Relaciones aldebiko

PORTUGALEN ETA GARAIKIDEEN ARTEKO ULERMEN-MEMORANDUMA
2017ko abenduan, Portugalgo Errepublikako Administrazioaren eta Enplegu Publikoaren Zuzendaritza Nagusiaren eta Espainiako Funtzio Publikoaren Zuzendaritza Nagusiaren arteko ulermen-memoranduma sinatu zen. Horren helburua da lankidetza-esparru bat ezartzea eta bi herrialdeen artean esperientzia eta jardunbide egokiak trukatzea funtzio publikoaren arloan. Honako hauek dira ekintza zehatzak jasotzen dituzten ulermen-memorandumak:
- Formación profesional.
- Permar la información y la documentación disponible.
- Konferentzia-gaiei buruzko lankidetza-xedeak diren hitzaldiak, sinposioak, mintegiak edo biltzarrak.
- Programa trukatu duten funtzionarioak
- Asesoría y asesoría.
- Permar los datos generales de la Administración pública.
MAROKOREN ETA LEHENDAKARIAREN ARTEKO GUTUNA
2014an, Funtzio Publikoko eta Marokoko Administrazioa Modernizatzeko Ministerioaren eta Espainiako Administrazio Publikoko Estatu Idazkaritzaren arteko ulermen-memoranduma sinatu zen, administrazio publikoaren modernizazioa, kudeaketa-ahalmena sendotzea eta giza baliabideen garapena bermatzeko.
... Helburu zehatza da alde biko lankidetza-esparru bat ezartzea, bi herrialdeentzat interes komuneko programetan oinarritua, funtzio publikoaren arloko esperientziak trukatuz edo Administrazio Eskola Nazionalaren (ENA) eta Administrazio Publikoaren Institutu Nazionalaren (INAP) arteko lankidetza areagotuz.
Bisitaldiak atzerriko ordezkariekin Nagusira Zuzendaritza Publikoaren Funtzio Publikoan
2017ko ekainaren 3an, Hego Koreako Barne Ministerioaren ordezkaritza baten bisita jaso genuen. Ordezkaritza hori, Funtzionarioen Elkarte Politiken Dibisioko zuzendariordea buru zela, 16 pertsonak osatu zuten, bai administrazio nazionaleko bai eskualdeko administrazioko ordezkariak, eta Lan Harremanen zuzendariorde nagusiak eta beste Administrazio batzuekiko Harremanetarako zuzendariorde nagusiak jaso zuten, biak Funtzio Publikoaren Zuzendaritza Nagusikoak.
........................................................................................................................................................................................................