logo MTDFP
  • Castellano
  • Catalán
  • Galego
  • Euskara
  • Valencià
  • English
Inicio Ministerio
Inicio Organigrama
Ministerio Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública
Organigrama Directora de Gabinete do Ministro para a Transformación Dixital e da Función Pública
Secretaría de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial
Organigrama Secretaria de Estado de Dixitalización e Intelixencia Artificial
Secretaría de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais
Organigrama Secretario de Estado de Telecomunicacións e Infraestruturas Dixitais
Secretaría de Estado de Función Pública
Organigrama Secretaria de Estado de Función Pública
Subsecretaría para a Transformación Dixital e da Función Pública
Organigrama Subsecretaria para a Transformación Dixital e da Función Pública
Regulación Legal
Protección de Datos Participación pública en proxectos normativos
Ministerio Consulta pública previa
Participación pública en proxectos normativos Proxectos sometidos a trámite de consulta pública previa
Consulta pública previa Consulta pública previa sobre o Proxecto de Real Decreto polo que se regula o acceso ao emprego público e a provisión de postos de traballo das persoas con discapacidade. Consulta pública previa sobre o Proxecto de Real Decreto de adaptación de organismos públicos existentes no ámbito estatal á Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público Proxecto de Orde pola que se establecen criterios xerais para a adaptación de medios e tempos e a realización de axustes razoables nos procesos selectivos para o acceso ao emprego público de persoas con discapacidade
Audiencia e información pública
Participación pública en proxectos normativos Audiencia Pública sobre o proxecto de Real Decreto de adaptación de organismos públicos existentes no ámbito estatal á lei 40/2015, do 1 de outubro, de réxime xurídico do sector público Audiencia Pública sobre o proxecto de Orde pola que se establecen criterios xerais para a adaptación de medios e tempos e a realización de axustes razoables nos procesos selectivos para o acceso ao emprego público de persoas con discapacidade
Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Ministerio Instrucións de comunicación Información adicional Seguimento do Plan
Empleo
Ministerio Persoal Laboral
Empleo 1FC (SEDIA) - Técnico Superior en espazos de datos sectoriais 3FC (SEDIA) - Técnico Superior en control de proxecto 4FC (SETELECO) Consultor en Infraestruturas Dixitais 5FC (SETELECO) Consultor Superior en Redes e Sistemas de Telecomunicacións 6FC (SETELECO) Técnico Xurídico e Económico experto en organizacións públicas 7FC asunto OEPL 2020 suprimido ministerio asuntos economicos 2FC (SEDIA) - Técnico Superior fose de convenio en Intelixencia Artificial 1CU (SEDIA) – M2 INVESTIGACIÓN entre os candidatos preseleccionados polo Servizo Público de Emprego 2CU (SETELECO) – M2 INVESTIGACIÓN entre os candidatos preseleccionados polo Servizo Público de Emprego (non se admiten solicitudes externas). 3CU (SETELECO) – M2 CIENCIAS DE LA INFORMACIÓN (PERIODISMO)
Persoal Funcionario
Empleo Concursos 2025
Persoal Funcionario Concurso xeral 2025 Concurso específico 2025
Portada de Ministerio
Dixitalización e IA Telecomunicación e infraestruturas Dixitais Función Pública
Inicio A Secretaría
Función Pública Secretaría de Estado de Función Pública Directora do Gabinete da Secretaría de Estado de Función Pública Captación de talento
A Secretaría Cartelaría Campaña: #UnRetoParaTi #UnaMejoraParaTodos 6 razóns para traballar na Administración
Newsletter de Función Pública Actualidade
Función Pública
Función Pública Quen somos
Función Pública Directora Xeral de Función Pública Subdirector Xeral de Planificación de Recursos Humanos e Retribucións Subdirectora General de Ordenación de Recursos Humanos Subdirector Xeral de Relacións Laborais Subdirectora Xeral de Relacións con Outras Administracións Subdirector General de Régimen Jurídico Subdirectora Xeral de Datos para o Emprego Público
Quen somos Subdirección Xeral de Datos para o Emprego Público
Subdirectora Xeral de Datos para o Emprego Público Quen somos Un pouco de historia
Subdirectora Xeral do Sector Público Institucional Jefa de la Unidad de Asistencia Técnica
Acceso ao Emprego Público
Función Pública Resolve dúbidas
Acceso ao Emprego Público Que é o emprego público, e que tipo de empregadas e empregados públicos existen? Por que é atractivo para min o emprego público? Como podo acceder ao emprego público e cales son os requisitos necesarios? Que opcións están actualmente dispoñibles, e como accedo a elas?
Coñece a fondo o Emprego Público
Acceso ao Emprego Público Boletín Estatístico do persoal ao servizo das Administracións Públicas
Coñece a fondo o Emprego Público Boletines anteriores a 2006 Histórico de noticias
Evolución dos efectivos das Administracións Públicas Evolución dos efectivos das Comunidades Autónomas por área de actividade Estudos de envellecemento dos persoais nas Administracións Públicas
Xornadas de Captación de Talento
