Estatuko Administrazio Orokorrean Kalitatea Hobetzeko Esparru Orokorrak, uztailaren 29ko 951/2005 Errege Dekretuak ezarriak, Zerbitzu Karten Programa definitzen du.
Zerbitzu-karten bidez, administrazioetako organoek, organismoek eta erakundeek informazioa ematen diete herritarrei eta erabiltzaileei zer zerbitzu dituzten esleituta, zer eskubide dituzten eta zer kalitate-konpromiso dituzten.
Zerbitzu Karten Programak erakundeen zerbitzu karten esanahia, irismena eta helburuak zehazten ditu, gardentasunaren eta zerbitzu publikoaren kalitatearekiko konpromisoaren elementu gisa. Estatuko Administrazio Orokorraren esparruan, zerbitzu-karta bat onartzeko, Gobernantza Publikoko Zuzendaritza Nagusiak aldeko nahitaezko txostena eman behar du.
Programa honetan, Gobernantza Publikoko Zuzendaritza Nagusiak aurreikusten du erakundeen zerbitzu-gutuna. Hori maila altuagoa da Zerbitzuen Karten Programaren barruan, eta aipatutako gutunen kalitatea aintzatesten da, erakundeek emandako zerbitzuak hobetzeko eta herritarren eta erabiltzaileen gogobetetzea handitzeko duten konpromisoa erakusten baitu.
Zerbitzu-karten deskribapena, haien tipologia eta edukia, zerbitzu-karta bat egiteko prozesua, jarraipena eta zerbitzu-karta bat ziurtatzeko prozedura Zerbitzu-kartak garatzeko gidan jasota daude.