Setmana de l'Administració Oberta

10/05/2021

La Setmana de l'Administració Oberta és una iniciativa impulsada a nivell mundial per l'Aliança per al Govern Obert (Open Gov Week), que se celebrarà del 17 al 21 de maig de 2021. El seu objectiu principal és acostar les Administracions públiques a la ciutadania i el tema proposat per a enguany per l'Aliança se centra la reconstrucció d'Administracions, Institucions i societats, perquè siguen més transparents, responsables, participatives i inclusives.

A Espanya, la Setmana de l'Administració Oberta és coordinada i impulsada per la Direcció General de Governança Pública, amb la col·laboració del Fòrum de Govern Obert.

Durant esta Setmana de l'Administració Oberta, totes les Administracions Públiques espanyoles i les organitzacions de la Societat Civil desenvoluparan una sèrie d'esdeveniments: debats, conferències, campanyes publicitàries, trobades i un altre tipus d'activitats l'objecte de les quals és el de reforçar els vincles entre els poders públics i la ciutadania, posant de manifest el compromís de les nostres institucions amb el desenvolupament dels valors del Govern Obert: transparència, rendició de comptes, participació ciutadana, integritat pública i col·laboració.

Consulta ací totes les activitats previstes i la informació completa.