Acceso ao Emprego Público Xornadas de Captación de Talento 2023 Xornadas de Captación de Talento 2022 Xornadas de Captación de Talento 2021 Xornadas de Captación de Talento 2020 Xornadas de Captación de Talento 2019 Xornadas de Captación de Talento 2024
Convocatorias Persoal Laboral
Acceso ao Emprego Público Información sobre Convocatorias para Persoal Laboral do IV Convenio Único Convocatorias de Persoal Laboral fóra do IV Convenio Único
Ofertas de Empleo Público
Acceso ao Emprego Público 2024
Ofertas de Empleo Público Distribución de prazas por áreas de interese Reserva de prazas para persoas con discapacidade
2023
Ofertas de Empleo Público Distribución de prazas de acceso libre por grupo de persoal funcionario e persoal laboral Distribución de prazas por áreas de interese Reserva de prazas para persoas con discapacidade
2022
Ofertas de Empleo Público Distribución de prazas de acceso libre por grupo de persoal funcionario e persoal laboral Reserva de prazas para persoal con discapacidade Distribución de prazas por áreas de interese
Convocatorias Personal Funcionario
Acceso ao Emprego Público Corpos e Escalas Xerais de funcionarios Corpos e Escalas Especiais de funcionarios
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público
Función Pública Procedementos de persoal Concursos de traslados
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Persoal laboral
Concursos de traslados Concurso de traslados de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único (Administración Central) - Proceso Finalizado Orde PRE/2748/2010, do 5 de outubro, pola que se convoca concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único (Administración Periférica) Concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único da Administración Xeral do Estado. Concurso de traslados 2015 (III Convenio Único) Concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único da Administración Xeral do Estado (2016) Concurso de traslados para a provisión de postos de traballo de persoal laboral no ámbito do III Convenio Único da Administración Xeral do Estado (2017) Concurso de traslados persoal laboral 2018
Mobilidade das persoas empregadas públicas
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Mobilidade do persoal funcionario de carreira
Mobilidade das persoas empregadas públicas Comisións de servizos Permutas Autorización bases de concursos Traslado de posto por razóns de discapacidade, motivos de saúde e posibilidades de rehabilitación Mobilidade das funcionarias vítimas de violencia de xénero
Mobilidade do persoal laboral
Mobilidade das persoas empregadas públicas CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS
Mobilidade do persoal laboral ANO 2024
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2024
ANO 2024 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2024
ANO 2024 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2024
ANO 2024 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
ANO 2023
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
ANO 2022
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 3_2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
ANO 2021
CONCURSO ABERTO E PERMANENTE-FASES FINALIZADAS Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 1_2021
ANO 2021 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
Concurso aberto e permanente do IV Convenio Único 2_2021
ANO 2021 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO
Mobilidade do persoal laboral CONVOCATORIAS FINALIZADAS
CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO ANO 2022
CONVOCATORIAS FINALIZADAS CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - SEGUNDA CONVOCATORIA 2022
ANO 2022 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION DE SOLICITUDES
ANO 2023
CONVOCATORIAS FINALIZADAS CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2023
ANO 2023 INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - SEGUNDA CONVOCATORIA 2023
ANO 2024
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2024
CONCURSOS TRASLADOS ANEXO II DEL IV CONVENIO ÚNICO INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACION E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
CONCURSO DE TRASLADOS DO ANEXO II DO IV CONVENIO - PRIMEIRA CONVOCATORIA 2025
CONCURSO ABERTO E PERMANENENTE IV CONVENIO ÚNICO CAP 1 2025
Mobilidade do persoal laboral INSTRUCIÓNS PARA A PRESENTACIÓN E DESISTENCIA DE SOLICITUDES
CONCURSO-EXTRAORDINARIO-E0-IV-CONVENIO--NICO-CE0-2025
Reingresos ao servizo activo funcionarios e laborais
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Reingreso funcionarios
Reingresos ao servizo activo funcionarios e laborais Xestión do reingreso ao servizo activo dos funcionarios de carreira
Reingresos laborais
Situacións administrativas persoal funcionario
Xestiona a túa vida profesional como persoal empregado público Servizo activo Servizo especiais Servizos noutras AAPP Excedencia voluntaria por interese particular Excedencia voluntaria por agrupación familiar Excedencia por cuidado de hijo/hija o familiar Excedencia por violencia de género Excedencia por violencia terrorista Suspensión de funcións Excedencia voluntaria por prestación de servizos no sector público Expectativa de destino Excedencia forzosa Excedencia voluntaria incentivada
