El número d'atenció telefònica 060 ha començat a proporcionar informació sobre assumptes relacionats amb el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. Es tracta d'un nou servei d'assistència i acompanyament dirigit especialment a particulars, pimes i autònoms que té com a objectiu facilitar el seu accés a les convocatòries d'ajudes obertes en el marc d'aquest pla.
El 060 és un canal d'atenció telefònica de l'Administració General de l'Estat que dóna suport a la ciutadania les 24 hores i els 365 dies de l'any. En l'actualitat, el 060 integra prop de 230 línies telefòniques de diferents òrgans administratius i més de 25 serveis d'atenció al ciutadà.
En el marco de esta integración y unificación de los distintos números de atención telefónica de la Administración General del Estado, impulsada por el Ministerio de Hacienda y Función Pública, junto con el Ministerio de Asuntos Económicos y Transformación Digital, se ha iniciado la colaboración del 060 con el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.
D'aquesta manera, el 060 servirà de finestreta única d'atenció a la ciutadania, per a canalitzar les consultes telefòniques entorn dels fons europeus.
Més informació