MUFACE implantou un novo servizo para solicitar talonarios de receitas, que pode utilizarse en calquera momento sen suxeición a horario de oficina chamando ao teléfono 060 mediante un servizo automatizado, sen necesidade de derivación da chamada á Oficina de Información ao Mutualista, que volve á súa función orixinal e exclusiva de resolver consultas.
De esta forma, los canales para solicitar un talonario de recetas serán los siguientes:
- Sede Electrónica con Cl@ve, certificado dixital ou DNI electrónico (ligazón)
- App Móvil con registro previo enlace
- Correo electrónico ao Servizo Provincial: ligazón
- Teléfono 060
- Correo postal
Esta medida contribúe a axilizar a xestión da Oficina de Información ao Mutualista e os servizos provinciais, que deste xeito terán capacidade suficiente para atender moitas máis consultas e supón un paso máis de MUFACE no seu propósito de garantir a atención plena ao mutualista os 365 días do ano, 24 horas ao día.
Doutra banda, o uso obrigado do talonario para os mutualistas de opción concertada é transitorio, na medida en que se avanzará cara á receita electrónica, como principal recurso dixital dos mutualistas.
A Mutualidade está aberta á colaboración dos mutualistas para mellorar o servizo automatizado do 060 a través do servizo de queixas e suxestións.
Acceso á noticia completa aquí.