MTDFP logoa
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Hasiera Ministerioa
Ministerioa Organigrama
Organigrama Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako ministroa Digitalizazioko eta Adimen Artifizialeko Estatu Idazkaritza Telekomunikazio eta Azpiegitura Digitalen Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Idazkariordetza Lege Erregulazioa
Datuen babesa Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan Aurretiko kontsulta publikoa Entzunaldia eta jendaurreko informazioa
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana Komunikazio-jarraibideak Informazio gehigarria Planaren jarraipena
Ministerioaren azala Empleo
Empleo Lan-kontratudunak Funtzionarioak
Digitalizazioa eta IA Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Idazkaritza
Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritza Funtzio Publikoaren Estatu Idazkaritzaren Kabineteko zuzendaria Funtzio Publikoaren buletina Talentua erakartzea Gaurkotasuna
Funtzio Publikoa
Funtzio Publikoa Nor gara Enplegurako sarbidea Kudeatu zure bizitza profesionala enplegatu publiko gisa Araubide juridikoa Lan Harremanak Lankidetza-organoak Langileen Erregistro Nagusia ISPA gunea Gaikuntza nazionala duten toki-administrazioko funtzionarioak
Gobernantza Publikoa
Gobernantza Publikoa Gobernantza Publikoko zuzendari nagusia Administrazioa sinplifikatzea eta kargak murriztea Zerbitzuen ikuskapena Herritarrentzako arreta Kalitatea administrazio publikoetan Transparencia Gobernu irekia Erregistro elektronikoak eta egoiliarrak Oficina de ayuda en materia de protección
Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Bateraezintasuna eta interes-gatazka Interes Gatazken Bulegoa Gobernuko kideak eta Estatuko Administrazio Orokorreko goi-kargudunak Administrazio Publikoen zerbitzura dauden langileen bateraezintasunak Goi-karguen betetze-mailari buruzko txostenak MASTERCLASS: Gobernu Irekiaren Gida
Komunikazioa Kontaktua Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Info Danaren azala
Hasiera
  • Organigrama
  • Datuen babesa
  • Parte-hartze publikoa arau-proiektuetan
  • Suspertze, Transformazio eta Erresilientzia Plana
  • Ministerioaren azala
  • Empleo
Digitalizazioa eta IA
Telekomunikazioak eta azpiegitura digitalak
  • Idazkaritza
  • Funtzio Publikoa
  • Gobernantza Publikoa
  • Bateraezintasuna eta interes-gatazka
Komunikazioa
Kontaktua
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Info Danaren azala
texto

Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)

  • Eskaria eta erabiltzaileak ebaluatzeko gida (2014ko edizioa)
  • 2013ko EFQM eredua
  • CAF 2013, Ebaluatzeko Esparru Bateratua
  • CAF 2020
  • Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)
  • 2010eko EFQM Bikaintasunaren Interpretazio Eredua, Gida Administrazio Publikoarentzat
  • CAF Educación (2010)
  • CAF Kanpoaldea elikatzeko prozedura (2009)
  • Zerbitzu-kartak garatzeko gida
  • Ebaluazio-gida. EVAM eredua (2009)
  • Serigrafia (2009)
  • CAF 2006
  • Kalitatearen balioa. EFQM (2018) ereduaren bidez, balio publikoa sortzeko bikaintasunerako.
  • Kalitaterako Gida, Kudeatzaileentzako Erreminta Kutxa, bertsio laburtua
  • Espainiako Administrazio Publikoari buruzko Zerbitzu Kartei buruzko esparru komuna (2015)
  • Zerbitzu Publikoen Kalitatea Ebaluatzeko Gida (2009)
  • Toki Administrazioan zerbitzu-karta bat egiteko eta kudeatzeko gida
  • Tokiko administrazioaren gida ebaluazio-ereduetan
  1. Hasiera
  2. Funtzio Publikoa
  3. Gobernantza Publikoa
  4. Kalitatea administrazio publikoetan
  5. Metodologia eta gidak

Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013)

Edozein erakunde publikotako erabiltzaileek egindako kexak eta iradokizunak kudeatzeko jarraibide metodologikoak eman nahi ditu gida honek.

Hori dela eta, ez du preskribatzeko bokazioa, orientatzeko bokazioa baizik, eta mota guztietako administrazio publikoentzat da, nahiz eta Estatuko Administrazio Orokorraren (EAO) esparruan haren kudeaketari aplikatu beharreko araudiaren elementuak jasotzen diren.

Kexa eta iradokizunak herritarrek parte hartzeko mekanismo aktiboak dira, administrazio publikoentzat oso garrantzitsuak, zerbitzuen erabiltzaileek zerbitzu horiek emateko moduari buruz dituzten itxaropenak edo hobetzeko proposamenak ez betetzeari buruz egiten dituzten adierazpen gisa. Atzeraelikadura baliotsua ematen dute biek; alde batetik, erabiltzaileen gogobetetzea hobetzeko erabili behar da, eta, bestetik, zerbitzu publikoak ematea eragiten duten barne-prozesuak hobetzeko.

Kexak eta iradokizunak kudeatzeko gida (2013ko edizioa)
  • Nabigazio-gida
  • Mapa
  • Harremanetarako
  • Lege-oharra
  • Irisgarritasuna
  • Informazioaren barne-sistema
  • Cookie-politika

© Eraldaketa Digitalerako eta Funtzio Publikorako Ministerioa

Cookie-politika

Webgune honek cookie propioak eta hirugarrenenak erabiltzen ditu zerbitzu hobea eskaintzeko. Nabigatzen jarraitzen baduzu, erabilera onartzen duzula uste dugu.

Ikusi cookie-politika