Nomeamento de Corpos e Escalas adscritos á SEFP Nomeamento de Corpos e Escalas non adscritos á SEFP Xubilacións voluntarias Renuncias
Réxime Xurídico
Función Pública Lexislación e documentación de interese Comisión Superior de Persoal
Réxime Xurídico Que é a Comisión Superior de Persoal Acuerdos de la Comisión Superior de Personal
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO)
Réxime Xurídico Que é Bodeco? 1. Acceso, adquisición e perda da condición de funcionario.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Posibilidade de acceso ao Subgrupo A2 coa superación de 180 créditos do título oficial de Grao. Nomeamento de eventual con idade superior a 70 anos. Titulacións oficiais e os seus efectos para o ingreso nas Administracións Públicas, Organismos Públicos e Entes de Dereito Público. Posibilidade de compatibilizar a realización dun curso selectivo co permiso por nacemento. Exponse a posibilidade de prolongar en servizo activo a funcionarios interinos. Imposibilidade de que un preparador de oposicións poida formar parte dun órgano de selección. Posibilidade de tomar posesión en situación de incapacidade temporal, consecuencia ou non de embarazo, situación de risco durante o embarazo ou de baixa por maternidade. Título necesario para o acceso a Corpos do Subgrupo A1 nos que se exercen profesións reguladas. Posibilidade de denegar a prolongación no servizo activo. Revisión dá discapacidade durante un proceso selectivo. Órgano competente para xubilar a un funcionario en situación de servizo noutras Administracións Públicas. Posibilidade de proceder á xubilación por incapacidade ou xubilación voluntaria dun funcionario público cando se atopa en situación de suspensión de funcións. Posibilidade de acceder ao emprego público tras ser despedido mediante expediente disciplinario, sendo profesor con contrato laboral. Posibilidade de anotar no RCP o nomeamento dun funcionario interino cando xa se é funcionario de carreira dese mesmo Corpo. Posible revogación da concesión dunha prórroga para continuar no servizo activo. Posibilidade de que o persoal suxeito a un contrato laboral especial de alta dirección forme parte do órgano de selección de persoal laboral fixo. Prazos para a toma de posesión como funcionario de carreira na Administración do Estado. Prazos procesos de estabilización.
2. Carreira administrativa.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Posibilidade de goce dos días de toma de posesión nun posto obtido por concurso ocupado previamente en adscrición provisional Cómputo do tempo de permanencia na situación de servizos especiais para o recoñecemento de grao persoal. Especial mención á ocupación de postos de persoal eventual Posibilidade de finalizar a prolongación no servizo activo do funcionario ao que se instrúe expediente disciplinario Cómputo do prazo posesorio para efectos de consolidación de grao persoal Posibilidade de que o tempo desempeñado nun Corpo compute para consolidar o grao persoal dun novo Corpo ao que se accede con posterioridade Posibilidade de promoción interna do Subgrupo C1 ao Subgrupo A1 Formúlase consulta sobre a posibilidade de recoñecemento de grao polo desempeño de postos do nivel correspondente durante tres anos con interrupción Formúlase consulta sobre a posibilidade de consolidación de grao persoal por parte dun funcionario docente Aplicación carreira horizontal ao persoal interino.
3. Condicións de traballo.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Dereito á asistencia letrada do persoal empregado público Situación administrativa de quen ostentan cargos electivos en organizacións sindicais máis representativas (LOLS) Obrigatoriedade de colexiación de funcionarios públicos
4. Incompatibilidades.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Posibilidade de incompatibilidade de funcionario docente universitario en caso de ser contratado por unha Universidade norueguesa. Compatibilidade durante a situación de suspensión firme.
7. Xornada e horarios.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Criterios aplicables á flexibilidade horario por coidado de fillos Descontar días de permiso por asuntos particulares ao non asistir ao posto de traballo alegando razóns de forza maior Forma de goce da redución de xornada por coidado de fillo Posibilidade de realizar xornada ordinaria durante períodos de vacacións ou festivos por parte de funcionarios que de maneira habitual realizan xornada reducida por interese particular Posibilidade de conceder unha redución de xornada por coidado de fillo a un funcionario que ocupa un posto de traballo con atención ao público continuada (APC) Posibilidade de acollerse ás medidas de conciliación o persoal funcionario con xornada de especial dedicación. Xornada de verán ampliada por fillos de ata 12 anos. Aplicación dá bolsa de horas e deber inescusable.
