Horietako bat Gobernantza Publikoaren Zuzendaritza Nagusiaren eskumenak herritarrek eta enpresek zerbitzu publikoetarako sarbidea izan dezaten errazteko programak eta proiektuak diseinatzea eta bultzatzea da, eskura dauden kanalen bidez, sailekin koordinatuta ministeriales.Para; horrek zerbitzuak, prozedurak, dokumentuak eta irudi instituzionalaren erabilera normalizatuko ditu; herritarrei arreta eta informazioa emateko programak koordinatuko ditu, eta Administrazio Digitalaren Idazkaritza Nagusiarekin koordinatuta kudeatuko du Sarbide-puntu orokor elektronikoa zerbitzu publikoak eduki eta ireki, eta 060 telefono.
Herritarrentzako arreta
Sarbide-puntu orokor elektronikoa

Besteak beste, proposatu zuen Administrazioari AORA ematea dela AORA Administrazioaren oinarria. Sarbide-puntu orokor elektronikoa (PAGe) herritarrek erabil dezakete Administrazio Publikoa, Internet bidez.
Hona hemen lau zutabe nagusiak:
- Herritarrentzako informazio orokorra eta orientaziozkoa
El Sarbide-puntu orokor elektronikoa (PAGe) Ministerio-sailen eta haiei lotutako edo haien mendeko erakunde publikoen informazio administratibo horizontala jasotzen du, baita laguntzei, diru-laguntzei, enplegu publikoari eta herritarrentzako intereseko araudiari buruzko informazioa ere. Europar Batasuneko barne-merkatuaren esparruan herritarrek eta enpresek dituzten eskubideei buruzko informazioa ere ematen du. Ministerio-sailen, erakunde autonomoen, autonomia-erkidegoen eta haien egoitza elektronikoen webguneetarako sarbidea ematen du.
Prozesuak eta zerbitzuak
Herritarrei edo enpresei administrazio publikoen administrazio-prozedurak eta zerbitzuak eskuratzeko aukera ematen zaie. “ atalaGaikaherritar gehienek eskariari eta bizitzan zehar egiten diote eskaintza, baita hezkuntza, dokumentuak, etxebizitza, trafikoa edo familia eta bikotea ere. Hau da atal hau, eskaintza hau: “Enpresak“, enpresak sormenetik bideratzeko, ekintzailetza-modu, kontratazio publikoko prozesu eta ekintzaileentzako arreta-puntuekin, besteak beste. Badu, halaber, izapideen bilatzaile Administrazioak Administrazioaren hiru ikastaroetarako prozedura eta sarbidea ematen duela.
Herritarren partaidetzak.
PAGE-k herritarren partaidetza-sistema batzuk izan dira. Ados zaude arreta-postontzi eta Webchat 060 non herriak zuzeneko komunikazioa baitu Administrazioarekin.
Eremu mugatuak edo pribatuak
CORAk proposatutakoaren ildotik, Lurralde Historikoko Bulegoak erabiltzaileentzako eremu mugatu bat du, eta bertara sartzeko, aurrez kautotu egin behar da. Herritarraren karpetaeta, horren bidez, herritarrek beren datu pertsonalak, administrazio-espedienteen egoera, administrazio-jakinarazpenak eta abar eskura ditzakete.
Aldi berean, AGIak egoitza elektroniko zerbitzu hauetara sartzeko aukera ematen du, besteak beste: Erregistro Elektroniko Orokorra (REG), Hautapen Probetako Inskripzioa, Helbide Aldaketa edo Ahalordetzeen Erregistro Elektronikoa.
........................................................................................................................................................................................................ HAP/1949/2014 Agindua.
Servicios de atención

-
060 telefonoa : Estatuko Administrazio Orokorraren zerbitzu publikoei eta izapideei buruzko administrazio-informazio orokorra eskaintzen du, hala nola, enplegu publikoa, bekak, laguntzak eta diru-laguntzak, Trafikoko Zuzendaritza Nagusia, NANaren eta pasaportearen hitzordua, atzerritartasuna, Estatuko Enplegu Zerbitzu Publikoa (SEPE), Altxor Publikoa, zerbitzu elektronikoak eta Ministerioetako beste telefono-zerbitzu batzuetarako sarbideak.
-
Aurrez aurreko arreta:
-
Información Pública Herritarrentzako Informazio eta Arreta Bulegoa.
-
Gobernuaren eta Gobernu Etxeen eta Mendien bulegoa
-
-
Arreta-postontzian: la información externa de postontzi bidezkoa.
-
Webchat 060: lineako txata, Estatuko Administrazio Orokorraren zerbitzu publikoei eta izapideei buruzko informazioa eta laguntza lortzeko.
-
Sare sozialak: X sarea (lehen Twitter) | Facebook | YouTube
-
Aplikazio mugikorrak: AGEren aplikazio mugikorrak