Aurreko ekitaldietan bezala, prozesu honen helburua da HAP/2015/2012 Aginduaren 7.4 artikuluan ezarritako ordainketa-informazioaren eskaera betetzea (testu hori HAP/2082/2014 Aginduak aldatu zuen). Agindu horrek aurrekontu-egonkortasuna bermatzeko eta lehiakortasuna sustatzeko neurriei buruzko ekainaren 13ko 20/2012 Errege Lege Dekretuaren hirugarren xedapen gehigarria garatzen du, HAP/2082/2014 Aginduak.
ISPA GUNEA. ISPA 2025
hap/2105/2012 (ISPA) aginduan aurreikusitako autonomia-erkidegoek eta toki-erakundeek ordainsariei buruzko informazioa bidaltzea

Zein epe dago informazioa bidaltzeko?
El período de recogida de ISPA 2025 se iniciará el 3 de marzo, finalizando el 30 de abril. Udal batzuek ISPA 2025 ezin dutela bete jakinarazi dutenez epea amaitu baino lehen, jakinarazten da plataforma apirilaren 30etik aurrera egongo dela irekita, eta egun horretatik aurrera bidali ahal izango dela informazioa. Hala ere, ahalik eta azkarren bete behar dira formularioak.
OHARRA: frogagiria deskargatzeko aukera ez dago eskuragarri aurten
ISPArako sarbidea eta erabilgarri dauden espedienteak
2025a baino lehenagoko denboraldiak itxita daude, eta kontsultatzeko moduan daude. Epe itxi bateko datuak sartu edo aldatu behar izanez gero, irekitzeko eskatu ahal izango duzu. Horretarako, bidali mezu bat helbidera. ispa.ctramitacion@correo.gob.es
Oro har, ISPA 2025en edukia iazkoaren antzekoa izango da, eta aplikaziorako sarbidea AutenticA bidez egingo da, esteka honetan:
https://ssweb.seap.minhap.es/ispa
Erabilgarri dauden espedienteen pantailara sartu ondoren, 2025 aldia hautatu behar da (ezkerrean, erdian). Hori egin ondoren, zenbait fitxa aurkituko ditugu, espedienteetara sartzeko.
Horietako bakoitzetik hainbat espediente motatara sar daiteke. Espediente horiek bete edo “Ez dagokio” aukera markatu behar da (aukera hori ezin da erabili espediente guztietan; ez badago, espedientea bete behar da, nahiz eta zero balioekin izan).
Mesedez, egin klik ondorengo esteketan, administrazioaren ereduetako jarraibideen informazioa eskuratzeko.
Ohiko galderak
Dokumentu honetan, aurten planteatzen ari diren ohiko galderen erantzunak aurki ditzakezu. Dokumentu hau aldian-aldian eguneratuko da, galdera eta erantzun berriak sartuz.
Kontsulta eta gorabehera teknikoak
ISPA 2025 sistemarekin lotutako kontsultaren bat edo gorabehera teknikoren bat egin behar baduzu, jo esteka honetara, eta kontsulta-formulario bat aurkituko duzu han.
Erabiltzailearen eskuliburua
Honako hau kontsulta daiteke:
ALDEZ AURREKO OHARRA.- ISPA 2025en kontuan hartu beharreko ordainsariak ez dira 2024an ordaindutakoak, abenduaren 31n indarrean zeudenak baizik, urtekoak (oro har, aurreko urtean indarrean zeudenak, % 2ko gehikuntzarekin).
Oinarrizko informazioa
Zer informazio bidali behar da 2025eko ekitaldi honetan, eta zer administrazio publikok bidali behar dute?
Ekitaldi honetan hiru informazio-mota bidali behar dira:
1. Enplegatu publikoen lanpostuen ordainsariak. Eman beharreko informazioan sartzen dira 2024ko abenduaren 31ko langile-kopurua eta lurralde-administrazioetako lanpostuen ordainsariak, edozein dela ere langileen, goi-kargudunen, behin-behineko langileen, funtzionarioen edo lan-kontratudunen zerrenda.
2. Produktibitatea eta kalitate eta kantitate osagarriak. Lanpostuei zuzenean lotutako ordainsariei buruzko informazioaz gain, honako hauei buruzko informazioa ere eskatzen da: jarduera profesionalari eta lan-jarduerari lotutako beste soldata-osagarri batzuei buruzko informazioa, funtzionarioen errendimenduari emandako pizgarriak (produktibitatea eta eskersariak) eta lan-kontratuko langileen kalitateari edo kantitateari lotutako osagarriak, bai eta Justizia Administrazioaren, polizia autonomikoaren, unibertsitateko irakasleen eta unibertsitatez kanpoko langileen eta osasun-sektoreko langileen osagarri bereziei buruzko informazioa ere. Osagarri horiek eragin berezia dute azken mailetan (1C-1, C-1, P-1, C-1, C-1, C-1, P-1, 1-1, 1-C-1, C-1, C-1, P-1, 1-1, 1-1, 3-1, C-1, 3-C-1, 3-C-1, 3-C-1,
Administrazio publiko hauek bidali behar dute informazioa:
- Autonomia-erkidego guztiak.
- Ceuta eta Melilla hiri autonomoak.
- Foru-aldundi, probintzia-diputazio, uharteetako kontseilu eta uharteetako kabildo guztiak.
- 1.000 biztanletik gorako udalerrietako udalak, beren menpeko langileei dagokienez, eta 1.000 biztanle edo gutxiagoko udalerrietako lagin adierazgarri batean sartutakoak. 2025ean lagina ez da aurreko urtekoa bezalakoa, eta hemen klik eginda kontsulta daiteke: 2025 lagina. Udalerri guztiek, biztanleria edozein dela ere, toki-korporazioetako kideen ordainsariak aurkeztu behar dituzte.
