O Marco Xeral para a Mellora da Calidade na Administración Xeral do Estado, establecido polo Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, define o Programa de Cartas de Servizos.
As Cartas de Servizos son documentos a través dos cales os órganos, organismos e entidades das distintas administracións informan os cidadáns e usuarios sobre os servizos que teñen encomendados, sobre os dereitos que lles asisten e sobre os compromisos de calidade na súa prestación.
O Programa de Cartas de Servizos detalla o significado, alcance e obxectivos das Cartas de Servizos das organizacións, como elemento de transparencia e de compromiso coa calidade na prestación do servizo público. No ámbito da Administración Xeral do Estado, a aprobación dunha Carta de Servizos require da emisión dun Informe preceptivo favorable por parte da Dirección Xeral de Gobernación Pública.
Este Programa contempla a Certificación das Cartas de Servizos das organizacións pola Dirección Xeral de Gobernación Pública, o que constitúe un chanzo superior dentro do Programa de Cartas de Servizos e supón un recoñecemento da calidade das citadas Cartas, na medida na que mostra o compromiso das organizacións coa mellora dos servizos prestados e co aumento da satisfacción dos cidadáns e usuarios dos mesmos.
A descrición das Cartas de Servizos, a súa tipoloxía e contido, o proceso de elaboración dunha Carta de Servizos, o seu seguimento e o procedemento para a certificación dunha Carta de Servizos están contidos na Guía para o desenvolvemento de Cartas de Servizos.