O presente informe, de acordo con a Lei 28/2006, persegue dous grandes obxectivos: a mellora dos servizos prestados aos cidadáns e a rendición de contas e o fomento da transparencia mediante a difusión pública dos seus resultados.
De maneira complementaria, e en consonancia cos informes precedentes, fixáronse catro obxectivos específicos co fin de dotar a este informe de maior utilidade e de favorecer a aprendizaxe mutua entre as Axencias Estatais:
- A identificación de patróns comúns na implantación dos plans de calidade
- Proporcionar unha orientación ás Axencias nas súas actuacións futuras para o desenvolvemento dunha cultura de xestión enfocada á calidade
- Contribuír á difusión de experiencias e boas prácticas entre as propias organizacións obxecto do informe
- Identificar as iniciativas levadas a cabo polas Axencias Estatais no ámbito da Innovación
O alcance deste informe abarca as actividades relacionadas coa xestión da calidade, levadas a cabo polas oito Axencias Estatais existentes na AGE durante o ano 2012.