10. Provisión de postos.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Solicitude de permuta e outros supostos de mobilidade. Posibilidade de que un funcionario sexa cesado nun posto ocupado en comisión de servizos durante unha baixa médica. Posibilidade de nomear a funcionario en posto de traballo obtido por concurso cando este posto segue ocupado por diferir o cesamento. Efectos da modificación no sistema de provisión de postos de traballo. Adiamento do cesamento dunha funcionaria en prórroga no seu posto de traballo por goce dun permiso por enfermidade grave de familiar. Posibilidade de entender incluído dentro do ámbito subxectivo da mobilidade por motivos de saúde dos funcionarios ás persoas que estean sometidas á tutela legal daqueles. Adxudicación de dous postos do mesmo ou distinto Corpo sen que coincida o período de tempo de posesión. Consecuencias de que un funcionario non se presente ao concurso de méritos da praza que ocupa en adscrición provisional.
11. Recoñecemento de servizos prestados.
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) Recoñecemento de servizos previos prestados a tempo parcial. Recoñecemento servizos previos – Administración Institucional. Recoñecemento servizos previos – Servizos prestados non estranxeiro. Recoñecemento servizos previos – Persoal laboral. Recoñecemento servizos previos – Tipo de vinculación.
12. Réxime laboral. 15. Retribucións. 16. Seguridade Social Funcionarios. 17. Situacións administrativas. 14. Responsabilidade Histórico de BODECO
Boletín de consultas en materia de Recursos Humanos (BODECO) INDICE BODECO REFUNDIDO NUMEROS 23 A 28
19. Vacacións, permisos e licenzas.
Outros
Réxime Xurídico Histórico de BODECO 1. Acceso, adquisición e perda da condición de funcionario.
Outros Posibilidade de acceso ao Subgrupo A2 coa superación de 180 créditos do título oficial de Grao Nomeamento de eventual con idade superior a 70 anos Titulacións oficiais e os seus efectos para o ingreso nas Administracións Públicas, Organismos Públicos e Entes de Dereito Público. Posibilidade de compatibilizar a realización dun curso selectivo co permiso por nacemento. Exponse a posibilidade de prolongar en servizo activo a funcionarios interinos. Imposibilidade de que un preparador de oposicións poida formar parte dun órgano de selección. Posibilidade de tomar posesión en situación de incapacidade temporal, consecuencia ou non de embarazo, situación de risco durante o embarazo ou de baixa por maternidade. Título necesario para o acceso a Corpos do Subgrupo A1 nos que se exercen profesións reguladas. Posibilidade de denegar a prolongación no servizo activo. Revisión da discapacidade durante un proceso selectivo. Órgano competente para xubilar a un funcionario en situación de servizo noutras Administracións Públicas. Posibilidade de proceder á xubilación por incapacidade ou xubilación voluntaria dun funcionario público cando se atopa en situación de suspensión de funcións. Posibilidade de acceder ao emprego público tras ser despedido mediante expediente disciplinario, sendo profesor con contrato laboral. Posibilidade de anotar no RCP o nomeamento dun funcionario interino cando xa se é funcionario de carreira dese mesmo Corpo. Posible revogación da concesión dunha prórroga para continuar no servizo activo. Posibilidade de que o persoal suxeito a un contrato laboral especial de alta dirección forme parte do órgano de selección de persoal laboral fixo. Prazos para a toma de posesión como funcionario de carreira na Administración do Estado. Prazos procesos de estabilización.
2. Carreira administrativa
Outros Posibilidade de goce dos días de toma de posesión nun posto obtido por concurso ocupado previamente en adscrición provisional Cómputo do tempo de permanencia na situación de servizos especiais para o recoñecemento de grao persoal. Especial mención á ocupación de postos de persoal eventual Posibilidade de finalizar a prolongación no servizo activo do funcionario ao que se instrúe expediente disciplinario Cómputo do prazo posesorio para efectos de consolidación de grao persoal Posibilidade de que o tempo desempeñado nun Corpo compute para consolidar o grao persoal dun novo Corpo ao que se accede con posterioridade Posibilidade de promoción interna do Subgrupo C1 ao Subgrupo A1 Posibilidade de recoñecemento de grao polo desempeño de postos do nivel correspondente durante tres anos con interrupción Posibilidade de consolidación de grao persoal por parte dun funcionario docente Aplicación carreira horizontal ao persoal interino
3. Dereitos e deberes
Outros Dereito á asistencia letrada do persoal empregado público Situación administrativa de quen ostentan cargos electivos en organizacións sindicais máis representativas (LOLS) Obrigatoriedade de colexiación de funcionarios públicos
4. Incompatibilidades
Outros Posibilidade de incompatibilidade de funcionario docente universitario en caso de ser contratado por unha Universidade norueguesa Compatibilidade durante a situación de suspensión firme
5. Xornadas e horarios
