Històric Convocatòries Personal Laboral IV Conveni Únic
Pot consultar les convocatòries existents per a personal laboral fix:
- Processos Selectius de Personal Laboral Oferta d'Ocupació Pública 2017
- Processos Selectius de Personal Laboral Oferta d'Ocupació Pública 2016-2017 (Discapacitat Intel·lectual)
NOTA: En compliment de la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals, s'ha eliminat la informació referent a esta convocatòria. Això no obstant això, esta informació continuarà disponible per als ciutadans que així la requerisquen a través del portal de transparència.
Subdirecció General de Gestió de Procediments de Personal-Direcció General de la Funció Pública, Madrid, dia 24/01/2023
En relació a les sol·licituds de certificats de “haver superat un o més exercicis dels processos selectius per a l'accés al mateix nivell de classificació professional" per a acreditar mèrits acadèmics en els processos selectius d'estabilització, comuniquem que la competència per a emetre estos certificats correspon a l'òrgan gestor del procés selectiu al qual corresponen els exercicis superats.
No correspon a cap unitat de la Direcció General de Funció Pública la tramitació ni l'emissió d'estos certificats atés que la gestió dels processos selectius està encomanada als Ministeris o Organismes, en concret, a les seues unitats de RH.
Direcció General de la Funció Pública, Madrid, dia 1/06/2020
El Reial decret 537/2020 de 22 de maig, pel qual es prorroga l'estat d'alarma declarat pel Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, establix des de l'1 de juny la represa del còmput dels terminis administratius suspesos. Així mateix, també a partir de l'1 de juny se reprenen els terminis per a la interposició dels recursos administratius que van ser suspesos per la mateixa causa.
En les resolucions administratives publicades a partir d'esta data, els terminis per a interposar recursos administratius inicien el seu còmput des de l'endemà del de la seua notificació o publicació.
Direcció General de la Funció Pública, Madrid, dia 20/05/2020
Per a poder continuar garantint el funcionament bàsic dels serveis públics, competència de l'Administració General de l'Estat, es reprén el còmput dels terminis previstos per a la presentació de documentació que es precise i per a la consegüent adjudicació de places, derivats de l'execució dels processos selectius d'accés a la condició de personal laboral de l'àmbit del Conveni Únic, que havien sigut suspesos davant la situació d'estat d'alarma regulada en els Reials decrets 463/2020, de 14 de març i 465/2020, de 17 de març.
La represa de terminis afecta a la Resolució per la qual s'aproven les llistes d'aspirants que han superat el procés selectiu i a la Resolució per la qual s'aprova l'adjudicació de places, que són competència de la Direcció General de la Funció Pública.
En tot cas, els terminis i les formes previstes per a la incorporació del personal als seus llocs de treball podran veure's afectats per les mesures reflectides en l'article 7 del referit Reial decret 463/2020, de 14 de març, modificat pel Reial decret 465/2020 de 17 de març, en funció de la ubicació geogràfica dels centres de treball i dels possibles desplaçaments que hagen de realitzar-se. En estos casos, serà el Departament ministerial, Organisme o Agència al qual es trobe adscrita la plaça d'ingrés, qui informe del treballador o treballadora de les excepcions o particularitats aplicables en el seu cas concret. Amb esta finalitat, els referits Departaments, Organismes i Agències contactaran amb els interessats per a garantir la comunicació dels actes o resolucions administratives que s'adopten.
Els possibles recursos contra aquestes actuacions i Resolucions podran interposar-se des de la data de publicació o notificació de les mateixes fins que finalitze el termini previst en cadascuna d'elles. Este termini iniciarà el seu còmput a partir de l'endemà del de la finalització de l'estat d'alarma.
Direcció General de la Funció Pública, Madrid, dia 18/03/2020
Davant la situació d'estat d'alarma i tenint en compte el que es disposa en l'apartat Quatre del Reial decret 465/2020, de 17 de març, pel qual es modifica i addicionen nous apartats a la regulació continguda en la Disposició addicional tercera del Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, queden suspesos els terminis previstos per a la presentació de documentació i adjudicació derivades de l'execució dels processos selectius d'accés a la condició de personal laboral de l'àmbit del Conveni únic, excepte en aquells supòsits en els quals el Departament ministerial o Organisme de destinació determine i acredite expressament, previ avís amb suficient antelació als interessats i interessades, que la seua incorporació resulta indispensable per a la "protecció de l'interés general o per al funcionament bàsic dels serveis". Aquesta comunicació es realitzarà de manera individual i tindrà caràcter absolutament excepcional. En el cas que l'Administració no determine la necessitat expressada en el citat Reial decret, el treballador o treballadora no té obligació de presentar cap documentació, si bé, en cas de ser possible, podrà enviar voluntàriament la mateixa per a la seua consideració i valoració en el moment en què s'inicien novament els còmputs dels terminis legalment establits.