Instrucció de la Secretaria General de Funció Pública

17/06/2020

Instrucció de la Secretaria General de Funció Pública sobre mesures i línies d'actuació en matèria de prevenció de riscos laborals enfront del COVID-19 de cara a la reincorporació presencial del personal

La Secretaria General de Funció Pública ha actualitzat la Instrucció de 22 d'abril per a acomodar-la a la nova normativa i a les previsions de la Resolució de la Secretaria d'Estat de Política Territorial i Funció Pública de 17 de juny de 2020, en l'apartat tercer del qual es fa esment a les condicions de seguretat i salut laboral en els centres de treball de l'AGE.

Esta Instrucció serveix de marc general per a garantir l'homogeneïtat en els diferents departaments ministerials i els organismes públics de l'Administració General de l'Estat a l'hora d'establir mesures de caràcter preventiu, per a evitar els riscos del COVID-19 en el moment de reincorporació als centres de treball i durant la fase de nova normalitat, sense perjudici de les especificitats i especialitats del personal i serveis públics a prestar per cada departament o organisme i tenint en compte les instruccions i protocols que s'establisquen per les autoritats sanitàries, així com la normativa aplicable.

Els Comités de Seguretat i Salut dels diferents ministeris, organismes i ens es reuniran, després de la signatura del present document, per a assegurar la deguda consulta i participació dels representants dels treballadors en l'adopció i seguiment de les mesures que resulten d'aplicació. De les qüestions tractades en estos Comités es donarà trasllat a tots els delegats i s'informarà en la corresponent Mesa Delegada.

Instrucció de la Secretaria General de Funció Pública de 17 de juny de 2020