Outros Criterios aplicables á flexibilidade horario por coidado de fillos Descontar días de permiso por asuntos particulares ao non asistir ao posto de traballo alegando razóns de forza maior Forma de goce da redución de xornada por coidado de fillo Posibilidade de realizar xornada ordinaria durante períodos de vacacións ou festivos por parte de funcionarios que de maneira habitual realizan xornada reducida por interese particular Posibilidade de conceder unha redución de xornada por coidado de fillo a un funcionario que ocupa un posto de traballo con atención ao público continuada (APC) Posibilidade de acollerse ás medidas de conciliación o persoal funcionario con xornada de especial dedicación. Xornada de verán ampliada por fillos de ata 12 anos. Aplicación da bolsa de horas e deber inescusable.
6. Provisión de postos
Outros Solicitude de permuta e outros supostos de mobilidade. Posibilidade de que un funcionario sexa cesado nun posto ocupado en comisión de servizos durante unha baixa médica. Posibilidade de nomear a funcionario en posto de traballo obtido por concurso cando este posto segue ocupado por diferir o cesamento. Efectos da modificación no sistema de provisión de postos de traballo Adiamento do cesamento dunha funcionaria en prórroga no seu posto de traballo por goce dun permiso por enfermidade grave de familiar. Posibilidade de entender incluído dentro do ámbito subxectivo da mobilidade por motivos de saúde dos funcionarios ás persoas que estean sometidas á tutela legal daqueles. Adxudicación de dous postos do mesmo ou distinto Corpo sen que coincida o período de tempo de posesión. Consecuencias de que un funcionario non se presente ao concurso de méritos da praza que ocupa en adscrición provisional. Valoración que corresponde otorgar en concursos a títulos universitarios oficiales Toma de posesión de posto en comisión de servizos estando en incapacidade temporal Tratamento da posibilidade de reingreso de militar á Administración Civil Posibilidade de ocupación de postos na Administración civil por persoal militar Posto a asignar a funcionario doutra Administración en caso de cesamento en posto de libre designación Diferentes cuestións sobre prazos posesorios Comisión de servizos desde a situación de excedencia por coidado de fillos Cesamento e toma de posesión en posto obtido por concurso de funcionario en incapacidade temporal.
7. Recoñecemento de servizos prestados
Outros Recoñecemento de servizos previos prestados a tempo parcial Recoñecemento servizos previos – Administración Institucional Recoñecemento servizos previos – Servizos prestados no estranxeiro Recoñecemento servizos previos – Persoal laboral Recoñecemento servizos previos – Tipo de vinculación
8. Responsabilidade
Outros Posibilidade de arquivar expediente disciplinario a funcionario que está en paradoiro descoñecido Aplicación do réxime disciplinario ao persoal eventual Prescrición de sanción grave Conservación do grao persoal tras a rehabilitación como funcionario Réxime disciplinario aplicable ao persoal laboral fose de convenio
12. Vacacións, permisos e licenzas
Outros Permiso por coidado de fillo menor afectado por cancro ou outra enfermidade grave: criterio de que ambos os proxenitores traballen Permiso por deber inescusable Cuestións relativas ao permiso para a concorrencia a exames e demais probas definitivas de aptitude Cuestións relativas á redución de xornada para coidado de familiares por razón de enfermidade Abono de vacacións non gozadas ao persoal laboral temporal por estar en situación de incapacidade temporal Redución de xornada para coidado de familiares en situación de incapacidade temporal Actuación a seguir cando un funcionario, que, tras esgotar o período máximo de incapacidade laboral, continúa remitindo baixas por enfermidade Posibilidade de ampliar o ámbito de aplicación do artigo 59 da Lei Orgánica 3/2007, do 22 de marzo, para a igualdade efectiva de mulleres e homes para efectos de permitir que o permiso por adopción interrompa as vacacións Permiso de adopción a funcionario que adopta ao fillo da súa muller coa que contraeu matrimonio dous anos antes. Goce do permiso por nacemento a tempo parcial Concesión do permiso para o cumprimento dun deber inescusable para o exercicio de determinadas funcións de Alcalde Cómputo de días de vacacións e asuntos particulares en caso de gozar unha licenza por asuntos propios. Dedución do tempo de lactación sen soldo do cómputo do permiso de lactación en xornadas completas. Criterio interpretativo actual del término “distinta localidad” a efectos del permiso del artículo 48 a) TRLEBEP. Consideración dos sábados como días hábiles/inhábiles para efectos do goce do permiso por falecemento, accidente ou enfermidade grave de familiar Posibilidade de gozar de forma continuada de días de vacacións, días independentes de vacacións e días por asuntos particulares
13. Outros
Outros Certificados na Administración Xeral do Estado 13. OUTROS
13. Outros Certificados na Administración Xeral do Estado Competencias de INAP e de Función Pública nos procesos selectivos Recompilatorio de páxinas web e arquivos de preguntas frecuentes (Faqs) de Función Pública.
Relacións Laborais
Función Pública Diálogo Social
Relacións Laborais Negociación Colectiva
Diálogo Social Negociación Colectiva da Administración Xeral do Estado
Negociación Colectiva Mesa de Negociación de persoal funcionario Mesa de Negociación de funcionarios, estatutarios e laborais
Negociación Colectiva da Administración Xeral do Estado Mesas Delegadas
Negociación do persoal laboral IV Convenio Único
Negociación Colectiva Comisión Paritaria
Negociación do persoal laboral IV Convenio Único Actas da Comisión Paritaria Acordos de Civea en vigor
Comisión Negociadora
Negociación V Convenio Único Persoal Laboral
Negociación Colectiva Comisión Negociadora
Negociación V Convenio Único Persoal Laboral Actas
Información Xeral
Mesa Xeral de Negociación das Administracións Públicas Acordos Administración-Sindicatos nas Mesas Xerais de Negociación Acordos Administración-Sindicatos para o persoal laboral AGE do Convenio Único Outros Acordos
Eleccións Sindicais Seguimento Folgas de persoal AGE Subvencións a organizacións sindicais
Diálogo Social Convocatorias Anteriores
Igualdade
Relacións Laborais Plans para a Igualdade de xénero Conciliación e corresponsabilidade Violencia contra as mulleres Fronte ao acoso laboral e sexual
Responsabilidade Social Corporativa Prevención
Órganos de colaboración
Función Pública Relacións Internacionais en materia de emprego público
Órganos de colaboración Unión Europea
Relacións Internacionais en materia de emprego público Rede EUPAN COMITÉ EUROPEO DE DIÁLOGO SOCIAL PARA As ADMINISTRACIÓNS CENTRAIS Consejo de la Unión Europea Grupo de Traballo Estatuto
Organización para a Cooperación e o Desenvolvemento Económico (OCDE) Mobilidade Internacional Relacións bilaterais
Órganos de colaboración interadministrativa
Rexistro Central de Persoal
Función Pública Boletín Estatístico do RCP
Rexistro Central de Persoal Boletines anteriores a 2006 Histórico de noticias
Evolución dos efectivos das Administracións Públicas Evolución de los efectivos de las Comunidades Autónomas por área de actividad Estudios de envejecimiento de las plantillas en la Administración General del Estado Espazo Siep Documentación do Rexistro Central de Persoal
Rexistro Central de Persoal Impresos Persoal Funcionario Impresos Persoal Laboral
Documentación do Rexistro Central de Persoal Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupo e categoría profesionais Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupos profesionais, especialidades profesionais e/ou familias profesionais
Impresos de inscrición Impresos de Persoal Funcionario Docente Impresos de Persoal Laboral Docente
Documentación do Rexistro Central de Persoal Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupo e categoría profesionais Persoal laboral con sistema de clasificación profesional baseado en grupos profesionais, especialidades profesionais e/ou familias profesionais
Espazo ISPA
Función Pública ISPA 2025
Espazo ISPA Comunidades Autonomas Comunidade Foral de Navarra Concellos Cargos electos de Corporacións Locais Deputacións, Consellos e Cabidos Insulares
ESTATÍSTICAS ISPA
Espazo ISPA Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2024 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2023 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2022 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2021 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2020 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais e Comunidades Autónomas. ISPA 2019 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2018 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2017 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2016 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2015 Retribucións de cargos electos e empregados públicos das Entidades Locais. ISPA 2014
ISPA NAVARRA 2025
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional
Función Pública Novidades Normativa Reguladora FHCN Nomeamentos de persoal funcionario / Asignación do primeiro destino Concursos ordinarios provisión postos reservados
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Concursos ordinarios anteriores
Concursos ordinarios provisión postos reservados Concurso Ordinario 2023 Concurso Ordinario 2022 Concurso Ordinario 2021 Concurso Ordinario 2020 Concurso Ordinario 2019 Concurso Ordinario 2018 Concurso Ordinario 2017
Concurso Ordinario 2024
Concursos unitarios provisión postos reservados
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Concursos unitarios anteriores
Concursos unitarios provisión postos reservados Concurso Unitario 2022 Concurso Unitario 2022 País Vasco Concurso Unitario 2021 Concurso Unitario 2020 Concurso Unitario 2019 Concurso Unitario 2018 Concurso Unitario 2017
Concurso Unitario 2023
Cambios de situacións administrativas dos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Servizos especiais Reingreso ao servizo activo (só para aquelas situacións administrativas con reserva de posto de traballo) Servizo noutras Administracións Públicas Excedencias
Cambios de situacións administrativas dos funcionarios de administración local con habilitación de carácter nacional EXCEDENCIAS POR CUIDADO DE FAMILIARES EXCEDENCIA POR INTERÉS PARTICULAR EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVIZOS NO SECTOR PÚBLICO EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR PRESTACIÓN DE SERVIZOS NOUTRA SUBESCALA DE FHN EXCEDENCIA VOLUNTARIA POR AGRUPACIÓN FAMILIAR EXCEDENCIA POR VIOLENCIA DE GÉNERO EXCEDENCIA POR RAZÓN DE VIOLENCIA TERRORISTA
Certificados funcionarios de administración local Comisións de servizo / Acumulacións
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Comisións de servizos Acumulación de funcións reservadas
Inscripción méritos generales
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Inscrición do grao persoal Inscrición de titulacións Inscripción de cursos de formación o perfeccionamiento Inscrición de servizos previos Méritos referidos á conciliación da vida persoal, familiar e laboral
Outros procedementos
Persoal funcionario de administración local con habilitación de carácter nacional Permuta de postos de traballo reservado Remisión de consultas sobre o réxime xurídico Recurso potestativo de reposición Xubilacións e prolongacións do servizo activo
Gobernación Pública
Función Pública Directora General de Gobernanza Pública Simplificación administrativa e redución de cargas
Gobernación Pública Que é unha carga administrativa? Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE Convenios con organizacións Compensación de cargas administrativas. One in - one out Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación Documentación de referencia
Inspección de Servizos
Gobernación Pública Normativa reguladora Guía de auditoría para inspectores de servizos Consultoría operativa de servizos Curso selectivo da función inspectora Vacantes de Inspectores/as de Servizos Informes de Simplificación e Redución de Cargas
Atención á cidadanía Calidade nas Administracións Públicas​
Gobernación Pública Xestión de Cartas de Servizos na AGE Metodoloxía e Guías
Calidade nas Administracións Públicas​ Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014) Modelo EFQM 2013 CAF 2013, o Marco Común de Avaliación CAF 2020 Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013) Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas CAF Educación (2010) CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009) Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009) Guía para o recoñecemento á excelencia (2009) CAF 2006 O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​ Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015) Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​ Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos
Calidade nas Administracións Públicas​ Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM) Informes sobre a percepción cidadá dos servizos públicos
Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos Goberno Aberto A confianza nas Institucións Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​ Estabilidade e melloría nos servizos públicos Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns A Administración Pública a xuízo dos cidadáns Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
Informes acerca da actividade despregada polas Axencias Estatais
Informes de Avaliación da Calidade dos Servizos Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009 Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
Recoñecemento: Certificacións e Premios
Calidade nas Administracións Públicas​ Certificación do Nivel de Excelencia das Organizacións
Recoñecemento: Certificacións e Premios Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública​
Recoñecemento: Certificacións e Premios Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias XV edición. Galería de Vídeos Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​ Redes Internacionais Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos
Calidade nas Administracións Públicas​ Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos
Rede Interadministrativa de Calidade dos Servizos 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Conferencias de Calidade nos Servizos Públicos Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
Transparencia Goberno aberto Electronic reports and notifications
Gobernación Pública Electronic Register of Seizures Register of Qualified Officials Xeneral Electronic Register Reports
Oficinas de Asistencia en Materia de Registros
Gobernación Pública Dixitalización de documentos e rexistro Asistencia na identificación e firma electrónica Copias auténticas Apoderamento
Incompatibilidade e conflito de intereses
Función Pública Oficina de Conflictos de Intereses Membros do Goberno e Altos Cargos da Administración Xeral do Estado Incompatibilidades de persoal ao servizo das Administracións Públicas Informes sobre cumprimento dos altos cargos MASTERCLASS: Guía do Goberno Aberto
Comunicación Contacto Info DANA
Inicio Medidas adoptadas en relación con la DANA Portada de Info Dana
Inicio
  • Organigrama
  • Protección de Datos
  • Participación pública en proxectos normativos
  • Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
  • Empleo
  • Portada de Ministerio
  • Cuberta de Ministerio
Dixitalización e IA
Telecomunicación e infraestruturas Dixitais
  • A Secretaría
  • Función Pública
  • Gobernación Pública
  • Incompatibilidade e conflito de intereses
  • Cuberta de Función Pública
Comunicación
Contacto
  • Medidas adoptadas en relación con la DANA
  • Portada de Info Dana
  • Cuberta de Info DANA
texto

Gobernación Pública

  • Directora General de Gobernanza Pública
    • Portada de Simplificación administrativa e redución de cargas
    • Que é unha carga administrativa?
    • Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas
    • Manual de Simplificación Administrativa e Redución de Cargas para a AGE
    • Convenios con organizacións
    • Compensación de cargas administrativas. One in - one out
    • Simplificación de Procedementos nas Administracións Públicas. Mapa de Situación
    • Documentación de referencia
    • Normativa reguladora
    • Guía de auditoría para inspectores de servizos
    • Consultoría operativa de servizos
    • Curso selectivo da función inspectora
    • Vacantes de Inspectores/as de Servizos
    • Informes de Simplificación e Redución de Cargas
  • Atención á cidadanía
    • Xestión de Cartas de Servizos na AGE
      • Guía para a realización de estudos de análises da demanda e de avaliación da satisfacción dos usuarios (edición 2014)
      • Modelo EFQM 2013
      • CAF 2013, o Marco Común de Avaliación
      • CAF 2020
      • Guía para a xestión de queixas e suxestións (2013)
      • Guía de Interpretación do Modelo EFQM de Excelencia 2010 para as Administracións Públicas
      • CAF Educación (2010)
      • CAF Procedemento de Retroalimentación Externa (2009)
      • Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos
      • Guía de Evaluación. Modelo EVAM (2009)
      • Guía para o recoñecemento á excelencia (2009)
      • CAF 2006
      • O Valor da Excelencia. Recomendacións para a excelencia na creación de valor público a través do Modelo EFQM (2018).​​
      • Guía para a Calidade da Administración Pública, Unha Caixa de Ferramentas para Xestores, versión resumida
      • Marco común sobre as Cartas de Servizos nas Administracións Públicas Españolas (2015)
      • Guía para a Avaliación da Calidade dos Servizos Públicos (2009)​​
      • Guía para a elaboración e xestión dunha carta de servizos na Administración Local
      • Guía de modelos de avaliación para a Administración Local
      • Informe sobre a Actividade dos Ministerios Españois (ISAM)
        • Goberno Aberto
        • A confianza nas Institucións
        • Informe sobre percepción cidadá na prestación dos servizos públicos​​
        • Estabilidade e melloría nos servizos públicos
        • Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos
        • Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade
        • A Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública
        • A importancia dos Servizos Públicos no benestar dos cidadáns
        • A Administración Pública a xuízo dos cidadáns
        • Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico
        • A percepción social dos Servizos Públicos en España 1985-2008 ​​​
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2016
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2015
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2014
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2013
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2012
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2011
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2010
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2009
        • Informe ao Congreso de Deputados sobre a Actividade despregada polas Axencias Estatais durante 2008
      • Avaliación E08/2007 da Calidade do servizo dos Museos de titularidade estatal
        • Organizacións cuxo nivel de Excelencia foi certificado
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIV Edición. Memorias
        • Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XV Edición. Memorias
        • XV edición. Galería de Vídeos
        • Entrega dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XIII Edición
        • Galería de imaxes da entrega de Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública XII Edición
        • Galería de imaxes da Entrega dos Premios á Calidade e Innovación 2014​​
    • Xestión do coñecemento e difusión de boas prácticas
    • Asesoramento, consultoría, asistencia técnica e Formación​
    • Redes Internacionais
          • Galería de imaxes da 7ª Conferencia Estatal de Calidade nos Servizos Públicos
  • Transparencia
  • Goberno aberto
    • Electronic Register of Seizures
    • Register of Qualified Officials
    • Xeneral Electronic Register
    • Reports
    • Dixitalización de documentos e rexistro
    • Asistencia na identificación e firma electrónica
    • Copias auténticas
    • Apoderamento
  1. Inicio
  2. Función Pública
  3. Gobernación Pública
  4. Simplificación administrativa e redución de cargas

Análisis de Impacto Normativo. Impacto en cargas administrativas

A finalidade da Memoria da Análise de Impacto Normativo é garantir que, á hora de elaborar e aprobar un proxecto, cóntase coa toda a información necesaria para estimar o impacto que a norma suporá para os seus destinatarios e axentes.

As normas que forman o noso ordenamento xurídico deben ser simples, o seu contido debe ser facilmente comprensible por aqueles aos que se dirixen.

O 27 de outubro de 2017 o Consello de Ministros aprobou o Real Decreto 931/2017 polo que se regula a Memoria da Análise de Impacto Normativo e que derroga o anterior texto do ano 2009. O novo Real Decreto ten por obxecto desenvolver as previsións contidas na nova redacción dada ao artigo 26.3 da Lei 50/1997, do 27 de novembro, do Goberno por Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público, no que se refire á Memoria da Análise de Impacto Normativo que debe acompañar aos anteproxectos de Lei e proxectos de Reais Decretos-Leis, Reais Decretos Lexislativos e normas regulamentarias. Adáptase desta forma ás novidades das novas leis administrativas e ás recomendacións e mellores prácticas da OCDE e da Unión Europea. Así mesmo, o texto recolle un mandato de 6 meses para a adaptación da actual Guía Metodolóxica para a elaboración da MAIN.

Debe coñecer...

A Análise de Impacto Normativo é unha ferramenta para a mellora da regulación mediante a cal se sistematiza e ordena a información importante para valorar o impacto dunha iniciativa normativa co fin de axudar no proceso da súa aprobación.

A Memoria de Análise de Impacto Normativo (MAIN) é o documento no que se recolle e unifica a información que acompaña a un proxecto normativo, xustificando a súa oportunidade e necesidade e realizando unha estimación do impacto en diferentes ámbitos da realidade que terá a súa aprobación.

Na MAIN indicaranse, cunha estimación da súa cuantificación económica, as cargas administrativas que introduce a norma e/ou que se suprimiron ou reducido respecto da regulación anterior.

Guía e Norma de regulación

Guía Metodolóxica para a elaboración da Memoria da Análise de impacto Normativo (493 KB)
Real Decreto 931/2017, do 27 de outubro, polo que se regula a Memoria da Análise de Impacto Normativo (195 KB)
  • Guía de navegación
  • Mapa
  • Contacto
  • Nota Legal
  • Accesibilidade
  • Sistema interno de información
  • Plan Estratéxico de Subvencións do MTDFP

© Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública

Política de cookies

Este sitio web utiliza cookies propias e de terceiros para ofrecer un mellor servizo. Se continúa navegando consideramos que acepta o seu uso.

Ver política de cookies