A Dirección Xeral de Gobernación Pública asina convenios con determinadas organizacións profesionais e sociais para a identificación de cargas administrativas e simplificación de procedementos. Os procedementos identificados son distribuídos aos Departamentos xestores para a súa análise e valoración da viabilidade de modificación.
A través destes convenios, a Administración Xeral do Estado potencia a participación activa do sector empresarial e social na súa política de redución de cargas, e saliéntase o papel complementario que exercen empresas e asociacións na valoración da normativa en vigor, contribuíndo así á consecución dos obxectivos de goberno aberto que ten esta Administración.
Os convenios asinados en 2023 previron unha duración de dous anos, que posteriormente foi prorrogada para o ano 2025.
A seguir móstrase unha táboa co número de convenios asinados ata a data por organización.
NÚMERO DE CONVENIOS ASINADOS (datos 2023*)
ORGANIZACIÓN | Nº |
---|---|
CEOE-CEPYME | 15 |
CÁMARA DE COMERCIO | 15 |
ATA | 10 |
CERMI | 10 |
XESTORES ADMINISTRATIVOS | 3 |
CEPES | 2 |
UPTA | 1 |
PMP | 1 |
TOTAL | 57 |
*En 2024 asínase Adenda de prórroga dos convenios asinados con CEOE-CEPYME, Cámara de Comercio, ATA, CERMI, CEPES, UPTA e PMP no bienio 2023-2024, para o ano 2025.
Seguidamente, pódese consultar o informe global de seguimento da anualidade 2023, resultado dos convenios bienais 2023-2024 (inclúe resumo executivo):
As propostas recibidas das organizacións asinantes son analizadas polos Ministerios xestores para valorar a súa viabilidade e posta en práctica.
Respecto dous convenios de anos anteriores, podar consultar vos seguintes informes:
Resumo executivo de convenios de redución de cargas administrativas ano 2020
Resumen ejecutivo de propuestas de convenios 2019
Nos Informes anuais de Simplificación e Redución de Cargas figuran como anexo os resumos executivos dos informes dos convenios de redución de cargas. Pódense consultar na seguinte ligazón: