El telèfon 060 facilita informació a la ciutadania sobre el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència

05/04/2022

El número d'atenció telefònica 060 ha començat a proporcionar informació sobre assumptes relacionats amb el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Es tracta d'un nou servei d'assistència i acompanyament dirigit especialment a particulars, pimes i autònoms que té com a objectiu facilitar el seu accés a les convocatòries d'ajudes obertes en el marc d'este pla.

El 060 és un canal d'atenció telefònica de l'Administració General de l'Estat que dóna suport a la ciutadania les 24 hores i els 365 dies de l'any. En l'actualitat, el 060 integra prop de 230 línies telefòniques de diferents òrgans administratius i més de 25 serveis d'atenció al ciutadà.

En el marc d'esta integració i unificació dels diferents números d'atenció telefònica de l'Administració General de l'Estat, impulsada pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, juntament amb el Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital, s'ha iniciat la col·laboració del 060 amb el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

D'esta manera, el 060 servirà de finestreta única d'atenció a la ciutadania, per a canalitzar les consultes telefòniques entorn dels fons europeus.

Més informació