logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Ministerio Organigrama
Organigrama Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais Secretaría de Estado de Función Pública Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Participación pública en proxectos normativos Consulta pública previa Audiencia e información pública
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Empleo Persoal Laboral Persoal Funcionario
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Función Pública A secretaría
A secretaría Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos Acceso ao Emprego Público Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Réxime Xurídico Relacións Laborais Órganos de colaboración Rexistro Central de Persoal Espazo ISPA Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Gobernación Pública
Gobernación Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas Inspección de Servizos Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​ Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Incompatibilidade e conflito de intereses
Incompatibilidade e conflito de intereses Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Info DANA Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Portada de Inspección de Servizos
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Portada de Calidade nas Administracións Públicas​
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Ir a Metodoloxía e Guías
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Ir a Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Ir a Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Ir a Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
      • Ir a Recoñecemento: Certificacións e Premios
        • Ir a Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Ir a Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
      • Ir a Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
        • Ir a Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
          • Ir a 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Portada de Electronic reports and notifications
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Portada de Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública

Atención á cidadanía

Unha das competencias da Dirección Xeral de Gobernación Pública é o deseño e impulso de programas e proxectos para facilitar o acceso da cidadanía e as empresas aos servizos públicos, a través das distintas canles dispoñibles, en coordinación cos departamentos ministeriais.Para iso, normalizará servizos, procedementos, documentos e o uso da imaxe institucional; coordinará os programas de atención e información ao cidadán e xestionará, en coordinación coa Secretaría Xeral de Administración Dixital, o Punto de Acceso Xeral electrónico para a difusión de contidos e servizos públicos e o teléfono 060.

Punto de Acceso Xeral electrónico

Entre outras medidas de reforma, a subcomisión de simplificación administrativa de CORA propuxo o establecemento dun Punto de Acceso Xeral electrónico (PAGe) como punto de entrada xeral, vía Internet, do cidadán ás Administracións Públicas.

Os seus catro grandes alicerces son:

  1. Información de carácter xeral e de orientación a cidadáns e empresas

    O Punto de Acceso Xeral electrónico (PAGe) contén información administrativa de carácter horizontal dos Departamentos Ministeriais e Organismos públicos vinculados ou dependentes, así como información sobre axudas, subvencións, emprego público e normativa de interese para a cidadanía. Tamén facilita información sobre os dereitos de cidadáns e empresas no ámbito do mercado interior da Unión Europea. Dá acceso aos sitios web dos Departamentos ministeriais, organismos autónomos, Comunidades Autónomas, así como ás súas sedes electrónicas.

  2. Procedementos e servizos

    Permítese á cidadanía ou ás empresas acceder aos procedementos administrativos e servizos das Administracións Públicas. A sección “Trámites por materias” ofrece os trámites que poden ser máis demandados pola cidadanía e os que terán que realizar ao longo da súa vida, como, por exemplo, temas de educación, impostos, vivenda, tráfico ou familia e parella. Equivalente a esta sección, ofrécese “Empresas”, para orientar ás empresas desde a súa creación coas distintas formas de emprendimiento, procesos de contratación pública e puntos de atención ao emprendedor, entre outros temas. Conta tamén cun buscador de trámites que dá acceso aos procedementos e servizos dos tres niveis das Administracións Públicas.

  3. Participación cidadá

    O PAGe ten diversos sistemas para facilitar a participación cidadá. Existe unha caixa de correos de atención e un Webchat 060 onde o cidadán pode comunicarse coa Administración dunha forma directa.

  4. Zonas restrinxidas ou privadas

    En liña do proposto pola CORA, o PAG dispón dunha área restrinxida para os usuarios, á que se accede previa autenticación, chamada Cartafol Cidadán, desde a cal a cidadanía pode acceder aos seus datos persoais, ao estado dos seus expedientes administrativos, as súas notificacións administrativas, etc.

    O PAG dispón así mesmo dunha sede electrónica desde a cal se accede a servizos talles como o Rexistro Electrónico Xeral (REG), a Inscrición en Probas Selectivas, o Cambio de Domicilio ou o Rexistro Electrónico de Apoderamentos, entre outros.

    O Punto de Acceso Xeral electrónico atópase regulado na Orde HAP/1949/2014.

Canles de atención

  • Teléfono 060 : ofrece información administrativa xeneral sobre os servizos públicos e trámites da Administración Xeral do Estado, talles como emprego público, bolsas, axudas e subvencións, Dirección Xeral de Tráfico, cita DNI e pasaporte, estranxeiría, o Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE), o Tesouro público, servizos electrónicos, e accesos a outros servizos telefónicos de Ministerios.

  • Atención presencial:

    • Oficina de Información e Atención ao Cidadán do Centro de Información Administrativa.

    • Oficinas das Delegacións e Subdelegacións do Goberno e de Direccións Insulares

  • Caixa de correos de atención: caixa de correos de consultas sobre información administrativa de carácter xeral.

  • Webchat 060: chat en liña para obter información e axuda sobre os servizos públicos e trámites da Administración Xeral do Estado.

  • Redes sociais: Rede X (antes Twitter) | Facebook | Youtube

  • Aplicacións móbiles: Aplicacións móbiles da AGE

  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Política de cookies

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies