaboración e participación para ser máis eficientes”.

Coa asistencia de máis de 240 profesionais e outros participantes tanto do Sector Público como do privado, o evento desenvolveuse ao longo de dúas grandes liñas: Xestión da Calidade: eficiencia e sustentabilidade e Traballo en Rede/Xestión de Redes.

Inaugurada pola Presidenta de AEVAL, Dª Ana María Ruiz Martínez, xunto con a Viceconselleira de Administración Pública do Goberno Vasco, D.ª Elena Pérez Barredo, a Conferencia tivo lugar ao longo dun conxunto de sesións plenarias e de varias sesións paralelas de presentación de boas prácticas. Dúas conferencias maxistrais, impartidas por D. Jesús Ruiz-Huerta Carbonell e por D. Genís Roca precederon á celebración de senllas mesas redondas sobre “Xestión da Calidade: eficiencia e sustentabilidade” e sobre “Traballo en Rede/Xestión de Redes”, nas que se contou coa colaboración de representantes da Administración e outros expertos nas materias sometidas a debate. Pola súa banda, a exposición de iniciativas desenvolvidas por organizacións do Sector Público levouse a cabo mediante 6 sesións paralelas de presentación de boas prácticas e proxectos desenvolvidos polos Comités e Grupos de Traballo da Rede Interadministrativa.

Así mesmo, no marco de actividades do evento tivo lugar o Acto de Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública 2010 que anualmente convoca o Ministerio de Política Territorial e Administración Pública, de forma previa á clausura da Conferencia pola Presidenta de AEVAL, a Viceconselleira de Administración Pública do Goberno Vasco e o Director Xeral de Impulso á Administración Electrónica, D. Fernando de Pablo Martín.​

  • Conclusións da 3ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​​
  • ​ Descrición Boas Prácticas finalistas 3ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

Co lema de “Avaliación, Calidade e Eficiencia. Políticas de Calidade e Calidade das Políticas” inaugurouse en Logroño a 2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos.

A Mesa de apertura estivo formada pola Conselleira de Turismo, Medio Ambiente e Política Territorial do Goberno dA Rioxa, Sra. Dª. Aránzazu Vallejo, o Conselleiro de Administracións Públicas e Política Local do Goberno dA Rioxa, Sr. D. Conrado Escobar As Heras, a Secretaria de Estado para a Función Pública, Sra. Dª. Carmen Gomis Bernal, a Presidenta de AEVAL, Sra. Dª. Maria Luisa Carcedo Rozamentos e a Excmo. Alcalde de Logroño, Sr. D. Tomás Santos Munilla.

Co obxectivo de compartir e aprender das experiencias e o coñecemento xerado polas distintas administracións para o impulso da calidade e a avaliación en España, virou en torno a tres eixos: avaliación de políticas e programas públicos, calidade dos servizos públicos e a eficiencia na xestión pública.

​As sesións da Conferencia articuláronse mediante a combinación de mesas redondas e sesións paralelas de boas prácticas, que contaron coa participación de expertos de diversos ámbitos das administracións públicas.

  • Conclusións da 2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​​
  • ​Descrición Boas Prácticas finalistas 2ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​

1ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos

Celebrouse a 1ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos: “Calidade para a Gobernación” organizada pola AEVAL os días 5 e 6 de novembro de 2007, na que se debateu sobre as mellores prácticas de cooperación entre os tres niveis de Administración Pública e a sociedade civil.

A Conferencia reuniu en Madrid a altos cargos e responsables de xestión pública da Administración Xeral do Estado, das Comunidades Autónomas e da Administración Local, así como a expertos en calidade, gobernación e na prestación dos servizos das distintas Administracións Públicas. Entre outros conferenciantes e panelistas, participaron Elke Löffler, presidenta de Governance Internacional; José Ignacio Wert, presidente de EFQM (Fundación Europea para a Xestión da Calidade); Fernando Vallespín, presidente do Centro de Investigacións Sociolóxicas (CIS); Rafael Matesanz, coordinador nacional de Transplantes; Francisca Sauquillo, presidenta do Consello de Consumidores e Usuarios; ademais doutros expertos españois e europeos na xestión de servizos públicos.

Os obxectivos da conferencia foron, por unha banda, axuntar os enfoques e intereses das administracións públicas e do sector privado para atopar acordos sobre a calidade institucional, mediante a cooperación e a participación cidadá na xestión e avaliación dos servizos públicos e, doutra banda, dar a coñecer o avance do estudo de percepción cidadá dos servizos públicos de 2007, desenvolvido polo Observatorio da Calidade dos Servizos Públicos da Axencia.

Para iso, o programa ademais de 3 mesas redondas sobre a cooperación administrativa, participación da sociedade civil e as estratexias de futuro para a gobernación, incluíu dous paneis nos que se presentaron seis boas prácticas en materia de xestión.​

  • Conclusións da 1ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​​​
  • Descrición Boas Prácticas finalistas 1ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos​​
  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies