OAMRen lehen funtzioa erregistro bati dagokiona da, eta, izaera elektronikoa duenez, paperean interesa duten pertsonek aurkezten dituzten dokumentuak digitalizatu behar dira. Urriaren 1eko 39/2015 Legearen 16. artikuluaren arabera, herri-administrazioetara zuzentzen diren dokumentuak aurkeztu ahal izango dira:
- Zein administrazio edo organismori zuzentzen zaion, zein erregistro zuzentzen duen.
- Como se dice el correo a la norma.
- Ordezkaritza diplomatikoetan edo kontsuletxeetako ordezkaritza atzerrian.
- Erregistroa laguntza gaietan.
- Cualquier otro tipo que dice la capacidad que está en marcha.
Herri-administrazioetan aurrez aurre aurkeztutako dokumentuak aurkeztu diren OAMRak digitalizatu beharko ditu, administrazio-espediente elektronikoan sartzeko. Originalak interesdunari itzuliko zaizkio, araudiak aurkeztutako dokumentuak Administrazioaren zaintzapean jartzea erabakitzen duen kasuei kalterik egin gabe, edo objektuak edo dokumentuak digitalizatu ezin den euskarri espezifiko batean aurkeztea nahitaezkoa den kasuei kalterik egin gabe.