Rede EUPAN
La Dirección General participa en el grupo de Servicios Públicos Innovadores (IPSG) de la Red Europea de Administración Pública (EUPAN), que es una red informal de Directores Generales de Administraciones Públicas de todos los países miembros de la UE, la Comisión Europea y países observadores, para la cooperación y el intercambio de conocimientos en diversas áreas de la administración pública.
Está organizada a tres niveis:
- Político: Ministros e comisionados responsables de Administración Pública
- Dirección: Directores Xerais
- Técnico: Grupos de Traballo
Estrutúrase en dous grupos de traballo:
- Grupo de Recursos Humanos (HRWGs)
- Grupo de Servizos Públicos Innovadores (IPSG). Este ten un subgrupo de traballo denominado Grupo de Expertos CAF.
Grupo IPSG
O Grupo de Servizos Públicos Innovadores (IPSG) ten como misión contribuír á calidade e eficiencia dos servizos públicos europeos, desenvolvendo ferramentas e compartindo boas prácticas entre os Estados Membros. O seu principal obxectivo consiste en introducir a xestión da calidade e a orientación aos clientes na Administración Pública.
Os seus principais produtos son:
- Organizar as Conferencias de Calidade nas Administracións Públicas na UE.
- Desenvolvemento do Marco Común de Avaliación (CAF).
Redes Iberoamericanas
A Dirección Xeral de Cidadanía e Goberno Aberto relaciónase entre outras, en materia de Calidade, coas seguintes institucións:
- o Centro Latinoamericano de Administración para o Desenvolvemento (CLAD), participando activamente nos seus Congresos Anuais sobre a Reforma do Estado e a Administración Pública e na elaboración e o desenvolvemento da Carta Iberoamericana de Calidade na Xestión Pública, aprobada na Reunión Iberoamericana de Ministros de Administración Pública celebrada en San Salvador en xuño de 2008
Centro Latinoamericano de Administración para o Desenvolvemento (CLAD)
- a Fundación Iberoamericana para a Xestión da Calidade (FUNDIBEQ), participando nas súas Convencións e no proceso de xestión do Premio Iberoamericano da Calidade, cuxo obxecto é recoñecer a aquelas institucións públicas que fan un esforzo na implantación de prácticas de calidade nos seus procesos internos.
Fundación Iberoamericana para a Xestión da Calidade (FUNDIBEQ)
Formulario inscrición curso 2023
Obervatorio para a Innovación no Sector Público (OPSI)
Desde a creación da Task Force para o desenvolvemento do OPSI, en 2011, a Secretaría de Estado de Función Pública estivo implicada no proxecto de impulso do Observatorio da Innovación no Sector Público da OCDE, mediante a participación de funcionarios do seu ámbito como puntos de contacto nacionais. Actualmente, o punto de contacto nacional español é a Xefa de Área de Calidade da Subdirección Xeral da Inspección Xeral de Servizos da Administración Xeral do Estado. Concretamente, o obxectivo do Observatorio é achegar solucións para os xestores públicos que buscan ideas para reducir gastos na prestación de servizos públicos, mellorar os servizos sen incrementar os custos, ou, por exemplo, pór en marcha proxectos exitosos xa existentes noutros estados membros.
A metodoloxía consiste en recompilar iniciativas innovadoras e ofrecelas nunha base de datos en liña. España ten presentes no OPSI varias experiencias de innovación procedentes do nivel estatal, autonómico e local como, por exemplo, as de reutilización de información do Sector Público ou a plataforma de intermediación de datos.
OPSI celebra reunións e conferencias periodicamente, a cuxos desenvolvementos e contidos poden examinarse na súa páxina web https://www.oecd-opsi.org/