Laneko produktibitateari eta kalitate- edo kantitate-osagarriei buruzko informazioa 10.000 biztanletik gorako udalek baino ez dute bidaliko 2025ean. Ekitaldi honetan ez da beharrezkoa izango lurralde-administrazioen menpeko erakunde autonomoei dagokien informazioa ematea.
3. Toki korporazioetako hautetsiek jasotako kopuruak. 2024an kargu bakoitzagatik jasotako zenbateko guztiak adieraziko dira, bai ordainsariei dagozkienak, bai udalbatzako kide anitzeko organoetara joateagatik jasotakoak, bai finko eta aldian behin jaso ahal izan den beste edozein zenbateko ere.
Gainera, esteka hauen bidez, erreferentziazko araudia kontsulta daiteke.
Sartzeko eta arazoak konpontzeko baldintzak
1. AutenticAn alta emanda egotea
Arlo ekonomikoetan edo giza baliabideetan esku-hartze, idazkaritza-kontuhartzailetza edo lankidetza funtzioak betetzen dituzten funtzionario gehienak alta emanda egongo dira AutenticAn, alta emanda dauden egiaztatzeko. https://autentica.redsara.es sar daiteke, eta “Alta emanda nago?” atalean sakatu, egiaztatzeko.
Aldez aurretik AutenticAn alta emanda ez bazaude, izapide hau egin behar da:
https://autentica.redsara.es/Autentica/servlet/AutenticaServlet?action=goToInsertLdapUserForm®=1
2. ISPAn sartzeko baimenak izatea
2025ean, ISPAko informatzaile gehienek esleituak izango dituzte baimen horiek, bai gaikutakoen datu-basetik inportatzeagatik, bai aurreko urteetan izapidetu izanagatik.
Baimenak udalek banan-banan ematen dituzte. Udal bakoitzak baimen berezia izan behar du. Hainbat udaletan (elkarteak, metaketak...) lan egiten duten idazkarien eta kontu-hartzaileen kasuan, gerta daiteke udal baterako baimena izatea, adibidez, taldeko buru izateko baimena, baina ez gainerako udaletarako. Kasu horretan, beste udalentzako baimenak eskatu beharko dira.
Udal bat edo gehiago ISPAra sartzeko baimenik izan ezean, 2024an esleitu ez delako edo destinoa aldatu delako edo beste arrazoiren batengatik, bidezko da altak eskatzea.
ISPA baimenak eskatzeko, mezu bat bidali behar da ispa.ctramitacion@correo.gob.es helbidera, eta informazio hau eman:
1. ISPAn alta eman behar duen pertsonaren izen-deiturak eta NANa.
2. Betetako kargua edo lanpostua.
3. Baimena zein udaletarako eskatzen den, eta zein probintziatakoak diren.
4. Eskatutako profila:
-Laguntzailea.- Aplikaziora sartzeko eta informazioa kargatzeko aukera ematen du, baina ez sinatzeko.
- Remisor.- Aurrekoaz gain, informazioa sinatzeko gaitasuna ematen du. Oro har, profil hau udalean esku hartzen duten funtzionarioentzat erreserbatuta dago.
Sor daitezkeen arazorik ohikoenak:
- Ez zaio onartzen posta elektronikoa domeinu ofizialtzat (adibidez, @gmail.com).
Kasu horretan, gorabehera bat formalizatu behar duzu AutenticAn, AutenticAren hasierako orritik (https://autentica.redsara.es) Harremanetarako atalera sartu, eta, han sartutakoan, Gorabeheren formulariora sartu:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/Autentica
- ISPAra sartzen saiatzean, mezu hau jasotzen du: “Ez da identifikatu erabiltzaile aktiboaren ziurtagiri berarekin”. Kasu horretan, berriro sartu behar da AutenticAn erregistratuta zegoen ziurtagiriarekin. Hala ere, arazoak izaten jarraitzen baduzu, gorabehera bat ireki dezakezu ISPAn:
https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/ISPA
- ISPAn sartzeko arazoak
ISPAn sartzen saiatzean AutenticAn alta emanda egon arren, ISPAren espedienteetarako sarbidea ukatzen zaio.
“Sarbidea ukatuta. Ez dago alta emanda edo zure erakundeak ez du aplikaziora sartzerik. Aplikaziora sartzeko, ISPArako AUTENTICAren alta kudeatu behar da aldez aurretik.”
AutenticAn alta eman ondoren ISPAn alta emateko, mezu bat bidali behar da helbide honetara: ispa.ctramitacion@correo.gob.es
- Sinadura-arazoa
Baliteke sinaduraren fitxa grisez agertzea, eta, han klik egitean, azpian mezu hau agertzea: “Sinadura-Zure profilak ez du sinatzeko baimenik”.
Kasu honetan, esleitutako profila kolaboratzailearena da, eta ez du sinatzeko gaitasunik ematen.
ispa.ctramitacion@correo.gob.es(e)ra mezu bat bidali behar da, sinatu ahal izateko Remisor-en profila eskatzen dela adieraziz. Betetzen dituen eginkizunak direla-eta hala badagokio, sinatzeko gaituko zaio.
Beste edozein arazo izanez gero, formalizatu ISPA gorabehera adierazitako helbidean.
Nabigatzaileen erabilerari buruzko gomendioa
ISPArentzat onartzen diren nabigatzaileak eta bertsioak hauek dira: Mozilla Firefox, 26.0 bertsiotik gorakoa (gomendatua), Google Chrome, 48.0 bertsiotik gorakoa, eta Microsoft Edge.